Narcosynthesis 24.06.2008 09:17:04 (muokattu 24.06.2008 09:17:19) | |
---|
Jäsen -J.- saa multa plussan. Menin hämilleni. Ditto. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
marke- 24.06.2008 10:02:13 | |
---|
Asko A:n (ilmeisesti poistamaansa) kommenttia vieläkin paremmin Bodom faneista kertoo ko. kommenttiin reagointi. HAIL SATAN |
M!Xu 24.06.2008 15:07:58 (muokattu 30.06.2008 17:17:14) | |
---|
En mä tuon ampumisjutun kanssa tosiaan ihan kuoleman vakavissani ollut... Luulen, että jos joku ottaa _tosissaan_ sen että joku random idiootti aukoo päätään jollain nettifoorumilla, niin ei välttämättä oo mielenterveys ihan kohdallaan. :) Justiinsa luin lehdestä kuinka tyttö oli hirttäytynyt kun viisitoistavuotiaaksi pojaksi tekeytynyt keski-ikäinen nainen sanoi netin MySpacessa, että maailma olisi parempi paikka ilman häntä, ja että hirttäytyminen olisi hänelle vain hyväksi. Tämä ameriikoissa. En tosiaan usko että kukaan täälä alkaa itseää tussauttamaan haulikolla, mutta ei oo silti kivaa. Pelataan varman päälle eikä puhuta tommosia. ;-) ED: Tarkensin muutamia yksityiskohtia. Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
Räkkipeli 24.06.2008 15:24:23 | |
---|
En tosiaan usko että kukaan täälä alkaa itseää tussauttamaan haulikolla, mutta ei oo silti kivaa. Pelataan varman päälle eikä puhuta tommosia. ;-) Agree. Muutenkin keskustelu on yleensä mukavampaa ja rakentavampaa jos niissä ei haukuta toisia tai käskeä toista tappamaan ittensä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 24.06.2008 16:41:04 (muokattu 24.06.2008 16:41:25) | |
---|
Justiinsa luin lehdestä kuinka tyttö oli hirttäytynyt kun viisitoistavuotiaaksi pojaksi tekeytynyt keski-ikäinen nainen sanoi, että maailma olisi parempi paikka ilman häntä, ja että hirttäytyminen olisi hänelle vain hyväksi. Tämä ameriikoissa. Heh, pakko oli vähän naurahtaa vaikka vakava asia onkin. Tämä vain siis häiriintyneen mielentilani ylläpidon takia. Ihana maa tuo ameriikka.... C'est moi.... |
En minä biisin sanoja tai sanomaa tiedä, mutta tää nimi tekee tälläsen vaikutuksen minuun.'' Tälle vähän repesin. Bodomin kohdalla kun kannattaakin ruveta pohtimaan niin vitusti niitä biisejen sanoituksia tai sanomaa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Kasperi Tervonen 24.06.2008 20:24:17 | |
---|
Agree. Muutenkin keskustelu on yleensä mukavampaa ja rakentavampaa jos niissä ei haukuta toisia tai käskeä toista tappamaan ittensä. Ootte ihan tylsimyksiä. :( "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
-J.- 24.06.2008 20:41:03 | |
---|
Tälle vähän repesin. Bodomin kohdalla kun kannattaakin ruveta pohtimaan niin vitusti niitä biisejen sanoituksia tai sanomaa. No jotain yleis-kiukuttelua ja partaterä-leikkejä sieltä löytyy.... C'est moi.... |
luopio 25.06.2008 19:51:32 | |
---|
No jotain yleis-kiukuttelua ja partaterä-leikkejä sieltä löytyy.... No niitä onkin syytä pohtia tarkasti. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Räkkipeli 25.06.2008 20:02:30 | |
---|
No niitä onkin syytä pohtia tarkasti. Heh. jep. Ehkä bändin musiikissa on enemmänkin kyse musiikillisista kokonaisuuksista kuin sitten lyyrisistä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Hipelius 25.06.2008 20:15:20 | |
---|
Ehkä bändin musiikissa on enemmänkin kyse musiikillisista kokonaisuuksista kuin sitten lyyrisistä. :------------------------------------------------------D http://www.sacrecy.com | >-)))> |
-J.- 25.06.2008 20:32:54 | |
---|
No niitä onkin syytä pohtia tarkasti. No kyllä ne partaterät teräviä ovat. Helposti niillä vertaa saa sormistaan. Kannattaaa pohtia niitten kanssa leikkimistä.... C'est moi.... |
Tohtori Tonus 25.06.2008 22:21:24 | |
---|
:------------------------------------------------------D Bodom on bändi, jossa musiikki on tärkeämpää kuin sanat. Mikä siinä on hauskaa? "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Kerpele 25.06.2008 22:22:01 | |
---|
:------------------------------------------------------D Perustele argumenttisi. |
Kasperi Tervonen 25.06.2008 23:45:35 | |
---|
Ehkä bändin musiikissa on enemmänkin kyse musiikillisista kokonaisuuksista kuin sitten lyyrisistä. Mä kyl veikkaan että Bodomin menestys perustuu ennemminkin Laihon kirjoittamien lyriikoiden syvälliseen sanomaan. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
hullu_ukko 25.06.2008 23:50:45 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
trashjones 25.06.2008 23:55:39 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
-jonne- 26.06.2008 06:33:53 | |
---|
|
Räkkipeli 26.06.2008 10:50:27 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Drumjamo 26.06.2008 20:32:44 | |
---|