(Tein tämän kun olin lomapäivällä 10.4 ja piti tehdä kaikkea hyödyllistä, siis käytännöllistä, mutta mitäpä tein kuuntelen bluesia (Eddie Boyd), ja improvisoin laulunsanoja, sanoilla ei ole kyllä mitään tekemistä Boydin sanoitusten kanssa ja sävelen kansa, tunnelmoin ihan omia juttujani, annoin musiikin taustalla viedä. Nyt kysymykseni kuuluu onko Työmiehen blues niminen kappale jo olemassa?? ja muutenkin, toimisko nämä sanat?? TYÖMIEHEN BLUES (10.4.2008)
Työmiehen blues soi haalareissa ne roikkuu mun peltikaapissa pelkään pitkiä naisia ne notkuu mun ohi pidän silmällä, mitä mulle tapahtuu keväästä kesään kuluu aikaa linnut tekee pesää, mut mä mietin naista joka pyörittää vannetta vyötärö keinuu, pyörii, sä hyörit mun päässä sä kiskot mun pintaa, kaivaudut mun ytimeen paholainen huutaa, älä maksa kovaa hintaa mut haalareissa soi blues naisia notkuu mun ohi antaa mennä vaan, mä jatkan pohdintaa mun haalareissa soi blues, jotain, sangen ihmeellistä mun sisään taas ajautuu se on blues, se on blues
-mr- |