Aihe: (Barber Direct drive) bass trimmerin säätö?
1
Stone
24.06.2008 14:59:14 (muokattu 24.06.2008 14:59:45)

Ostin juuri tuon pedaalin. Siinä on 1 sisäinen "bass" säädettävä trimmeri. Itse kun olen puukorva, mutta yritän saada sen paksuimman mahd. soundin kuitenkin ulos, niin onko ne huippu bassot kun säätää trimmerin täysin auki sinne klo 5 kohdalle vai vaikuttaako eniten täysin toiseen suuntaan klo 7? Loogisesti ajattelisin että klo 5, mutta en oikein osaa oman kuulohavaintioni perusteella sanoa mitään.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Stone
24.06.2008 15:33:12 (muokattu 24.06.2008 15:33:35)

Onko sillä väliä jos ei eroa huomaa ;)

Mutta joo, "täysillä" on siellä klo 5 kohdilla. Myös tonella on vaikutusta jos haluaa paksua soundia, vedät niin tulee se fat harmonics mode.

Joo se vedettävä tone on hyvä juttu. Ajattelin kuitenkin silleen, että vaikkei "nyt" välttämättä huomaa eroa trimmerin säädöissä, niin kuitenkin mielestäni se olisi hyvä olla bass huiput, kopska kun nyt tulee muutenkin asetuksia väänneltyä joka suuntaan, kokeiltua sointuja/sooloja, niin vähän näkee missä bassot korostuvat ja onko kenties jossakin ehkä liikaa jne. ...eli tällaista koestamistahan tämä nyt :)
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Dunga
24.06.2008 15:53:55
Juu, sama homma itellä tuon DD SS:n kanssa. Siinä on kolme sisäistä trimmeriä - enemmän räpellettävää :)
Accidento bizarro - tutto morto.
Detox
24.06.2008 17:57:05

Ostin juuri tuon pedaalin. Siinä on 1 sisäinen "bass" säädettävä trimmeri. Itse kun olen puukorva, mutta yritän saada sen paksuimman mahd. soundin kuitenkin ulos, niin onko ne huippu bassot kun säätää trimmerin täysin auki sinne klo 5 kohdalle vai vaikuttaako eniten täysin toiseen suuntaan klo 7? Loogisesti ajattelisin että klo 5, mutta en oikein osaa oman kuulohavaintioni perusteella sanoa mitään.

Mutta tuleeko siitä paras (sekä "paksuin mahdollinen") saundi laittamalla sisäinen trimmeri täysille? Kokeile ihmeessä myös kunnon volumella ettei sitten tule yllätyksenä keikalla hirvittävä pörinä ;)
Mesa 4 Life!
Soittovideot:
Dream Theater
Impellitteri
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)