DaKiller 26.06.2008 16:19:27 | |
---|
Kannattaa lopettaa kuuntelu sitten puolessa välissä. Eikös Justice ja musta levykin olleet päälle tunnin pläjäyksiä? Nimenomaan näin. Sillä pituudella ei ole paskankaan merkitystä, jos ideoita riittää. Jätetään ne puolituntiset sitten suosiolla Virtaselle ja Laiholle. |
Hetfield 26.06.2008 16:29:33 | |
---|
St.Angerillä vaivasi juurikin tuo ylipituus. Monissa biiseissä oli oiva meininki siihen asti, kunnes alkoi junnata uudestaan ja uudestaan jotain tiettyä juttua. Esim. Rumban nopean ensiarvion perusteella riffejä melkeinpä jopa "tuhlaillaan", kun kuulemma vaihtuu riffit jo ennenkö niihin kunnolla pääsee sisään. Noh, oli miten oli, eiköhän sieltä hyvä levy tule ja taas uusia biisejä keikoille soitettavaksi. I quit the band... Now I just play with myself. |
Perro Stupido 26.06.2008 17:17:27 | |
---|
Nimenomaan näin. Sillä pituudella ei ole paskankaan merkitystä, jos ideoita riittää. Jätetään ne puolituntiset sitten suosiolla Virtaselle ja Laiholle. Hehe. Katotaan miten käy. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
ps3t 26.06.2008 17:28:36 | |
---|
Nimenomaan näin. Sillä pituudella ei ole paskankaan merkitystä Ei se pituus, vaan paksuus, ja se kuinka sita kayttaa. Ei se mitään |
St.Angerillä vaivasi juurikin tuo ylipituus. Monissa biiseissä oli oiva meininki siihen asti, kunnes alkoi junnata uudestaan ja uudestaan jotain tiettyä juttua. Esim. Rumban nopean ensiarvion perusteella riffejä melkeinpä jopa "tuhlaillaan", kun kuulemma vaihtuu riffit jo ennenkö niihin kunnolla pääsee sisään. Noh, oli miten oli, eiköhän sieltä hyvä levy tule ja taas uusia biisejä keikoille soitettavaksi. No mutta noissahan stangereissahan niitä ideoita ei tosiaankaan ole käytetty mitenkään runsaasti. Sitä samaa riffintynkää jauhetaan vain kyllästymiseen asti joka piisissä. Hehe. Katotaan miten käy. Luonnollisesti. Turha se on etukäteen paskoa housuihinsa pelosta tahi innostuksesta. Jännäkakka on erikseen, kunhan muistaa vaihtaa kalsareita tarpeeksi tiuhaan. |
sandiego 26.06.2008 17:49:09 | |
---|
No mutta noissahan stangereissahan niitä ideoita ei tosiaankaan ole käytetty mitenkään runsaasti. Sitä samaa riffintynkää jauhetaan vain kyllästymiseen asti joka piisissä. Pro-tools jauhaa tuolla levyllä niitä riffitynkiä putkeen ja paljo yliki |
Hetfield 26.06.2008 17:52:52 | |
---|
No mutta noissahan stangereissahan niitä ideoita ei tosiaankaan ole käytetty mitenkään runsaasti. Sitä samaa riffintynkää jauhetaan vain kyllästymiseen asti joka piisissä. Ei niin, siksi vertasinkin tuohon uuteen arvosteluun Rumbassa, että nyt on ainakin enempi matskua, mitä pyöritellä piisin aikana. Instrumentaali olisi muuten aika mukava kuulla, varsinkin Robin panos siihen. I quit the band... Now I just play with myself. |
DaKiller 26.06.2008 17:56:16 | |
---|
Ei niin, siksi vertasinkin tuohon uuteen arvosteluun Rumbassa, että nyt on ainakin enempi matskua, mitä pyöritellä piisin aikana. Instrumentaali olisi muuten aika mukava kuulla, varsinkin Robin panos siihen. Ah, joo. Tuli vähän hätäseen lukaistua tuo kommentti. Samaa asiaa siis ajoit vähän niinq takaa ku meitsi ;) Mua oikeastaan hotsittaa toi ensimmäinen sinkku, jos se todellakin on jotain sukua onelle. Tai yleensäkin jollekin raskaalle rypäytykselle, joka yltyy loppua kohden kunnon jöötiksi. |
Hetfield 26.06.2008 18:14:09 | |
---|
Ah, joo. Tuli vähän hätäseen lukaistua tuo kommentti. Samaa asiaa siis ajoit vähän niinq takaa ku meitsi ;) Kyllä vain, vähän taisin hätäiseen myös kirjoittaa tuon. Tuli turhan vaikeaselkoinen. I quit the band... Now I just play with myself. |
Ukkosenjumala 26.06.2008 19:41:30 | |
---|
Ei niin, siksi vertasinkin tuohon uuteen arvosteluun Rumbassa, että nyt on ainakin enempi matskua, mitä pyöritellä piisin aikana. Pystysitkö mitenkää skannaa ton Rumban jutun tai jotain kautta sen kuitenki pistää jakoon, ku mä oon piru vie kissojen ja koirien kans hakenu tota Rumbaa varmaan kymmenestä kaupasta, mut mistään ei oo löytyny..? Ois tosi kova juttu :) JepJep |
aivokuolio 26.06.2008 19:51:03 | |
---|
Pystysitkö mitenkää skannaa ton Rumban jutun tai jotain kautta sen kuitenki pistää jakoon, ku mä oon piru vie kissojen ja koirien kans hakenu tota Rumbaa varmaan kymmenestä kaupasta, mut mistään ei oo löytyny..? Ois tosi kova juttu :) Lukasin pikasesti kioskilla tuon jutun ja eipä siinä ihmeitä tarjoiltu. Lyhyt stoori, alle puoli sivua ja aika ympäripyöreää lässytystä. Ei siis mitään mitä et olisi jo lukenut näiden ulkomaalaisten toimittajien jutuista. |
Ukkosenjumala 26.06.2008 20:45:36 | |
---|
Lukasin pikasesti kioskilla tuon jutun ja eipä siinä ihmeitä tarjoiltu. Lyhyt stoori, alle puoli sivua ja aika ympäripyöreää lässytystä. Ei siis mitään mitä et olisi jo lukenut näiden ulkomaalaisten toimittajien jutuista. Asia harvinainen... JepJep |
trashjones 26.06.2008 20:56:55 | |
---|
MM:ssä uusi FOTW video. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Hetfield 26.06.2008 21:11:41 | |
---|
Lukasin pikasesti kioskilla tuon jutun ja eipä siinä ihmeitä tarjoiltu. Lyhyt stoori, alle puoli sivua ja aika ympäripyöreää lässytystä. Ei siis mitään mitä et olisi jo lukenut näiden ulkomaalaisten toimittajien jutuista. Jepjep. Mutta seuraavassa Soundissa käsittääkseni hieman laajemmalti juttua siitä kuuntelusessiosta. I quit the band... Now I just play with myself. |
Heka123 27.06.2008 19:27:28 | |
---|
Eikös tänään ole Ride The Lightningin 24 vuotis päivä? vai muistanko väärin? Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper |
MV 27.06.2008 21:36:15 | |
---|
Eikös tänään ole Ride The Lightningin 24 vuotis päivä? vai muistanko väärin? Vissiin joo. *onniteluviestejä odotellessa* |
mathias 27.06.2008 21:58:56 | |
---|
|
Kärpäsruoska 27.06.2008 22:36:29 | |
---|
Eikös tänään ole Ride The Lightningin 24 vuotis päivä? vai muistanko väärin? Kuukauden kuluttua, väitän minä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Sawez 27.06.2008 22:42:17 | |
---|
|
trashjones 27.06.2008 23:20:39 (muokattu 27.06.2008 23:22:02) | |
---|
Jaahas, joku portugalilainen kauppa sanoo sivuillaan: "Descobre o novo disco 30 de junho" eli "Discover new album, june 30th". Löysin tämän metallicabista joten ei luotettavaa tietoa. Tuolla ylälaidassa näkyy: http://img355.imageshack.us/img355/7427/semttulogo7.jpg Oli vielä linkki tuolle sivulle, joka ei toiminut joten melko varmasti muokattu tuo kuva. Master of Puppets Im vetämällä your strings |