Kitara-män 26.06.2008 00:06:34 | |
---|
Oon vihdoinkin päätyny noihin jompaankumpaan noista kahesta mahtavasta kepistä! Kumpi olis parempi, tai kummasta te tykkäätte enemmän? Les Paulhan on nyt ihan selvä teidän valinta, mut toi Dimebag Darrellin nimikkokitara kiehtoo siinä mieles et me soitetaan bändin kaa paljon Panteraa ja muuta heviä! Mut kans rokkia! Kiitos paljon! |
Sam Hotman 26.06.2008 00:13:47 | |
---|
Oon vihdoinkin päätyny noihin jompaankumpaan noista kahesta mahtavasta kepistä! Kumpi olis parempi, tai kummasta te tykkäätte enemmän? Les Paulhan on nyt ihan selvä teidän valinta, mut toi Dimebag Darrellin nimikkokitara kiehtoo siinä mieles et me soitetaan bändin kaa paljon Panteraa ja muuta heviä! Mut kans rokkia! Kiitos paljon! Ehkä voisi _HIEMAN_ auttaa jos kertoisit kitaroiden tarkat mallit. Sillä noista molemmista on ainakin 10eri versiota, eli hieman vaikea neuvoa asiassa. ''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder |
McNulty 26.06.2008 00:36:18 | |
---|
Ehkä voisi _HIEMAN_ auttaa jos kertoisit kitaroiden tarkat mallit. Sillä noista molemmista on ainakin 10eri versiota, eli hieman vaikea neuvoa asiassa. Eikä meidän mielipiteellä pitäisi muutenkaan olla mitään merkitystä suuntaan taikka toiseen, sillä ostaja itse tekee päätöksen. |
Sensonic 26.06.2008 09:02:36 | |
---|
Eikä meidän mielipiteellä pitäisi muutenkaan olla mitään merkitystä suuntaan taikka toiseen, sillä ostaja itse tekee päätöksen. Mutta silti plussaa otsikosta. Oli paljon informatiivisempi kuin "uutta keppiä" tms. Näin ne otsikot pitäisi tehdä, jos tänne jotain aikoo postailla. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
Tänä päivänä ottaisin mielummin Gibsonin Les Paulin (tai SG:n tai Flying V:n), noita monenmoisia Faded- ja Special-malleja kun pyörii lukuisia nykyään siinä 500 euron pinnassa. |
panche 26.06.2008 16:32:57 | |
---|
En viitsi uutta ketjua aloittaa niin kysyn että onko kaikissa Razorback V ja Mustainen VMNT malleissa sama kaulaprofiili? Itse olen kokeillut molempia yhden kepin verran ja kaula on aivan liian paksu meikäläisen nakkisormille.. |
pekurides 27.06.2008 01:25:30 | |
---|
Oon vihdoinkin päätyny noihin jompaankumpaan noista kahesta mahtavasta kepistä! Kumpi olis parempi, tai kummasta te tykkäätte enemmän? Les Paulhan on nyt ihan selvä teidän valinta, mut toi Dimebag Darrellin nimikkokitara kiehtoo siinä mieles et me soitetaan bändin kaa paljon Panteraa ja muuta heviä! Mut kans rokkia! Kiitos paljon! No juu, mulla on oikestaan kummatkin aktiivikäytössä sillä erotuksellä että lespa on epin Tsekkituotantoa jota yleisesti pidetty aika pätevänä varsinkin idän tuotoksiin verrattuna ja hyvähän se mutta ei Gibsonin veroinen. Deani ML onkin sitten ihan ameerikan poikien työstämä ja hintakin pompsahtaa sen mukaan ja kunhan tuohon deanin V-kaulaprofiiliin tottuu niin ei sitä taho muilla enää osata soittaakaan! (kaikissa deaneissa ei ole v-profiilia) Kummatkin sika painavia ja lyhytskaalaisia siinä yhtäläisyydet mahonkipuiden kanssa ja epäreilua yrittää oikeasti verrata hintaerojen takia.(sitten vielä kiinteä/floikka vääntöpäälle) Ei näitä pysty ellei tiedä malleja se on tosi. jos sittenkään? makuasioita kuitenkin. Mutta itse ainakin heti tykästyin Dean ML ajoasentoon, se on mukavasti tasapainossa ja istuu kroppaan ihmeen hyvin ja todella helppo soittaa juostessa :=) Helposti Paras keppi mihin olen tähän mennessä näppini pistänyt! (ja vitun kallis myös niin se siitä objektiivisesta vertailusta ...) Osta kummatkin, ni ei tarvi ihmetellä! :o) Tunteella päin vittua. |
seppo69 27.06.2008 02:52:40 | |
---|
Itse olen kokeillut molempia yhden kepin verran ja kaula on aivan liian paksu meikäläisen nakkisormille.. Minulla on Dean V black gold, eli halppis-Dean. Siinä on helvetin leveä kaula mun aivan mitättömän lyhyille sormille, mutta päivän kun sitä rämppäs, niin paluuta ei ollut. Kannattaa siis testailla vähän pidempään eri kaulaprofiileja. Gibsonin es-335 on lyhytsormisille hyvä, mutta ei taida olla ihan sun kuppi teetä? |