Golibri 04.12.2007 15:28:53 | |
---|
Elikkäs nyt olis mikkien vaihdon aika stratoon ja olen suunnitellut vaihtavani siihen Lindy Fralinin Vintage hot mikit. Custom-soundilta olin niitä tilaamassa, mutta tilauksen tehtyä he ilmoittivat, että lindyn mikkejä tulee vasta joskus ensivuoden puolella. Hinku olisi tosin saada uudet mikit jo pikimmiten. Eli siis mistä muualta kyseisiä mikkejä voi/kannattaa tilata. wäywäy sano väsynynt vetkuttaja |
Insane Kane 04.12.2007 15:58:01 | |
---|
Elikkäs nyt olis mikkien vaihdon aika stratoon ja olen suunnitellut vaihtavani siihen Lindy Fralinin Vintage hot mikit. Custom-soundilta olin niitä tilaamassa, mutta tilauksen tehtyä he ilmoittivat, että lindyn mikkejä tulee vasta joskus ensivuoden puolella. Hinku olisi tosin saada uudet mikit jo pikimmiten. Eli siis mistä muualta kyseisiä mikkejä voi/kannattaa tilata. Kysäses tuolta jos olisi hyllyssä: http://www.banzaieffects.com/Lindy-Fralin-VS-STR-SET-BK-pr-21805.html Ei näin! >=) |
Tomtom 04.12.2007 21:41:35 | |
---|
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
ReBeat 05.12.2007 00:45:02 | |
---|
Jos kiinnostaa niin Callaham myy niille käämittyjä Fralinin settejä , mutta tarjolla voi olla noita vakiosettejäkin. Mikit ovat cryogenisesti käsiteltyjä ja soundi on valtavasti rikkaampi, koska monet NASCAR tiimit saavat moottoreistakin enemmän tehoa irti kun osat on käsitelty samoin :) http://www.callahamguitars.com/ ... Strat Parts ... Lindy Fralin Replacement Strat Pickups |
Dr. Muff 05.12.2007 07:36:43 | |
---|
Jos kiinnostaa niin Callaham myy niille käämittyjä Fralinin settejä , mutta tarjolla voi olla noita vakiosettejäkin. Mikit ovat cryogenisesti käsiteltyjä ja soundi on valtavasti rikkaampi, koska monet NASCAR tiimit saavat moottoreistakin enemmän tehoa irti kun osat on käsitelty samoin :) http://www.callahamguitars.com/ ... Strat Parts ... Lindy Fralin Replacement Strat Pickups Juuri näin! Ei kannata tyytyä perinteiseen. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
MuzaK 05.12.2007 11:27:58 | |
---|
|
kosmonausea 25.06.2008 15:25:26 | |
---|
Pitääpä availla vanha ketju. Meikä kun tässä mietti, että voisi tuommoiset Fralinin Unbuckerit laittaa, mutta tuon Suomen maahantuojan hinnat kyllä vaikutti vähän suolaisilta. Onko joku bongannut näitä muualta Suomesta/Euroopasta? Ja huono kun olen noiden säädösten kanssa, niin osaisko joku suoralta kädeltä heittää, mitä kaikkea tuohon tulisi päälle jos Acme Guitarworksista moisen setin tilaisi? Postikulut ja tulli (miten ne määräytyvät)? Perkelefantti. |
McNulty 25.06.2008 15:49:46 (muokattu 25.06.2008 15:52:06) | |
---|
Itse olen ostanut Fralinit Custom-Soundsilta. Harri neuvoo ja opastaa tarvittaessa. Suosittelen, niin hintojen kuin palvelunkin puolesta! mitä kaikkea tuohon tulisi päälle jos Acme Guitarworksista moisen setin tilaisi? Postikulut ja tulli (miten ne määräytyvät)? Mikäli Acme Guitarworks onpi EU-alueen ulkopuolella, hintaan lisätään toki rahdit. Kauppahinnan ja rahdin yhteismäärään lasketaan sitten ALVit ja tullit. Kannattanee ihan oikeasti kysyä tarjousta kotimaiselta maahantuojalta, eikä pelkästään tuijotella listahintoja. |
kosmonausea 25.06.2008 19:10:36 (muokattu 26.06.2008 10:00:32) | |
---|
Noh, listahintojen mukaan Acmelta tulis mikkisetin hinnaksi 154 euroa, kun taas Customilta listahintojen mukaan 330 euroa. Tuossahan on erotuksena 176 euroa, mitä en usko pienen tinkimisen vs. jenkeistä tilaamisen kompensoinnilla saavani kurottua - vaikka kotimaisia firmoja suosinkin. Eihän tuo silti haittaa kysyä ... tosin epäilen, että tinkaaminenkin onnistuisi lähinnä paikanpäällä. Oh well. Perkelefantti. |
grynost 25.06.2008 20:33:21 (muokattu 26.06.2008 00:12:18) | |
---|
Oon pari kertaa tilannut Acmelta ja tilaukset on toimitettu nopeasti. Ei mitään pahaa sanottavaa. Ihmetyttää vähän noi Custom Soundsin hinnat. Soitin abaut puoli vuotta sitten Lindy Fralinille Ameriikkaan ja he sanoivat että heidän yksikelainen maksaa jälleenmyyjille 45 dollaria. Siis vajaa 29 euroa. Siihen voi laskeskella rahdit, tullit alvit, katteet ja muut päälle ja siltikin hinta jää aika lailla alle Customin 105 euron. |
Oon pari kertaa tilannut Acmelta ja tilaukset on toimitettu nopeasti. Ei mitään pahaa sanottavaa. Mitä lähetysvaihtoehtoa olet käyttänyt tuolta tilatessa? Katselin, että sillä halvimmalla tuolta saisi Fenderin mustan 5 reikäisen plekusuojan kuljetuksineen 31€. |
grynost 26.06.2008 00:14:11 | |
---|
Mitä lähetysvaihtoehtoa olet käyttänyt tuolta tilatessa? Katselin, että sillä halvimmalla tuolta saisi Fenderin mustan 5 reikäisen plekusuojan kuljetuksineen 31€. Muistaakseni sitä halvinta. |