mongoloidi 26.06.2008 22:16:13 | |
---|
Näkikö muuten kukaan Saunassa08 kun Mokoman Hyge heitti yhden kapuloistaan pittiin? Neljä jätkää tappeli siitä n.20min kunnes turvamies tuli erottaan ne :D np. Judas Priest - Worth Fighting For |
Moimies 26.06.2008 22:29:19 | |
---|
Mustaine linkas plekulla ottaan. Nyt kunno rähinät pystyy. |
peeewt 26.06.2008 22:49:22 | |
---|
Sebastian Bach sylkäs päälle. Saatanan paskiainen. Kivettynyt |
south_of_heaven 27.06.2008 03:18:41 | |
---|
Tomas Haaken kapula löytyy viimevuotisesta Nummirockista. En itse saanut kiinni, mutta bändini kitaristi lahjoitti sen minulle "kun ei itse jaksa keräillä tuollaisia". Guitars are like assholes; Everybody has one. |
mindsnare 27.06.2008 08:49:34 | |
---|
- Charlie Benanten (Anthrax) rumpukapula - Tom Arayan (Slayer) pleku - Trey Azagthothin (Morbid Angel) tussilla piirretty nimmari kädessä, jonka vuoksi jouduin sahaamaan käden irti, täyttämään ja laittamaan ilmatiiviiseen lasivitriiniin - Oma nimmari jäljelle jääneessä kädessä, joka oli hieman vaikea kirjoittaa em. syyn takia |
Flow 27.06.2008 09:14:44 | |
---|
-Gavin Harrisonin rumpukapula. -Cmx:n pleku When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
dbringer 27.06.2008 11:29:38 | |
---|
Diehardin verinen kapula. |
Emännälle olen saanut metästettyä Tuomas Holopaisen ja Jarkko Martikaisen nimmarit, sekä Turmion Kätilöiden basistin plekun. "Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse". |
beissi man 27.06.2008 12:41:52 | |
---|
Motörhead palkitsi kovan duunin takana olleen eturivin paikan Lemmyn ja Phil Capbellin plekuilla. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Terry Pantheras 27.06.2008 13:21:38 | |
---|
Peter Steelen nimmari ja käden puristus. Mike Pattonin kusta sormessa. Myytävänä Ibanez IC400-kitara "Iceman" & MXR Dyna Comp |
trashjones 27.06.2008 13:51:11 | |
---|
Mulla ei oo mitään. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Billsner 27.06.2008 20:10:16 | |
---|
Mulla oli Mortiisin nimmari jossain paperilla, mutta hukkasin sen. Ei harmita. Dismemberin DVD löytyy missä on kaikkien nimmarit (jopa sen myyjän joka niitä keikalla myi). Wrapped in plastic |
Manuel Pyrhullo 27.06.2008 20:19:50 | |
---|
Kasa Emperorin plekuja ja... ei mitään muuta? |
Bonesaw 27.06.2008 21:54:01 | |
---|
Mike Pattonin kusta sormessa. Voisko tätä vähän valottaa? :D Joo'o |
Erskine 28.06.2008 19:52:21 | |
---|
Nimmarit: -Kerry King -Tom Araya -Jeff Hannemann -Paul Bostaph -Mike Portnoy -Joe Lynn Turner Sälät: -Portnoyn kapuloita -Enskan pleku -Hauntedin pleku -Scott Traviksen kapula "Tunnukset, jotka sisältävät valheellisia tietoja kuten tässä tapauksessa nimen "Erkki Perseenmerkki" poistetaan automaattisesti." -Ylläpito |
Donitsiparoni 28.06.2008 22:29:00 | |
---|
Ei ole vielä mitään mutta toivottavasti parin viikon päästä Rockperrystä tarttuisi jotain mukaan. Helloweenin jätkien tai Kari Peitsamon plekut yms. olisi kovaa kamaa. Toki myös palanen ynkän nahkahousuista kelpais |
Chieftain 28.06.2008 22:37:58 | |
---|
Ari Koivusesta tuli mieleen, että näytän kuulemma ihan häneltä kun mulla on lippis päässä ja hiukset korvan takana:S Saunassa08 joku mies huusi ''Hei! ooksä ari koivunen joka hävis pokeriin 12 tonnia?!?!'' Ite olen kuullut Koivusta livenä mut en nähnyt :D Tulin sillon Idolssin aikaan joku perjantaiyö duunista, kun kaksi vähän juopunutta nuorta naista kävivät viereisellä penkillä mielenkiintoisen keskustelun. A: Hei kato, Ari siitä Idolssista tossa viereisellä penkillä!!! B: (Katsoo minua pitkään) No eihän oo. A: On on, ihan varmaan, kysytään vaikka. B: Vitut, vittu sää oot hölmö. Ei ollut ainakaan sillä kertaa, enkä muutenkaan pidä itseäni Koivusen näköisenä. Yks kaveri on tosin ihan sen klooni. Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin.
-kloppis |
Nidhöggr 28.06.2008 23:06:55 | |
---|
Odotan virnistellen koska joku kirjoittaa "Rob Halfordin HIV". |
tiger_s 28.06.2008 23:16:50 | |
---|
2kpl Matt Heafyn plekuja Corey Beaulieun pleku Sam Totmanin pleku Kaikkien Trivium jätkien nimmarit useassa eri keikkalipussa & albumien kansivihkoissa Ja heitin ylävitoset Herman Lin kanssa Black Crusaden backstagella ennenkuin mies kiirehti vessaan. http://metallica-foorumi.com |
Asko.A 29.06.2008 01:01:18 | |
---|
Nytten on kaikilla Tuskaan meniöillä hyvät mahkut saada sälää:D Ite en muuta ole saanut kun Diablon ja Amonin nimmarit ja kättelyt. Ja kaiken kukkuraksi -1 Diablo army-lippis :@ |