Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5121 122 123 124 125 126
-J.-
26.06.2008 21:48:51
http://irc-galleria.net/view.php?ni … Blooddrunk666&image_id=84309822

Siltä vähän näyttäis.

Trached, Lost & Totally......Drunk.
C'est moi....
Heka123
26.06.2008 22:03:20
Tänään kuulin eräältä tutultani seuraavan kysymyksen: Mikä siinä ihme Lateksi Aivossa niin viehättää?

turha postaus mutta tulipahan tehtyä
Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper
825107
26.06.2008 22:06:36 (muokattu 27.06.2008 13:39:05)
Nyt kun on itekkin vähän enemmän kuunnellu tätä Blooddrunkkia niin pitää kyllä sanoo että ei nyt mikään ihan huono levykään oo mutta ei mikään tajunnanräjäyttäjäkään. Eka levy Bodomilta johon olen hieman pettynyt.
Heka123
27.06.2008 11:45:54
Mä petyin totaallisesti AYDYhyn. ite en löytäny lätyltä kuin kuuneltavan Puch me i plead tai miten se ny kirjottiinkaan
Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper
allupatukka
27.06.2008 14:47:13

Mä petyin totaallisesti AYDYhyn. ite en löytäny lätyltä kuin kuuneltavan Puch me i plead tai miten se ny kirjottiinkaan

Kyllä sitä tuntee itsensä erikoiseksi ku pitää AYDYa ihan kelpo levynä. Ihan liikaa kyseistä tekelettä on haukuttu
En allekirjoita :P
825107
27.06.2008 15:37:18
Kyllä sitä tuntee itsensä erikoiseksi ku pitää AYDYa ihan kelpo levynä. Ihan liikaa kyseistä tekelettä on haukuttu

Samaa mieltä. Ehkä muutama keskinkertanen biisi mutta muuten on kyllä loistavia kappaleita.
Skebameizi
27.06.2008 18:17:47

Living Dead Beat, Are You Dead Yet, In Your Face ja We're Not Gonna Fall ovat silkkaa rautaa.
www.neverend-hq.net www.myspace.com/neverendfinland
-J.-
27.06.2008 18:22:57
Living Dead Beat, Are You Dead Yet, In Your Face ja We're Not Gonna Fall ovat silkkaa rautaa.

We're Not Gonna Fall varsinkin! Tossa on yks sellasista biiseistä mitkä kun laittaa soimaan niin onnistuu kaikki. Toinen esimerkki o LOG:n Redneck. Ei jumaliuta miten kovia!
C'est moi....
Narcosynthesis
27.06.2008 18:27:23

Mulle toi on noussu jopa suosikkilevyks Bodomiittien tuotannosta: ainoo levy jota oon kuunnellu jatkuvasti ilmestymisestään saakka.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Hipelius
27.06.2008 18:50:11
Bodom on bändi, jossa musiikki on tärkeämpää kuin sanat. Mikä siinä on hauskaa?

Ei mikään, ja se pitää myös paikkansa. Mulle musiikillinen kokonaisuus on kuitenkin esim. Devinin Terria, Pink Floydin The Wall, tai Jethro Tullin Aqualung. You know, _kokonaisuus_. Tuskin kukaan täällä voi väittää että Bodomissa on siitä kyse... Tai no, Mnetissä kaikki on mahdollista. :)

Metallipalsta on hieno juttu, täällä ei tartte edes oikeita sanoja provoamiseen ja fanipojat paskoo housuun.
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
allupatukka
27.06.2008 20:40:15

Ei mikään, ja se pitää myös paikkansa. Mulle musiikillinen kokonaisuus on kuitenkin esim. Devinin Terria, Pink Floydin The Wall, tai Jethro Tullin Aqualung. You know, _kokonaisuus_.

On se vaan siunaus, kun itselle musiikissa tärkeintä on se, että se musiikki on hyvää. Ettei tarvi seuloa sanotusten pohjalta tyyliin:"eiiii tätä tilupiisii, tuo kertsi ei ollu kovin runollinen" Itse en kaipaa mtn ajatuksia herättäviä tai kantaa ottavia lyriikoita, kun osaan jo omasta takaa ajatella ja ottaa kantaa asioihin (ainaki omiin tarpeisiini nähden riittävästi). Musiikin ei mulle tarvi olla mikään linkkuveitsi, josta löytyy kaikkea kerrallaan.

Ja ihan mielenkiinnosta kysyn: rupeisko herra kuuntelemaan bodomia jos Laihon örinöiden takana olisikin joku hieno sanoma?
En allekirjoita :P
Kasperi Tervonen
28.06.2008 01:15:41 (muokattu 28.06.2008 01:41:46)
On se vaan siunaus, kun itselle musiikissa tärkeintä on se, että se musiikki on hyvää.

Sä oot kato wannabe.... Eiku ihan asiaa puhut, kai sitä vois ihan plussankin heittää (ikään kuin niillä jotain tekisikin :D).

e: Osaako joku muuten kertoa, että miksi Bodomia, Iron Maidenia ja Metallicaa diggailevat teinit ovat wannabeita? Taisiis, eikös se oo vaan hienoa, että se metallimusiikin kuuntelu alkaa jostain... Muistan kuinka itekin kuuntelin vähän skidimpänä öbaut ainoastaan Slipknottia, Bodomia ja In Flamesia, mutta siitä se musamaun laajeneminen alkoi ja nykyään tuleekin jo sitten kuunneltua vähän kaikennäköistä. :) Mä en käsitä, että miks niitä 12-v Reaper666 teinejä ei voi ottaa ihan vaan huumorilla sen sijaan että tullaan mnettiin kertomaan kuinka Cob on paskaa teinimusaa ja ite on trOO kun kuuntelee Necrophagistia ja Jethro Tullia... Eikö pikemminkin sellaiset ihmiset ole "wannabeita" jotka yrittävät tuollaisella pätemisellä korottaa itsensä Bodom-fanien yläpuolelle? :D Ja jos niille jotain sanoo takaisin, tai helvetin hienosti ilmaistuna "tarttuu provoon", niin se on sitten sitä säälittävien fanipoikien housuihin paskomista. Hoho.

Olihan tuo pikkasen kärjistettyä, mutta täytyy sanoa että kyllä mullekin aika siunattu fiilis tulee tätä palstaa lueskellessa...
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
lord of this world
28.06.2008 12:51:33

Itseasiassa näin Blooddrunkiin tutustumisen jälkeen, AYDY: n luokittelen klassikoksi, kun sen hienouden vasta nyt oivaltaa...
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
Hipelius
28.06.2008 13:59:55
On se vaan siunaus, kun itselle musiikissa tärkeintä on se, että se musiikki on hyvää. Ettei tarvi seuloa sanotusten pohjalta tyyliin:"eiiii tätä tilupiisii, tuo kertsi ei ollu kovin runollinen" Itse en kaipaa mtn ajatuksia herättäviä tai kantaa ottavia lyriikoita, kun osaan jo omasta takaa ajatella ja ottaa kantaa asioihin (ainaki omiin tarpeisiini nähden riittävästi). Musiikin ei mulle tarvi olla mikään linkkuveitsi, josta löytyy kaikkea kerrallaan.

Huoh, ilmaisin itseäni aika huonosti. Olen tässä asiassa 100% samaa mieltä kanssasi. Musiikillinen kokonaisuus on kuitenkin mulle eri termi, kuin hyvä musiikki. Lyriikoilla ei ole itselleni mitään väliä, kunhan biisi toimii. Hyvät sanat on tietysti plussaa, mutta ei välttämätöntä.

Ja ihan mielenkiinnosta kysyn: rupeisko herra kuuntelemaan bodomia jos Laihon örinöiden takana olisikin joku hieno sanoma?

CoB oli mulle FTR/HCDR aikoihin maailman kovin bändi, mutta kulutin musan loppuun kuuntelemalla sitä aivan liikaa. Tästä uudemmat levyt taas olivat mielestäni huonoja, ei vaan kiinnostanut koko bändi enää.
On niillä vieläkin muutama biisi, joista tykkään, kuten Warchild, Kissing the Shadows ja Everytime I Die.

Bändissä hauskinta ovat kuitenkin sen fanit, jonka te taas todistitte :P.
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
-J.-
28.06.2008 15:47:15 (muokattu 28.06.2008 15:47:40)
On niillä vieläkin muutama biisi, joista tykkään, kuten Warchild?, Kissing the Shadows ja Everytime I Die.

Oiskohan Warheart?
C'est moi....
Hipelius
28.06.2008 15:49:57
Warchild?

Oiskohan Warheart?

Ois, ties mistä toikin tuli. :)
Super-Jari
28.06.2008 16:01:09
Warchild?

Oiskohan Warheart?

Ei vaan se on JT koveri.
Vaikka koira on hyvä se ei ole yhtään parempi kuin muut.
-J.-
28.06.2008 16:02:42
Ois, ties mistä toikin tuli. :)

No eihän täällä kukaan täydellinen ole, paitsi kukkis ålli.....
C'est moi....
Rakoni
28.06.2008 18:13:22
En tosiaan usko että kukaan täälä alkaa itseää tussauttamaan haulikolla, mutta ei oo silti kivaa. Pelataan varman päälle eikä puhuta tommosia. ;-)

Ette oo vissiin vierailleet muilla foorumeilla. Meininki on epäsivistyneempää mutta viihdyttävämpää.
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)