Pieni rumpalipoika 27.06.2008 11:57:02 | |
---|
Kaikkien arvostus on mulle äärimmäisen tärkeää. Ho ho. Joo. Sulla tuntuu olevan niin mitätön itsetunto, että suorastaan kerjäät arvostusta ja treenaatkin varmaan 16 tuntia päivässä, että voisit päteä ja saada sitä kautta sitä niin tuiki tärkeää arvostusta. Mulla on sama homma, ymmärrän sua pupuseni! Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
Molemmat olette. Duo Rehband & Voltaren.
Bustard #1 |
Pieni rumpalipoika 27.06.2008 12:08:19 | |
---|
Molemmat olette. Alkaako jo tuntumaan siltä, että voitaisiin perustaa ketju: "Kailis ja PRP lopetti - lopultakin"? ;D Rummut nurin ja nussimaan! |
Tankero 27.06.2008 14:34:07 | |
---|
Voi kakka, ensimmäistä kertaa täällä mainitaan Harri. Kun kuuntelee Aki Sirkesalon ekaa levyä, soitto on hienoa (Nykänen). Kun kuuntelee toista, soitto on ihan sairaan hyvää (Harri Ala-Kojola). Täysin unohdettu ja aliarvostettu heebo. Joo täysin unohdettu ja aloarvostettu. Heh. Viime talvenakin veti noin joka sunnuntai telkkarissa erittäin hienossa bändissä. Olisko ollut jotain miljoona katsojaa/ohjelma. Humppajyrä |
Kailis 27.06.2008 15:12:38 | |
---|
Täällä oli puhuttu viimeksi 2004. |
Kailis 27.06.2008 15:13:40 | |
---|
Alkaako jo tuntumaan siltä, että voitaisiin perustaa ketju: "Kailis ja PRP lopetti - lopultakin"? ;D Tai ihan vaan "Kailis lopetti, vihdoin!" |
majuku 27.06.2008 16:47:07 | |
---|
Mä oon sama mieltä että Tambusta eteenpäin koko bändi kuulostaa "tuoreemmalta", mutta kyllä kismittää miettiä mihin homma ois kehittyny j porcaron kanssa, jake to bone kingdom of desirelta jättää sellasen olon että hienoja kuvioita ois voinu seurata.. Tosin aivan turhaa taputtelua kun asia on ollu ja menny, keskitytään nyt vaa kailikseen!!!!!1 Jos tätä palstaa lukee sellainen dude joka Toton todisti livenä porcaro rummuissa, niin kertokaahan tuliko soolokierroksella ollenkaan rumpusooloa? Muistan joskus lukeneeni ettei mies suostunut ikinä rumpusooloihin, mutta lukather kehui että privaatisti mies oli agressiivinen nero rumpusoolojenkin kanssa. Phillips ainakin on osottanu olevansa motorinen ihme niiden octobanhässäköidensä kanssa, triolitäyttöä basareilla, melodiaa vasurilla octobaneihin ja oikeella kädellä joko itse soolo tai komppausta snaren ja gongibasarin välillä. "matalalla profiililla, se on voittajan tie" |
Speedy 27.06.2008 16:58:52 | |
---|
Muistan joskus lukeneeni ettei mies suostunut ikinä rumpusooloihin, mutta lukather kehui että privaatisti mies oli agressiivinen nero rumpusoolojenkin kanssa. Muistaakseni jollekkin levylle, ei Toton, oli jopa tarttunut joku jo sooloksi kutsuttava.. Eihän se sooloja soitellut.. ei tarttenu päteä..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 28.06.2008 19:34:28 | |
---|
Ei vetänyt ainakaan silloin kun mä näin. Eikä jotenkin sovellu tuohon Toto tyyliin. Ajatelkaa Lukatheria vetämässä yksin kauheella feedbäckillä viisi minuuttia tilulilua. Seuraavaksi joku kaivaa videon... |
Mikael 07.07.2008 14:29:26 (muokattu 07.07.2008 14:30:32) | |
---|
Ajatelkaa Lukatheria vetämässä yksin kauheella feedbäckillä viisi minuuttia tilulilua. Muistaakseni Porin Jazz olisko ollut 2000: Steve Lukather & Edgar Winter -project :D... eisss... tilua riitti kyl. Inhimillisyys on hyve. |
Kailis 16.07.2008 06:49:38 (muokattu 16.07.2008 06:52:45) | |
---|
Muistaakseni Porin Jazz olisko ollut 2000: Steve Lukather & Edgar Winter -project :D... eisss... tilua riitti kyl. No voi että kun...Taisin mainita että Totossa ei vedä, kyllä se varmaan vittu osaa. EDIT. Tai että tarkoitin että ei sovi Totoon. Olen väärässä mutta oikeassa... |