Aihe: MItä tytölle?
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Sike
17.06.2008 13:54:03
Metallica- Nothing else matters

Se on aika helppo kun harjoittelee kovasti. Minä tykkäsin ennen kuin siiryin sähkökitaraan tuosta biisistä. Kannattaa kokeilla! :D
Lissuli
25.06.2008 15:57:10
Mun on kyllä ihan pakko sanoa, että jos mulle soitettaisiin Nothing else mattersia, Don't crytä tai vastaavaa, oksentaisin aika varmasti. Mun mielestä on kaikkein siisteintä, että tytölle soitetaan sitä musiikkia, josta itse eniten tykkää, koska siinä parhaiten näkyy ja kuuluu tunne ja fiilis.

Että soittakaa sitä omaa sydäntänne lähinnä olevaa musiikkia. Tää tyttö ainakin tykkää, enkä usko olevani ainut.

Toinen hyvä onkin sitten opettaa tyttöä soittamaan. Tai jos joku tyttö on pyytänyt teitä opettamaan, se on sitten 99% varmasti suuren kiinnostuksen ja ihastuksen merkki.
Valdemart
25.06.2008 18:32:33

Toinen hyvä onkin sitten opettaa tyttöä soittamaan. Tai jos joku tyttö on pyytänyt teitä opettamaan, se on sitten 99% varmasti suuren kiinnostuksen ja ihastuksen merkki.

Shit oon mokannut sata kertaa.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
fuzz
25.06.2008 19:03:45 (muokattu 25.06.2008 19:05:17)
Että soittakaa sitä omaa sydäntänne lähinnä olevaa musiikkia. Tää tyttö ainakin tykkää, enkä usko olevani ainut.

No entä jos Nothing else matters on sydäntä lähellä? Voihan se kieltämättä vähän ällöttävä olla tietyllä tavalla, mutta kyllä on tyttöjä jotka tuostakin kipaleesta pitävät.

Stairway to heaven on hempeähkö, tiedä sitten sopiiko tytölle soitettavaksi...

Niin, Nirvanan Polly voisi olla ihan hyvä myös, jos osaisi laulaa sen myös sopivam angstisesti.
elämän tarkoitus on 42 www.haistapaska.com
Lissuli
25.06.2008 23:41:53
Kannattaa ihan tosissaan oikeasti miettiä, millainen se tyttö on, jolle aiot soittaa. Jos se on yliromanttinen tsisiihihih-tyyppi, se todennäköisesti haluaa juuri sitä Nothing else mattersia.

Kuitenkin ihan älyttömän moniin tyttöihin pätee tuo juttu, että soittaa sitä, mikä on soittajan omaa sydäntä lähinnä. Ainakin muusikkotyttöihin.

Mutta opettakaa niitä tyttöjä ihan oikeasti soittamaan, jos ne sitä pyytää ja opettajaehdokas on kiinnostunut, edes vähän. On helppo pyytää opettamaan, siinä pääsee jo väkisinkin ainakin ihan pieneen lähikontaktiin.
Valdemart
26.06.2008 00:35:44

Mulla se vaan menee siihen, että annapas ku vähän soitan. ;D
You Can't Put Your Arms Around a Memory
wrshredder
26.06.2008 03:31:15
Mulla se vaan menee siihen, että annapas ku vähän soitan. ;D

Heh ,sama. Tyttöystävän luona hiplaan lähinnä vain kitaraa :D
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Lissuli
26.06.2008 13:02:21
Oma kokemus on osoittanut että jos vedän sitä nothingia niin ei ne tytöt juuri oo kiinnostuneita mutta appajee kun alkaa "kieli poskella" vetää jotain vanhoja rockabilly-juttuja ja improaa siihen väliin kaikkea hubaa(lähinnä komppijuttuja) niin kyllähän niitä on rivi kattomassa saman tien. ;)

Eli persoonallisuus menee tässäkin taidon ja (soolo)tekniikan edelle. :)

Tätä olen tässä pitkälti ajanut takaa.

Se on myöskin ihan hirveää, jos jätkä alkaa soittaa jotakin, mihin taidot eivät yksinkertaisesti riitä. Säälittävyys ei yleensä ole söpöä.

Nii, ja jos tyttö osaa laulaa tai soittaa, pyydä sitä.
slash12
27.06.2008 22:57:58
Soita paranoid
Koitettu mut ei onnistunu.
wrshredder
28.06.2008 14:41:22
Tyttöystävä pyysi tänään kun aloitin rässäämään Testamentia että soita jotain romanttista. Noh, lopputulos oli että meni sormi suuhun. Sitten muistin että perkule oonhan mä klasaria soittanut pari vuotta. Aloin soittamaan Tarregan Adelitaa. Röysin.. päädyin virittämään kordofoniani. Vihdoin sain sen jonkinnäköiseen vireeseen. Soitin Adelitaa ja Lagrimaa röytämällä hetken. Enkä mitään kiitosta saanut perkele!
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
RekoS
28.06.2008 21:19:54
Eipä tähän voi muuta kuin kertoa omien kokemuksien perusteella, että pääsääntöisesti tyttöjä ei kiinnosta pätkääkään osaatko soittaa vai et.
Seba
28.06.2008 21:53:00 (muokattu 28.06.2008 21:53:17)

Osaa ei kiinnosta pätkääkään, osa sulaa siihen paikkaan..

Jos suomipoppi uppoaa, niin zen cafén todella kaunis biisin jälkeen voi lähteä essolta hakemaan kondomeja..
Lissuli
29.06.2008 23:57:00
Ja yks hyvä pointti jäi kertomatta vielä. Niille tytöille kannattaa myös soittaa. Siis puhelimella.
Artist
30.06.2008 17:30:51
Ja yks hyvä pointti jäi kertomatta vielä. Niille tytöille kannattaa myös soittaa. Siis puhelimella.

Ai niinku niitä soittoääniä, joita siitä löytyy?

Säälittävyys ei yleensä ole söpöä.

Harmi ettei kukaan ole kertonut mulle tuollaisia elämän tosiasioita aiemmin.
"I'm hypocrite, I dish it out but I can't take it I know you think it's wrong and maybe you're right but this is my song"
slash12
15.09.2008 22:13:57
Nykyään ne kylläkin tykää muustaki. Ja kyllä opettaminenkin onnistuu.
Mietitään...
Quu
16.09.2008 21:07:22 (muokattu 16.09.2008 21:08:00)

Mutta opettakaa niitä tyttöjä ihan oikeasti soittamaan, jos ne sitä pyytää ja opettajaehdokas on kiinnostunut, edes vähän. On helppo pyytää opettamaan, siinä pääsee jo väkisinkin ainakin ihan pieneen lähikontaktiin.

Pääsee toki jos kätisyys on sama. :)
Mutta jos olet vasuri ja käyt oikeakätistä opettamaan (tai toisinpäin), niin siinä tuskin lähikontaktia syntyy.

T. nimim. Pitäisi ensin itse opetella ja sen jälkeen opettaa Black Sabbathin 'Solitude' :)
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
Karipiirto
16.09.2008 22:18:19

Pääsee toki jos kätisyys on sama. :)
Mutta jos olet vasuri ja käyt oikeakätistä opettamaan (tai toisinpäin), niin siinä tuskin lähikontaktia syntyy.

T. nimim. Pitäisi ensin itse opetella ja sen jälkeen opettaa Black Sabbathin 'Solitude' :)

Mulla meni aluksi ihan ohi että mitäs kätisyysrasismia sää oikein lietsot mutta sitten tajusin että minkämoista lähikontaktia tarkoitit. Siitä plussa. :D
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
anzza
18.09.2008 04:18:23 (muokattu 18.09.2008 04:22:40)
Leevi And The Leavings: Helena (ei siis missään tapauksessa My Chemical Romancen Helena)
Aarne Tenkanen: Maantiehuora
Beastie Boys: Sabotage (tämä täytyy ehdottomasti osata myös laulaa, ainakin alkuhuudahdus)
Ali
18.09.2008 11:38:10 (muokattu 18.09.2008 11:43:26)

Extreme - More Than Words
Incubus - Drive
Eric Clapton - Tears in Heaven
Opeth - Patterns in the Ivy II

Siinä muutama alkupala. Ja jos osaa vielä laulaa, niin naisten sydämet on valloitettu hyvin suurella todennäköisyydellä. Ja joskus muistelisin saaneeni kehuja, kun soittelin Opethin A Fair Judgementin sitä akustista välitsydeemiä.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)