Epämuusikko 25.06.2008 14:47:52 | |
---|
Ensin Tuure Kilpeläinen bassossa ja laulussa, Jussi Jaakonaho kitarassa ja meikä rummuissa ja taustoissa. Minä tutustutin bändiin Tero Siitosen bassoon, sain kenkää ja Jan Pethman tuli tilalle. Pethman = hyvä rumpali. Duo Rehband & Voltaren.
Bustard #1 |
2randpo 25.06.2008 15:08:45 | |
---|
Ensin Tuure Kilpeläinen bassossa ja laulussa, Jussi Jaakonaho kitarassa ja meikä rummuissa ja taustoissa. Minä tutustutin bändiin Tero Siitosen bassoon, sain kenkää ja Jan Pethman tuli tilalle. Ahaa ok., otettiin Tuure aikoinaan Passengersin laulajaks, kun ei jaksettu odotella Veetin päätöstä asian suhteen. Tai kenties me ei vaan kelvattu Veetille, olihan se aika pro jo tuolloin. No ehkä sä tiesitkin näistä kuvioista ennen Salamanteria. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
JCM 25.06.2008 16:07:32 (muokattu 25.06.2008 16:07:42) | |
---|
Ahaa ok., otettiin Tuure aikoinaan Passengersin laulajaks, kun ei jaksettu odotella Veetin päätöstä asian suhteen. Tai kenties me ei vaan kelvattu Veetille, olihan se aika pro jo tuolloin. No ehkä sä tiesitkin näistä kuvioista ennen Salamanteria. Mihinkähän tämä ketju nyt oikein on menossa? *reps* Lienee paikkansa pitävä väite, että Ari Koivunen -ketjuissa ei keskustella Ari Koivusesta:D Kertokaa lisää! |
Ronsto 25.06.2008 16:11:05 | |
---|
Ulkona on muuten aika vilponen ilma. Huhhuh. Kova tuuli ja silleen. Mitä, kuka Ari? Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY! |
Miuq 25.06.2008 16:14:38 | |
---|
Ulkona on muuten aika vilponen ilma. Huhhuh. Kova tuuli ja silleen. Mitä, kuka Ari? joo, pitäis soittaa ohjelmatoimistoon missä mahtaa liksat viipyä. muuten ei saa kaljaa. saakohan ari palkat ajallaan? pyörä pyörii mutta orava on kuollut. |
Kertokaa lisää! Joo asiaan vaan ja sori off topiikit. Koivusesta sen verran, että musiikkiaan en oikein voi kehua, käytöstä en viitsi paheksua ja uskottavuutta ei oikein ole. Taidot voisivat ehkä olla ok., mutta toisaalta mistäs sen tietää kun kuulemma käyttää autotunea. Joo, niinhän ne "kaikki" nykyään, mutta silti. No onhan jätkälla aikaa oppia. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Lennu 25.06.2008 16:47:53 | |
---|
joo, pitäis soittaa ohjelmatoimistoon missä mahtaa liksat viipyä. muuten ei saa kaljaa. saakohan ari palkat ajallaan? Mitä? Saako se palkkaakin? "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Marshallga 25.06.2008 23:39:17 | |
---|
Otsikko nauratti kovin :D |
Kailis 26.06.2008 05:36:49 | |
---|
Minä sanon haha huono muusikko. Siksi koska se ei ole muusikko. Se on karaokehevilaulaja. Kivoja soittajia sillä. Paska pesti kun ihmiset kyselee eikä sillä tietenkään ole mitään asiaa. |
2randpo 26.06.2008 09:01:18 | |
---|
Oli puhetta "laulusuorituksista". Ehkä noissa puheena olevan solistin lauluissa on juurikin se ongelma, että ne kuulostavat suorituksilta. Sitä paitsi mua häiritsee liian puhdas laulu"suoritus", siis rokissa (Sinatrahan on eri juttu; toimii kybällä). "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
paavi 26.06.2008 09:11:59 | |
---|
Oli puhetta "laulusuorituksista". Ehkä noissa puheena olevan solistin lauluissa on juurikin se ongelma, että ne kuulostavat suorituksilta. Sitä paitsi mua häiritsee liian puhdas laulu"suoritus", siis rokissa (Sinatrahan on eri juttu; toimii kybällä). Hmm..sinatra ja "puhdas laulusuoritus" ei oikeen mun mielessä käy yksiin. Sinatran juttuhan on se rento "vähän sinne päin" meininki tunteella... mitä tosiaan Arilla ei oikein ole. Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
2randpo 26.06.2008 09:19:41 | |
---|
Hmm..sinatra ja "puhdas laulusuoritus" ei oikeen mun mielessä käy yksiin. Sinatran juttuhan on se rento "vähän sinne päin" meininki tunteella... mitä tosiaan Arilla ei oikein ole. Niin, tarkoitin nimenomaan FS:n samaan aikaan rentoa ja kuitenkin äärimmäisen tarkkaa artikulaatiota eikä laulu silti kuulosta harpilla piirretyltä. Ainakaan mun korvissa. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Fuzzy Boner 26.06.2008 13:28:42 (muokattu 26.06.2008 14:02:28) | |
---|
Hmm..sinatra ja "puhdas laulusuoritus" ei oikeen mun mielessä käy yksiin. Sinatran juttuhan on se rento "vähän sinne päin" meininki tunteella... Sinatran vire oli aina huikea. Sil oli perfect bitch |
Lennu 26.06.2008 13:44:15 | |
---|
Mahtavaa! Ari Koivunen -ketjussa puhutaan jo Frank Sinatrasta ;------D "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Hiekkaharjun Hendrix 26.06.2008 14:24:14 | |
---|
Eli parempaan suuntaan ollaan menossa? "The traffic lights, they turn blue tomorrow" |
Simo78 26.06.2008 14:28:47 | |
---|
Mahtavaa! Ari Koivunen -ketjussa puhutaan jo Frank Sinatrasta ;------D Sitten kun tämä lukotetaan, niin tulee ketju: "Miksi Ari Koivusen ketjuissa jutellaan Frank Sinatrasta"-ketju=) |
2randpo 26.06.2008 14:31:15 | |
---|
Mahtavaa: A. Koivunen-ketjusssa puhutaan jo "paremmasta suunnasta." Monia muitakin vääriä sanoja esiintyy tiuhaan. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Tuomas 26.06.2008 14:41:08 | |
---|
Sitten kun tämä lukotetaan, niin tulee ketju: "Miksi Ari Koivusen ketjuissa jutellaan Frank Sinatrasta"-ketju=) "Saako M.netin 'Saako M.Netissä missään keskustella Ari Koivusesta?' -ketjussa keskustella muusta kuin Ari Koivusesta?" |
reinot 26.06.2008 14:41:54 | |
---|
|
J.Hollström 26.06.2008 14:52:38 | |
---|
|