IJarro 17.06.2008 15:27:29 | |
---|
Oon katellu näitä kitaroita, mikä olisi paras? Noista ei kokemusta, mut yamahan C40 on hyvä. Siitä monilla muillakin positiiviset kokemukset... Hintakin tossa satosen hujakoilla ~120€. Let's do some living after we die... |
Sike 17.06.2008 17:08:32 | |
---|
100-200 ois tosi hyvän kitaran hinta :D |
Sike 17.06.2008 17:10:40 | |
---|
paljonhan olisi hintaa Landola AEW-10 tuollaiselle kitaralle? No 60-200 paikkeilla ehkä en oo kyllä paljoo kattellu niitä kitaroita. |
gunnar 27.06.2008 15:06:24 (muokattu 27.06.2008 15:07:24) | |
---|
Mulla on tollasena reissu mökki, ulkoilma jne... kitarana Ibanezin PF-60. Hintaa on alle 200e ja se on hyvä perus akkari. Talla siitä kompensoitiin ja muutama nauha hiottiin ylärekisteristä, että sai laajennettua käyttöaluetta reissurämpyttelystä varakitaraksi satunnaisille keikoille... Siinä on kokopuu kansi, mutta eipä tuo oo mihinkään haljennut 3v aikana, vaikka kostutinta en ole ikinä käyttänyt ja kitara on oleillut öitä autossa jne. Tää on tietoinen riski, jotenkin tässä hintaluokassa ja tällaisessa reissukäytössä en jaksa sen kanssa säätää... Kalliimmassa kitarassa olen kostutinta talvisin pitänyt. En tiedä oonko onnekas, vai olisikohan tuo koko halkeemis juttu kuitenkin sen verran harvinaista ja jotenkin liikaa painottunut näillä sivuilla kysyn vaan kun en tiedä!? |
Siinä on kokopuu kansi, mutta eipä tuo oo mihinkään haljennut 3v aikana, vaikka kostutinta en ole ikinä käyttänyt ja kitara on oleillut öitä autossa jne. Tää on tietoinen riski, jotenkin tässä hintaluokassa ja tällaisessa reissukäytössä en jaksa sen kanssa säätää... Kalliimmassa kitarassa olen kostutinta talvisin pitänyt. En tiedä oonko onnekas, vai olisikohan tuo koko halkeemis juttu kuitenkin sen verran harvinaista ja jotenkin liikaa painottunut näillä sivuilla kysyn vaan kun en tiedä!? http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.htmlLaminoitu kansi on. Siinä ehkä olennaisin syy miks ei oo helposti haljennut... Let's do some living after we die... |
panadol 27.06.2008 19:54:37 | |
---|
http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.html Laminoitu kansi on. Siinä ehkä olennaisin syy miks ei oo helposti haljennut... Ööh... "Solid top is not a feature only for high end guitars. The Ibanez PF series makes the premium feature of solid tops available for beginning guitarists with an affordable price at satisfying quality." Mistä sä löysit tuon laminaattikannen ko. skittaan? Vai enkö vain osaa lukea? |
IJarro 29.06.2008 21:30:45 (muokattu 29.06.2008 21:36:50) | |
---|
Ööh... "Solid top is not a feature only for high end guitars. The Ibanez PF series makes the premium feature of solid tops available for beginning guitarists with an affordable price at satisfying quality." Mistä sä löysit tuon laminaattikannen ko. skittaan? Vai enkö vain osaa lukea? Juu. En sit kai mistään =) taitaa olla vaan termistö vähän hukassa mulla. Solid top on siis kokopuu?? =) EDIT: asioista selvää ottaneena, sehän tarkoittaa juuri sitä. zoori Let's do some living after we die... |
gunnar 31.07.2008 09:54:57 | |
---|
Just näin ne jutut helposti vääristyy totuuksiksi keskustelupalstoille... |