M-Sävel 25.06.2008 00:32:26 | |
---|
Olisi juuri inspis iskenyt, mutta kun tietenkin JUURI nyt piti tuon ohjelmankin alkaa ryppyilemään! :'( Kyse on siis siitä, että FL:ssä ei osa FL:n sämpleistä nyt yhtäkkiä toimi. Viimeksi, kun käytin ohjelmaa, kaikki toimi täysin oikein. "Sämpleruudussa" ei näy taajuuskuvaa, kuten normaalisti, mutta BS Player pyörittää ainakin suurimman osan sämpleistä ihan oikein. Missä ihmeessä vika voisi olla? http://img72.imageshack.us/img72/5674/smpleteitoimiev0.jpg ^Tuossa on kuva, josta asian käsittää paremmin! Kiitoksia etukäteen vastaaville! Toivottavasti kohta pääsisi jo säveltämään ja tekemää biisejä! "Kova kulkemaan!" |
M-Sävel 25.06.2008 18:40:20 | |
---|
Voi eikö kukaan tunne symppää minua kohtaan? Miltä tuntuisi jos SINUN musiikintekoohjelmasi ei toimisi! :( "Kova kulkemaan!" |
Jospas ei kukaan ole keksinyt mistä tuo johtuu. En keksi minäkään, muuta kun että sulla on Vista koneessa, eikö? Itelläni ainakin näkyy tuo wave siinä ikkunassa. Onko se sama kaikilla sampleilä? Koita asentaa vaikka softa uudelleen. Rok rok |
Kalmo 26.06.2008 14:34:02 | |
---|
Arvailen vähän, kun en ole käyttänyt Vistaa enkä FL Studiota. Oletko jossain välissä vaihtanut konetta tai käyttistä? SONARissa versio 7 tehtiin Vista-yhteensopivaksi, minkä vuoksi se asensi ja siirsi joitain tiedostoja eri paikkaan, mikä aiheutti alkuun hämminkiä XP:n käyttjille. VST:t eivät löytyneet jne. Voiko ongelman juuri olla jossain tämäntapaisessa? Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
-septimisti- 26.06.2008 18:53:43 | |
---|
Okei, tämä saattaa olla hakuammuntaa, mutta voi toisaalta osua maaliinkin. Koitas mennä FL:n hakemistopolun osoitteeseen system/installers/vorbisACM. Siellä saattaa olla tuon VorbisACM codekin installeri. Jos on, aja se, boottaa kone ja kokeile toimivuutta. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
M-Sävel 28.06.2008 19:26:26 | |
---|
Ongelma korjaantui sillä, että klikkasin "Reset Settings" -vaihtoehtoa FL:n käynnistävalikosta. Piti sen jälkeen ainoastaan hieman säätää, että sai taasen ohjelman settingssit itsellensä soppeliksi. Mutta kiitoksia kuitenkin vastauksista. Ihmetyttää, että mistä tuo vika johtui... Minulla on muuten XP käyttärinä, enkä Vistaa laita. :) "Kova kulkemaan!" |
lindo 28.06.2008 20:03:12 | |
---|
Minulla on muuten XP käyttärinä, enkä Vistaa laita. :) Oikeestikko? Vedin tuon Vistanpäätelmän tuosta sun aukiolevasta ikkunasta, jossa selkeesti Vistan olonen teema. No, hyvä että selkis. Olit kai itse jotain säädellyt jos tuo "Reset Settings" auttoi :D Rok rok |
M-Sävel 30.06.2008 22:32:56 | |
---|
**Kauheata offtpikkia, mutta olkoon.** Noh, siis. Vistan ulkonäkö voittaa XP:n sata-nolla, mutta muuten Vistassa on monia RASITTAVIA ominaisuuksia mm. käyttäjävalvonta. Niitten takia ja lisäksi sen vuoksi, koska Vista pakkaapi olemaan myöskin mm. hitaampi kuin XP niin Vista ei ole harkinnassa. "Kova kulkemaan!" |
lindo 04.07.2008 12:43:23 | |
---|
Noh, siis. Vistan ulkonäkö voittaa XP:n sata-nolla, Oikeestikko? hehee. Itelläni Windows Classic look, ja kaikki mahdolliset efektit pois. Mä en esim. tajua mitä joku tekee varjolla hiiren osoittimessa :/
Rok rok |