EO 15.06.2008 23:22:14 | |
---|
Olen pahoillani, etten tullut enkä ilmoittanut. Peruminen tapahtui melko hyvästä syystä ja niin myöhään, että pileet oli jo käynnissä. Allekirjoitus COVSista pitäisi olla ja paidan ostan heti kun mäkki teettää niitä. UGH, olen puhunut... COVS Nro: 4 |
tiina62 16.06.2008 10:22:36 | |
---|
Onneksi näitä bileitä tulee - eiks vaan? Viimeistään pikkujouluissa (tammi-helmikuussa) sitten. Päivitin omat sivut Laulajalta saamalla kuvalla. Tosi viksun näköinen... ;o). - nimim. Juhannustansseja odotellen - Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
EP 16.06.2008 10:25:23 | |
---|
"..ja siellä kaikilla oli niiiiiiiiiin muukaavaa, oi jospa oisin saanut olla muuukaaaanaaa!" :D |
Rokkimamma75 27.06.2008 14:29:42 | |
---|
Children Of Veikko Suutari. Tuo nimi on maaginen, sen soittoa ei ole tästä porukasta kuullut kuin minä. Voin joskus demonstroida... Heeeeeeeeeeei Mäkki kuule, jos tämä on se Oivan.. öö... isä? setä..? ni olempas kuule kuullu, vai eikö mua lasketa..? ;) Jumalaaaaaaaaaaaaaaaaade kun ottaa pattiin etten tälläKÄÄN kertaa päässy geimeihin, oli kriisinpoikasta hoidettavana siihen malliin ettei parannu (parantanu? parannuttanu? paranettanu?) lähtä hillujaisiin. Itseäni lainatakseni: "no, enskerralla sitte ihan varmasti"!!! Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Ukko 27.06.2008 15:27:11 | |
---|
Jumalaaaaaaaaaaaaaaaaade kun ottaa pattiin etten tälläKÄÄN kertaa päässy geimeihin, oli kriisinpoikasta hoidettavana siihen malliin ettei parannu (parantanu? parannuttanu? paranettanu?) lähtä hillujaisiin. Itseäni lainatakseni: "no, enskerralla sitte ihan varmasti"!!! Tars elää ihmismoisemmin :/ COVS jäsen nro 6 |
Rokkimamma75 27.06.2008 17:51:02 | |
---|
Tars elää ihmismoisemmin :/ Eiku ei ollu omaa kriisiä... ;) Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Ukko 27.06.2008 18:15:06 | |
---|
Eiku ei ollu omaa kriisiä... ;) No, elämä on pakenemista kriisistä toiseen :( COVS jäsen nro 6 |
jjsound 27.06.2008 20:38:24 | |
---|
Eiku ei ollu omaa kriisiä... ;) Mullakaan ei koskaan omaa kriisiä ;) "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
paice60 27.06.2008 23:12:45 | |
---|
Mullakaan ei koskaan omaa kriisiä ;) Sun täytyy tehdä sellainen jos haluat. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
baron 27.06.2008 23:45:41 | |
---|
Heeeeeeeeeeei Mäkki kuule, jos tämä on se Oivan.. öö... isä? setä..? ni olempas kuule kuullu, vai eikö mua lasketa..? ;) Jumalaaaaaaaaaaaaaaaaade kun ottaa pattiin etten tälläKÄÄN kertaa päässy geimeihin, oli kriisinpoikasta hoidettavana siihen malliin ettei parannu (parantanu? parannuttanu? paranettanu?) lähtä hillujaisiin. Itseäni lainatakseni: "no, enskerralla sitte ihan varmasti"!!! Mitä sä sinne olisit tullut? Meillä oli ihan kivaa ilman sua. |
Rokkimamma75 28.06.2008 14:45:21 | |
---|
Mitä sä sinne olisit tullut? Meillä oli ihan kivaa ilman sua. no mitäs vittua tämä nyt on? Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Ukko 28.06.2008 14:50:06 | |
---|
no mitäs vittua tämä nyt on? Baron on tainnut olla kännissä oikein rähinäviinan voimilla. COVS jäsen nro 6 |
no mitäs vittua tämä nyt on? Sarkasmia se varmaan vaan... :oO Vanha ja väsy.. |
baron 28.06.2008 17:53:20 | |
---|
no mitäs vittua tämä nyt on? Se oli "understatement" eli tulkittava päinvastoin kuin mitä siinä luki. Tietenkin olisit ollut tervetullut ja oot vastakin. |
Rokkimamma75 28.06.2008 18:26:29 | |
---|
Se oli "understatement" eli tulkittava päinvastoin kuin mitä siinä luki. Tietenkin olisit ollut tervetullut ja oot vastakin. No minä jo aattelin että piruako tuota alat mulle mutta no sitte... ;D Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
jjsound 29.06.2008 19:50:49 | |
---|
Sun täytyy tehdä sellainen jos haluat. No onhan tuossa jo muutama sellainen takana, mutta: "En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä." hoho ;) "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Martso 29.06.2008 21:23:16 | |
---|
Heeeeeeeeeeei Mäkki kuule, jos tämä on se Oivan.. öö... isä? setä..? ni olempas kuule kuullu, vai eikö mua lasketa..? ;) Itte asiassa... enpäs ole älynny tuota yhistääkkään tuota kautta. Onko näin? |
mack the knife 29.06.2008 21:46:56 | |
---|
Itte asiassa... enpäs ole älynny tuota yhistääkkään tuota kautta. Onko näin? Mä kun en tarkkaan tiedä niiden sukulaisuutta. Pitääpä ottaa selvää. Mutta kyllä mamma on oikeilla jäljillä... COVS n:o 1. |
Rokkimamma75 29.06.2008 22:07:59 | |
---|
Mä kun en tarkkaan tiedä niiden sukulaisuutta. Pitääpä ottaa selvää. Mutta kyllä mamma on oikeilla jäljillä... =D no ilimammuuta molen oikheila jälhjilä!! Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |