carlos 09.02.2004 20:39:48 (muokattu 09.02.2004 21:06:50) | |
---|
on mahtava kitara. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
carlos 09.02.2004 20:40:16 (muokattu 09.02.2004 20:40:49) | |
---|
EDIT: stoned. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
madu 09.02.2004 20:48:23 (muokattu 09.02.2004 20:50:57) | |
---|
Osta käytetty 90-luvun alkupään studio. Uusimmat mitä olen testannu on olleet aika surkeita soitettavuudeltaan, viimeistelyltään jne. Tuohon hintaluokkaan saat helposti hyvän studion käytettynä. EDIT: Tossa torilla esim. viininpunainen '95 Gibson Les Paul Studio 900€. Siitä hyvä peli. Hintaa kun tingit vielä. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=19503 |
PuNkKi 09.02.2004 20:48:58 | |
---|
...vai esim. joku hyvä tokai?? OOn kuullu tosi ristiriitaista palautetta tosta studiosta. Jotku mallit todella hyviä,jotkut luokkaa epiphone(lue: perseestä). Mitäs mieltä jengi täällä on? Kantsisko ennemmin satsata vaikka Tokain Loverockiin? Rahaa olis käytössä noin tonni.ei enempää. EDIT: käytettyjä studioita irtois 800-900 eurolla.. hmm.. tuota ihmettelen kun studioista pyydetään käytettynä tällä hetkellä 900euroa.. monta oon tuossa myynnissä nähnyt ja 1100euroon semmoisen saa jo uutenakin tällä hetkellä.. toki gibson säilyttää arvonsa mutta siltikin.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Imper 09.02.2004 20:51:16 | |
---|
Tää on taas tätä. Mene kauppaan ja kokeile. Ei sitä voi sanoa kumpi kannattaa ostaa, kun ei voi sanoa mistä sää pidät. Omaa Studiotani en vaihtaisi mihinkään Tokain paskoihin (sanomista tulee), mutta on kyllä tullut kaupassa vastaan todella huonosti viimeisteltyjäkin Studioita, mutta jos nauhanpäiden mahdollinen hiominen/kaularaudan säätäminen ei ole vierasta hommaa (toisin sanoen, osaat ite säätää kitaran hyvään, itseäsi mielyttävään soittokuntoon), niin suosittelen kyllä lämpimästi Studiota. Ja yleensähän noi käytetyt onkin valmiiksi suhtkoht säädettyjä. KOKEILE äläkä KYSELE!:) Everyone is a per-son |
madu 09.02.2004 20:52:48 | |
---|
hmm.. tuota ihmettelen kun studioista pyydetään käytettynä tällä hetkellä 900euroa.. monta oon tuossa myynnissä nähnyt ja 1100euroon semmoisen saa jo uutenakin tällä hetkellä.. toki gibson säilyttää arvonsa mutta siltikin.. Kova tuntuu olevan joo nykypyynti sillä tuolloin (v. 1995) studio maksoi levytukussa 4995mk... Maksaisin tosin mielummin enemmän vanhasta kun noista uusista joissa nauhat töröttää ja kaula on semmoinen pökkelö... |
Gypsy 09.02.2004 20:55:54 | |
---|
Tää on taas tätä. Mene kauppaan ja kokeile. Ni, ei sitä muilta kysellä. En ymmärrä, ei oo ikinä käyny edes mielessä kysyä joltain, "mikä skitta kannattaa hommata". Omaa Studiotani en vaihtaisi mihinkään Tokain paskoihin (sanomista tulee) Tulkoot. Painakaa vaan sitä miinusta |
carlos 09.02.2004 20:57:34 (muokattu 09.02.2004 21:07:02) | |
---|
skapada. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
supaflip Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
Gypsy 09.02.2004 21:01:28 (muokattu 09.02.2004 21:04:07) | |
---|
Mutta mitään "kokeile niitä kitaroita" -kommentteja en tarvitse. No ei kun nimenomaan niitä tarviit. Sä et tee sillä mielipidetiedolla mitään. Se on aika sama, mitä mieltä joku on omasta Love Rockistaan tai Studiostaan kun sä et oo kuitenkaan niitten love rockeja ja studioita ostamassa. LISÄYS: Ei kysytty,mikä skitta kannattaa hommata. Kysyttiin,että mitä mieltä näistä ootte. No kyllä vähän niin kysyttiin, että kannattaako jättää studiot ostamatta ja ostaa love rocki? Mitäs mieltä jengi täällä on? Olisko järkevämpi sijoitus vaikka Tokain loverock ? Kokeilemallahan se selvii Painakaa vaan sitä miinusta |
Insane Kane 09.02.2004 21:04:01 | |
---|
Studio on hyvä peruskitara, jos sen osaat säätää. Käytä hakua, tästä on jauhettu ihan tarpeeksi. Lyrics. Wasted time between solos. |
carlos 09.02.2004 21:04:02 (muokattu 09.02.2004 21:07:24) | |
---|
otoreik'ä Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
carlos 09.02.2004 21:04:18 | |
---|
Studio on hyvä peruskitara, jos sen osaat säätää. Käytä hakua, tästä on jauhettu ihan tarpeeksi. haku on rikki. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
Gypsy 09.02.2004 21:05:26 (muokattu 09.02.2004 21:06:41) | |
---|
Painakaa vaan sitä miinusta |
carlos 09.02.2004 21:08:14 | |
---|
lukko. kiitos. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
madu 09.02.2004 22:29:49 | |
---|
Se on aika sama, mitä mieltä joku on omasta Love Rockistaan tai Studiostaan kun sä et oo kuitenkaan niitten love rockeja ja studioita ostamassa. Hyvin sanottu kyllä :) Niin itsellänihän Tokaista ei ole kokemusta ja en siksi sitä haukukkaan. Voi olla hyvä tai parempikin. Voi olla huonompi. Mielipiteitä on kuin p-reikiä... |
samueld 09.02.2004 22:52:32 | |
---|
Ni, ei sitä muilta kysellä. En ymmärrä, ei oo ikinä käyny edes mielessä kysyä joltain, "mikä skitta kannattaa hommata".
Ei ehkä ihan tuota kysymystä, mutta kyllä pidempään keppejään omistaneet osaavat kertoa, mikäli niissä on jotain hyvää tai huonoa. Soundimaailma pitää kyllä päättää itse. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
fox 09.02.2004 23:24:30 | |
---|
Studio on hyvä peruskitara, jos sen osaat säätää. Mr.Kanen kera samaa mieltä. Studio = Standard ilman nameja. Tarkoitan tässä tuota eye candy-osastoa. Ja tokihan täällä saa kysyä mielipiteitä mutta mielipiteitten tulkinnassa on harkintaa suoritettava. Ja viime kädessä asia on kuten Gypsy kiteytti: jos jollakulla on hyvä yksilö niin... (ja koskee muuten kaikkia merkkejä). Itse toki mieluummin katselisin threadin käsittelemästä kitarasta tosiaan noita 90-96 vuosikertaa olevia, säädettyjä ja sissäänsoitettuja. Uudet saattaa puiltaan vielä olla vähän "eläväisiä" ja jos ei viila istu käteen niin voi olla noita useassa threadissa ruodittuja nauhanpää-tyypin ongelmia. Tosin tuntuu että nauhanpäihin kiinnitetään suuresti huomiota noissa kalliimman hintaluokan vehkeissä - ja toki niissä täytyykin - mutta aivan yhtä julmia kohtaamisia on ollu noissa muutaman satasen kepeissäkin. No, ehkä sitten niihin kuuluu nuo. Eli yhteenvetona: Kattele yhekskytluvun alkupuolen tutijoita. Saat toki muitakin kattella. Meinaan ittelleshän sä sitä kitaraa oot ostamassa, ja voipa olla että joku muu tuntuukin kivemmalta. Ja sanoo sulle:"osta minut". Jaa niin Gypsy, kyllä hyväpuinen Giba soi kasin setilläkin.. (tähän myhiö) |
Gypsy 10.02.2004 00:05:12 (muokattu 10.02.2004 00:11:33) | |
---|
Jaa niin Gypsy, kyllä hyväpuinen Giba soi kasin setilläkin.. Tottakai, enkös mä oo aina niin sanonukki. Ainahan täällä sanotaan tiluttelijaks ja vaikka mikskä kun sanon käyttäväni ohuita kieliä. Ei hävetä yhtään tunnustaa, että ei sormissa riitä potku. Ja hyvin soi kitarat ohuemmilla kielilläkin. Siitä oon kyllä puhunu nyrkkisääntönä, että mitä painavempi les paul niin melkein poikkeuksetta paksumman setin vaatii. Ja kyllähän mielipiteitä saa kysellä. Mutta jos näin kysytään: Olisko järkevämpi sijoitus vaikka Tokain loverock ? Niin siitä ei tuu muuta kun Tokain omistajat VS Gibsonin omistajat ja siitä nyt ei oo kellekkään mitään hyötyä. Kyllä päätökset pitää kuitenkin ite kaupassa tehä. Ainahan niistä puhutaan, että tokain love rockissa on parempi viimestely kun studioissa kun studioissa ottaa terävät nauhan päät käsiin. No, love rockissa on kuitenkin reunalistat mitä studiossa ei oo, joten ei ne nauhanpäät tokaissa sillon niin voikkaan ottaa sormiin. LISÄYS: Vaikka monesti oonkin tokaita puolustanu ja hyviähän ne onkin, niin kun kukaan ei ikinä muka löydä tokaista sanottavaa, niin kyllä niissäkin on. Esim monessa uudessa love rockissa kaulaliitos on väljä. Eli saattaa olla kaulan liitoskohan ja bodyn välissä millin! rako, mihin on vaan pistetty paljon liimaa. Sen näkee hyvin sunbursteissa. Ja monesti on tokaissa kannet täynnä oksia. Painakaa vaan sitä miinusta |
fox 10.02.2004 00:25:16 | |
---|
Ei hävetä yhtään tunnustaa, että ei sormissa riitä potku. Ja hyvin soi kitarat ohuemmilla kielilläkin. Siitä oon kyllä puhunu nyrkkisääntönä, että mitä painavempi les paul niin melkein poikkeuksetta paksumman setin vaatii. Just näin. Ja mä tuolla toisessa threadissa tunnustin kanssa.. Totta täysin tuo mitä noista "paksummista" seteistä sanoit - ja minä pidän kymppisettiä jo paksuna - kyllähän ne painavassa kepissä antaa enemmän sitä värinää. Ja puoliakkarissa on myös hyvät, jatsilootassa välttämättömät. Mutta hei, sehän on siitä kiinni mikä ittestä tuntuu hyvältä! Niin siitä ei tuu muuta kun Tokain omistajat VS Gibsonin omistajat ja siitä nyt ei oo kellekkään mitään hyötyä. Kyllä päätökset pitää kuitenkin ite kaupassa tehä. No onhan se nähty kun jotkut pääsee vauhtiin.. Vaikka monesti oonkin tokaita puolustanu ja hyviähän ne onkin, niin kun kukaan ei ikinä muka löydä tokaista sanottavaa, niin kyllä niissäkin on. Esim monessa uudessa love rockissa kaulaliitos on väljä.. No onhan noita nähty - merkistä riippumatta... Eli kyllä niiltä "lopputarkastuksessa karkaa" joka merkiltä noita vammaisia. Kun niitä on tässä tullu jo jonkun aikaa katteltua, tosin ei viime aikoina mitään yhtä runsasta otantaa kuin joskus. Kyllähän niitä yksittäisiä "maanantaikappaleita" on yhtä hyvin Giballa kuin T:llakin. Tuossa syksyllä oli yks sykomoriviilukantinen LP:n näköinen josta irvisti kannen viilu keskeltä milliä leveesti, oli vissiin huonosti kuivunutta viilua vedetty kanteen. Eihän noita sais olla mutta kyllähän niitä tulee. Kaikille. No, kyllähän niillä kaikilla soitto käy enkä mä oo nykyisin niin hurjia vehkeitä nähny mitä joskus oli. Ja niilläkin soitettiin... |