Tympee Huttunen 26.06.2008 09:33:38 (muokattu 26.06.2008 17:50:29) | |
---|
Lippu meni. |
Simo78 26.06.2008 09:35:58 | |
---|
Aamen. Helteen ystävät muuttakoon vaikka johonkin Espanjaan. ;) Laitonko tilinumeroa, niin voitte jeesata muutossa, kun ei omat rahat riitä=) |
S.i.r. 26.06.2008 09:38:05 | |
---|
Laitonko tilinumeroa, niin voitte jeesata muutossa, kun ei omat rahat riitä=) Ei. Ja helppoahan se muutto on. Myyt kaiken omaisuutesi pois ja lennät Espanjaan. Ei oo mitään turhaa roudattavaa ja jää paljon ylimääräistä rahaa cervezan juontia ajatellen. |
Volante 26.06.2008 09:55:27 | |
---|
Hah, tänä kesänä lähden kyllä täysin valkoisissa vaatteissa. Mietin myös jotain mahdollisimman ällösöpöä vaaleanpunaista kukkamekkoa, mutta moiset tahtovat olla aika epäkäytännöllisiä. |
Ben_D 26.06.2008 09:58:07 | |
---|
Hah, tänä kesänä lähden kyllä täysin valkoisissa vaatteissa. Mietin myös jotain mahdollisimman ällösöpöä vaaleanpunaista kukkamekkoa, mutta moiset tahtovat olla aika epäkäytännöllisiä. Eiks se nyt ole ihan sama, mitä siellä on päällä :) Ei sitä musiikkia vaatteilla diggailla. http://evincemetal.com/ |
Simo78 26.06.2008 10:07:16 | |
---|
Eiks se nyt ole ihan sama, mitä siellä on päällä :) Ei sitä musiikkia vaatteilla diggailla. Kyllä ne vaatteet on aatteet, ei mitään vastaväitteitä!! Meidän rumpali veti kerran täysin valkoisissa ja heti tuli kommenttia, että miten ootte päästänyt sen tuollaisena lavalle. Pakko pitäytyä mustassa, kun en omista keltaista Entombed-paitaa=) |
Ziggy Bubba 26.06.2008 10:21:32 (muokattu 26.06.2008 10:21:50) | |
---|
Itelle ei ainakaan tuota kummempaa ongelmaa käyttää vaaleita vaatteita hevikeikoilla, sehän on vaan ihan mukavaa erottua siitä mustasta sopulimassasta ;) Taidankin laittaa vaaleanharmaan Raised Fist -paidan huomiseksi... |
Tomi_R 26.06.2008 10:44:57 | |
---|
Kyllä ne vaatteet on aatteet, ei mitään vastaväitteitä!! Meidän rumpali veti kerran täysin valkoisissa ja heti tuli kommenttia, että miten ootte päästänyt sen tuollaisena lavalle. Pakko pitäytyä mustassa, kun en omista keltaista Entombed-paitaa=) Itse sain kerran lyhyen, hyvin tukevan blondin vihat päälleni Dismemberin keikalla, kun olin pukeutunut ihan normi kuteisiini. "Mitä v***ua sä täällä teet, sä näytät siltä että olisit karannut jostain Onnelasta. Tiedätsä missä sä edes olet ja mikä bändi toi on?" hahaha! Olen kuitenkin kuunnellut metallia, ja aivan ääripäitä, kuitenkin reippaasti yli vuosikymmenen ajan, joten en tunne mitään tarvetta tuoda sitä esille kaikin mahdollisin tavoin. Ja ironista oli se, että kyseinen tuomionpäivän blondiini oli itse verhoutunut tiukkoihin stretch farkkuihin ja punaiseen vartalonmyötäiseen paitaan.. Noh, huomenna sitten Tuskailemaan m/ |
Deranged 26.06.2008 10:46:35 | |
---|
Jumankauta että kävi tuuri! Voitimma emännän kanssa liput Tuskaan ja tänään tulivat postiluukusta. YEEHAA! Voi juma, hieman huippaa päästä tämmönen. Hymyilyttää tällainen lottovoitto. Tänä vuonna ei oo monta huonoa bändiä lauteilla.. Mut Tuskassa nähdään! |
Itse sain kerran lyhyen, hyvin tukevan blondin vihat päälleni Dismemberin keikalla, kun olin pukeutunut ihan normi kuteisiini. "Mitä v***ua sä täällä teet, sä näytät siltä että olisit karannut jostain Onnelasta. Tiedätsä missä sä edes olet ja mikä bändi toi on?" hahaha! Aijai, pitää kato muistaa ottaa se "hevimetalliunivormu" mukaan. Mitä sitä turhia kaavoja rikkomaan - laput vaan silmille ja menoksi! |
Räkkipeli 26.06.2008 10:59:38 (muokattu 26.06.2008 11:00:11) | |
---|
Aijai, pitää kato muistaa ottaa se "hevimetalliunivormu" mukaan. Mitä sitä turhia kaavoja rikkomaan - laput vaan silmille ja menoksi! Jep. Vaikka ite oon kerran (tai kaks..) yrittäny päästä heilumaan nimeltä mainitsemattomaan raskaamman musiikin baariin ihan melkein ilkosillani. Kylä se ihmisille kelpasi mutta tällä kertaa portsari ei ollut innoissaan ajatuksesta. Että ovat kyllä ymmärtämätöntä ja leimaavaa porukkaa nuo portsiinat. =D Ei mutta ymmärrän toki vitutuksen siinä vaiheessa jos joku tulee noin suoraan sanomaan oman mielipiteensä vaatetuksesta mitä sattuu käyttämään jossain, missä ei jaksasisi sitä kuunnella. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
S.i.r. 26.06.2008 11:03:33 (muokattu 26.06.2008 11:03:47) | |
---|
Itse sain kerran lyhyen, hyvin tukevan blondin vihat päälleni Dismemberin keikalla, kun olin pukeutunut ihan normi kuteisiini. "Mitä v***ua sä täällä teet, sä näytät siltä että olisit karannut jostain Onnelasta. Tiedätsä missä sä edes olet ja mikä bändi toi on?" hahaha! Eräskin tuttu bändi oli tuossa ehkäpä reilu vuosi sitten keikalla muistaakseni Oulussa, ja siellä oltiin tultu orkesterin silloiselle rumpalille avautumaan, kuinka "ei metallia saa soittaa noin löysissä housuissa, saatana!". :) On se niin vaikeaa joillekin tämä elämä. |
Terrorwrist300 26.06.2008 11:54:31 (muokattu 26.06.2008 11:55:38) | |
---|
*repeilyä yllä olevasta läskiblondi-tarinasta* Ite ainakin löntystän mestoille perus löysyissä housuissa ja mustassa paidassa. Luulis nyt että tämmönen tapahtuma olisi viimeinen missä joutuu kuuntelee paskaa jostain vaatteista. Kai sitä sitte joku tulee huutelee jotaan "Hei homo, leikkaa lettis, ota poskeen homo"-setitystä niinq viime provinssissa XoD Anywayz, tää ois sillee jo huamen, muahahaaa! |
Ben_D 26.06.2008 11:56:27 | |
---|
Jos pitää ihmisten vaatetuksesta alkaa vittuilemaan niin peukku suuhun ja toinen kakkoseen. Silloin on tekeminen todella vähissä. Kulkekoot jokainen ihan missä vaatteissa haluaa. Tuska on siitä hyvä tapahtuma, että kaikenlaiset ihmiset sulautuvat yhdeksi isoksi massaksi. Enpä ole näinä vuosina nähnyt päänaukomista tai vittuilua, vaikka ihmisiä on kaikenkirjavia. http://evincemetal.com/ |
Narcosynthesis 26.06.2008 12:28:17 | |
---|
Jos pitää ihmisten vaatetuksesta alkaa vittuilemaan niin peukku suuhun ja toinen kakkoseen. Silloin on tekeminen todella vähissä. Kulkekoot jokainen ihan missä vaatteissa haluaa. Tuska on siitä hyvä tapahtuma, että kaikenlaiset ihmiset sulautuvat yhdeksi isoksi massaksi. Enpä ole näinä vuosina nähnyt päänaukomista tai vittuilua, vaikka ihmisiä on kaikenkirjavia. Näinpä. Meikäläinenkin pari kertaa iloisen punaisessa kukkapaidassa siellä riehunut ja aina oon saanu rauhassa olla. Jotenkin tuntuu, että vaatetuksesta vittuilevat ei oo aina ihan ymmärtäny homman nimeä! Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Kulkunen 26.06.2008 12:31:12 (muokattu 26.06.2008 12:32:06) | |
---|
Miten musta tuntuu, että ne on pääasiassa näitä "olen kuunnellut Kilpeä jo kaksi vuotta" -tyyppejä, jotka jaksaa jostain pukeutumisesta avautua. Pakko pukeutua niihin mustiin camo-housuihin, joista roikkuu 15 kg kettinkiä, bändipaitaan ja pääkallohuiviin. Tämä on vaan semmonen perstuntuma. Tosin, sorruin itsekin vähän samanlaiseen ennakkoluuloon alkuvuodesta. Tuli uusi työntekijä meille töihin ja tyyppi näytti ihan perusinsinööriltä villapaitoineen kaikkineen. No, ekana varsinaisena työpäivänään se tunnisti mun Nile-paidan ja osoittautui kovemmaksi äärimätön kuuntelijaksi kuin mitä itse olen. En sentään sanonut "mutta ethän sää edes näytä hevarilta". E: Näinpä. Meikäläinenkin pari kertaa iloisen punaisessa kukkapaidassa siellä riehunut No joku raja sentään hei! PS. Tuskaanhan en sitten päässyt ja vitutus on tällä hetkellä varsin muikea. Kasvatan myös porsaita. |
Terrorwrist300 26.06.2008 12:40:32 | |
---|
Tässä kaikille vielä vähän pre-tuska fiilistelyä ennen kuin lähdetään juhlimaan kuoleman, veren, koston ja väkivallan merkeissä. http://www.youtube.com/watch?v=fj6ugZAqg7g Kaikkien vanha tuttu "läski-natsi" toivon mukaan tulee tänäkin vuonna ylläpitämään toverillisuutta ja suvaitsevaisuutta! |
Hakki 26.06.2008 12:40:33 | |
---|
Tosin, sorruin itsekin vähän samanlaiseen ennakkoluuloon alkuvuodesta. Tuli uusi työntekijä meille töihin ja tyyppi näytti ihan perusinsinööriltä villapaitoineen kaikkineen. No, ekana varsinaisena työpäivänään se tunnisti mun Nile-paidan ja osoittautui kovemmaksi äärimätön kuuntelijaksi kuin mitä itse olen. En sentään sanonut "mutta ethän sää edes näytä hevarilta". Mulle kävi tänä kesänä noin, mut toisinpäin. Ekana päivänä laitan siistit releet, kauluspaitaa ja villapaitaa niinkuin kunnon insinörtin pitääkin. Sitten jossain välissä käy ilmi että soitan ihan oikein bändissä ja kun sitten musaa alkaa kuvailla niin ilme hieman muuttuu. Tosin puhelimen soittoääni antaa jo pikku vinkkiä musamaun suunnasta. Multa pyydettiin viime tiimipalaveriin vähän musanäytettä kun otin palkattoman vapaapäivän studioäänityksiä varten. En kyl kehannu viedä, vaikka olis kyl silti pitäny. Kiinalainen pomoni ei välttämättä ymmärrä öriörin päälle niin paljoa... Yleensäkään ei sitä vaan enää jaksa nykiä niskaan niitä hevireleitä, vaatekaappikin on kymmenessä vuodessa "hieman" muuttanut olomuotoaan. Jaa Tuska? Niin, en oo menossa alueelle vaikka hyviä bändejä tänäkin vuonna olisi lauteet täynnä. Vähän sapettaa, mutta aina sitä voi mennä pussikaljalle siihen viereen. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
J.Newkid 26.06.2008 13:02:21 | |
---|
Sais se pelsepuupi pitää sateet loitolla festivaalialueesta Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Volante 26.06.2008 13:12:18 | |
---|
Sais se pelsepuupi pitää sateet loitolla festivaalialueesta Tuskassa ei ole ikinä ennenkään satanut, joten luotan siihen että ei sada tälläkään kertaa! ... Vakavasti puhuen, ihan hyvältähän tuo säätiedotus tällä hetkellä näyttää. Ei se nyt mitään haittaa vaikka pari tippaa ripottaisikin vettä. Ja punainen kukkapaita muuten on tällaisille festareille just oikeaoppinen vaatetus :) |