Kre-per 20.06.2008 14:46:41 | |
---|
eipä tuo "Suomen Paramore" Haloo Helsinkikään ihan huonolta kuulosta, kun tässä nyt herkistytään. |
Hipelius 20.06.2008 16:51:09 | |
---|
Pakko liittyä bändin hehkuttajiin :). Molemmat levyt ovat silkkaa rautaa, debyytissä kyllä enemmän täytebiisejä. Mikähän tässä bändissä toimii niin pirun hyvin? Keikan missasin, mahdollista telkkariuusintaa odotellessa. http://www.sacrecy.com | >-)))> |
Manuel Pyrhullo 20.06.2008 22:36:45 | |
---|
Mikähän tässä bändissä toimii niin pirun hyvin? Täysin samaa olen miettinyt. Jos joku kuvailisi yhtyeen musiikkia minulle, en todennkösesti olisi yhtään kiinnostunut. Jotain kummallista tällä levyllä on? |
kyseinen 21.06.2008 00:11:26 | |
---|
Täysin samaa olen miettinyt. Jos joku kuvailisi yhtyeen musiikkia minulle, en todennkösesti olisi yhtään kiinnostunut. Jotain kummallista tällä levyllä on? Täysin sama fiilis täälläkin. Voi vaikka katsoa hieman epäuskoisia kommentteja tän ketjun eka sivulta. Ei osaa kuvailla tarkemmin. Keikka oli hieman sellainen "herätys", sen verran oli hurja meno (kiitos nuoren ja innokkaan yleisön). Laulusoundi on oikeastaan ainoa asia, jonka osaan eritellä "mielenkiintoiseksi". Muuten ehkä vaan joutuu toteamaan, että aivo on iän myötä pehmennyt ja tää american radioystävällinen perustuuba vaan toimii vuosi vuodelta paremmin. En valita, ihan kiva näin. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
kk80 21.06.2008 08:58:23 | |
---|
eipä tuo "Suomen Paramore" Haloo Helsinkikään ihan huonolta kuulosta, kun tässä nyt herkistytään. Radiosoittoa syvällisemmin en ole Haloo Helsingin tuotantoon perehtynyt. Perjantai -kappaletta kuunnellessani kiinnitin huomiota sanoitukseen. Emma typerimmästä / korneimmasta lyriikasta olisi kyllä paikallaan tälle kappaleelle. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Cathi777 21.06.2008 14:55:33 | |
---|
Radiosoittoa syvällisemmin en ole Haloo Helsingin tuotantoon perehtynyt. Perjantai -kappaletta kuunnellessani kiinnitin huomiota sanoitukseen. Emma typerimmästä / korneimmasta lyriikasta olisi kyllä paikallaan tälle kappaleelle. Jos nyt vielä voi tässä ketjussa puuttua tuohon Haloo Helsinki-asiaan niin sitä olen ihmetellyt, että mikä muoti ilmiö on tämä, että lauletaan miten sattuu? On nyt tullut esiin näillä tyttövetoisille bändeillä, että lauletaan rytmitykset ihan miten sattuu. Ja muutenkin tämän bändin meininki on vähän kuin huonosti tehtyä Tiktakia, no kukin tyylillään. Only pop music can break my heart... |
obiwan 21.06.2008 17:59:36 | |
---|
Mikähän tässä bändissä toimii niin pirun hyvin? Hayleylla on vaan niin helvetin hyvä ääni, ei siitä pääse mihinkään. Eikä tää bändi olisi mitään ilman tollasta keulahahmoa. Yhtyehän taisi olla riidoissa jossain vaiheessa kun kaikki median huomio keskittyi vaan laulajatyttöön... Mutta hyvä ääni on juu. Välistä tulee kylmät väreet kun Misery Businessin viimenen kertsi alkaa:D |
jussimus 21.06.2008 18:13:57 | |
---|
Eikä tää bändi olisi mitään ilman tollasta keulahahmoa. Yhtyehän taisi olla riidoissa jossain vaiheessa kun kaikki median huomio keskittyi vaan laulajatyttöön.. No Doubtilla oli muuten ihan sama juttu... Just tollasta Liisa & pojat-meininkiä meidän pändi ei missään tapauksessa halua, eli naislaulaja meidän pändissä tuntuisi melko hankalalta yhtälöltä. Harmi sinänsä koska hyviä naislaulajia on keskimäärin aika paljon, koska ööh...tytöt nyt vaan tykkää laulaa ja pojat soittaa :) Ehkä just siks meidän pändi ei olekaan yhtään mitään koska meillä ei ole sitä söpöä tyttöä keikkumassa keulakuvana :) Mut ei se mitn, jollei rumien äijien soittama musiikki kelpaa sellasenaan niin pitäkööt ihmiset tunkkinsa! |
Simo78 23.06.2008 08:04:50 | |
---|
Radiosoittoa syvällisemmin en ole Haloo Helsingin tuotantoon perehtynyt. Perjantai -kappaletta kuunnellessani kiinnitin huomiota sanoitukseen. Emma typerimmästä / korneimmasta lyriikasta olisi kyllä paikallaan tälle kappaleelle. Kerran näin bändin haastattelun ja kertoivat sanoituksia tekevän "Pekan", kuka Pekka nyt sitten onkaan kyseessä? Ammattilaisten vasemman käden vetäisyltä kuullostaa sanat ja biisi. Yhtä kaikki aika turhanpäivästä musaa... |
Lennu 24.06.2008 04:02:57 | |
---|
Kyllä Paramore putoaa täällä. Mutta toisaalta mulla menee läpi Avril Lavignekin. Haloo Helsingissä (jos sitä nyt voi edellämainittuihin sinänsä, suomipoppina, verrata) häiritsee liian takakiree kurkkupuristus laulussa. Mulla tulee leuat kipeeks sitä kuunnellessa, kun joutuu myötätunnosta kiristelemään mukana. Paramoressa viehättää just se, että se on jopa vittuillakseen niin pastissi kaikesta mtv-poppunkista, että homma kääntyy jo hauskaksi. Kivaa musaa. Ja mitä muuta keski-ikäinen voi enää toivoa ku kivaa. Keulakuva on kunnon pikkusiskoainesta. En mä sitä ihan hottikseksi nimeäis. Söpis. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Marlowe 24.06.2008 13:59:45 (muokattu 24.06.2008 14:00:28) | |
---|
Olen pari kertaa kuunnellut läpi tuon Paramoren "Riot!" -levyn, enkä ole siitä saanut oikeastaan yhtään mitään irti. Hyvin mitäänsanomaton pitkäsoitto. En ole vielä luovuttanut toivoani sen suhteen, mutta mikäli sellaista ahaa-elämystä ei kohtapuoleen tapahdu, niin taidan kantaa sen suosiolla divariin. Eikä kyse ole edes siitä, ettenkö voisi saada musiikkityylistä mitään kicksejä. Avril Lavigne on parhaimmillaan ihan mukavaa kuunneltavaa, ja ainakin flikalla on parempia ja tarttuvampia biisejä kuin Paramorella. Lisäksi olen samaa mieltä Lennun kanssa tuosta bändin vokalisti-keulakuvasta, jos näin ulkomusiikillisista asioista aletaan puhua: ihan söpö, mutta ei mikään hottis. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Antroid 25.06.2008 16:09:47 | |
---|
Just tollasta Liisa & pojat-meininkiä... Saanko kysyä keneen Liisaan viittaat? |
jussimus 25.06.2008 16:17:51 | |
---|
Saanko kysyä keneen Liisaan viittaat? Hehe..hoho... Ethän vaan kysynyt ihan tosissas? |
maelstorm 27.06.2008 11:37:28 | |
---|
ajauduin valitettavaan mutta onneksi vain väliaikaiseen kosketukseen televisio-laitteen kanssa. Tapojeni mukaisesti tuli sieltä sitten erilaisia musiikkikanavia yytsittyä ja törmäsimpä sitten tähänkin orkesteriin. On sanottava, että m.nettiläisten musiikkikulinarismi otti taas isosti osumaa omissa käsityksissäni. Paramoren musiikki on niin puhkituotettua radiosoopaa, ettei hirveämmästä väliä. "Soitto" kuullostaa tiiliskiveksi miksatulle tunteettomalle ja eleettömälle koneelle. Bändisoiton tunteesta ei voida edes puhua ja valheellinen häivähdys siitä saatetaan kuulijan korvaan ainoastaan silloin, kun hengähdyshetkellä eetterissä on yksi ainut kitara. Muuten tämä musiikki ei kuullosta kitaravetoiselta bändiltä, miltä se on yritetty kuitenkin kovasti saada näyttämään. Tuosta laulusta: minun mielestäni sekin kuullostaa perin vastenmieliselle. Onko teidän mielestänne sitten tuollainen laulusoundi todella kuumaa kamaa, missä autotunen viivoittimen suorat nuotit laitetaan noin selvästi kuultaviksi? Kyllä tuossakin äänessä on jo nin paljon tietokonetta ja robottia mukana että melkein hävettää kehujien puolesta. Epäilen vahvasti sitä, että myös vibrat vokaaleihin on duunattu suoraan tietokoneohjelmalla. Ehkä tällaisesta on sitten tyylikästä diggailla jollain postmodernilla "niin paskaa että se on jo kivaa" -asenteella. Samalla valveutuneella asenteella soisin kehujan vaihtavan myös päivittäisen ruokavalionsa käsittämään pelkästään kadulla eteen osuvat koiran ulosteet. Bon appetit! Siivet. |
Thyvon 27.06.2008 11:57:57 | |
---|
Samalla valveutuneella asenteella soisin kehujan vaihtavan myös päivittäisen ruokavalionsa käsittämään pelkästään kadulla eteen osuvat koiran ulosteet. Just tällasille tyypeille on hauskinta hehkuttaa esim. Paramorea! |
Fortune 27.06.2008 14:08:54 | |
---|
Just tällasille tyypeille on hauskinta hehkuttaa esim. Paramorea! Kyllähän se ärsyttää, kun kaikki eivät tajua hyvän musiikin olevan eksakti käsite. |
obiwan 27.06.2008 15:28:57 (muokattu 27.06.2008 15:29:56) | |
---|
Kyllähän se ärsyttää, kun kaikki eivät tajua hyvän musiikin olevan eksakti käsite. Niimpä. Hävettää kyllä nyt, että tuli kehuttua koko bändä tässä ketjussa. Fiksumpaa on aina tulla triidin kertomaan, miksi ei pidä ko. yhtyeestä ja halveksimaan sen diggaajia. Yritän vastedes olla valppaampi. |
Lennu 27.06.2008 16:17:07 | |
---|
Hehee. Pitäisköhän Maelstormin ostaa hiukka löyhempi pipo? Paramore on kivaa poppista nykyaikaisin soundein. Eihän se mitään punkkia ole, mutta ei ole tarkoituskaan. Sex Pistols saattoi olla hyvä aikalaisenaan, mutta kyllähän se nykymittapuun mukaan on ihan silkkaa paskaa. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Antaa kaikkien kukkien kukkia. |
Hipelius 27.06.2008 16:22:06 | |
---|
Sex Pistols saattoi olla hyvä aikalaisenaan, mutta kyllähän se nykymittapuun mukaan on ihan silkkaa paskaa. Haha :D. Plussa paukkuu ja allekirjoitan täysin. http://www.sacrecy.com | >-)))> |