Aihe: The Who
1 2 3 4 59 10 11 12 1348 49 50 51 52
Feggy
22.06.2008 22:44:34 (muokattu 22.06.2008 22:45:10)

Tuplat tuli.
Kailis
23.06.2008 05:14:33 (muokattu 23.06.2008 05:15:09)

Im the one. Nuorempana tuli rikottua huoneita, nykyään vaan miettii miten ahdistunut Mooney olis nykypäivänä?
Jarkko G.
23.06.2008 13:59:05
Anttilassa oli The Who Live at Houston 1975 DVD 9.99€
Ei mikään virallinen julkaisu mutta voisi ostaa pois, kun ihan ok tasolle näyttää tuo tallenne

http://www.youtube.com/watch?v=Bk2I1yR4oTo

http://www.youtube.com/watch?v=TlAZqY7AmPg&feature=related
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Regalis Apertura
23.06.2008 17:55:59
^ Huhhuh missä vedossa äijät olikaan silloin. Just katoin vielä päälle Baba O'Rileyn juutuupista (oletan että kuvattu samalta keikalta).
Jokapaikanapina
24.06.2008 10:29:06
http://www.youtube.com/watch?v=BXkG1MuKP70&feature=related

Baba O'Riley tuolta Houstonista. Moonille ei voi kyllä kun nauraa, se on niin äijjä!

Kuka muu muuten on sitä mieltä että Baba toimii livenä paljon paremmin? Mun mielestä se studioveto on vähä liian vaisu, ja sit se on tyhmää ku bassoki tulee studioversiossa niin myöhään. Ja sit loppu on livenä PALJON parempi.
kepe-5
24.06.2008 14:22:38
Kuka muu muuten on sitä mieltä että Baba toimii livenä paljon paremmin? Mun mielestä se studioveto on vähä liian vaisu, ja sit se on tyhmää ku bassoki tulee studioversiossa niin myöhään. Ja sit loppu on livenä PALJON parempi.

Kyllä kyllä. Who's Next ei toimi meikäläiselle levynä ollenkaan, mutta livenä Baba on astetta parempi.
"Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour
Jarkko G.
28.06.2008 23:39:58
Ostettu "in houston 1975" ja suosittelen muillekin.
Kunnon menoa ja loistava biisilista.

Kansi on tämä: http://farm3.static.flickr.com/2040/2448830109_6e73ae28ce_o.jpg
Eli jos jossain törmäätte niin antaa palaa.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Jokapaikanapina
28.06.2008 23:49:09
Hyödynsin sitä Anttilan 2 CD = 15 e -tarjousta ja ostin eilen ittelleni Who Are Youn. Ei kyllä oo mikää perinteine Live At Leedsmäine meininki, mutta mun mielestä tää on Tommyn jälkee ehkä paras The Whon:n studioalbumi. Iskee kyllä lujaa!
Jarkko G.
29.06.2008 00:04:41
Hyödynsin sitä Anttilan 2 CD = 15 e -tarjousta ja ostin eilen ittelleni Who Are Youn. Ei kyllä oo mikää perinteine Live At Leedsmäine meininki, mutta mun mielestä tää on Tommyn jälkee ehkä paras The Whon:n studioalbumi. Iskee kyllä lujaa!

Who Are You ei kyllä itselleni toimi.
905 ja pari muuta on hyviä biisejä mutta kokonaisuus on jotenkin väsynyt.
Feggy
29.06.2008 03:31:39

Mutta onhan siellä sellainen 5 hyvää biisiä.
velipesonen
29.06.2008 07:46:44

Parempi kuin Quadrophenia? Ostin vähän aikaa sitten Sell Outin laajennetun cd-version ja sehän on parempi kuin vanha LP. Lisätyt kappaleet ovat kaikki hyviä, jopa omituinen kauhuversio Griegin Vuorenpeikkojen tanssista. Hienoa, että pojat psykedelian huippuvuonna 1967 ottivat asiakseen edistää jo ennestään tunnettujen tuotemerkkien myyntiä!

Studio-Tommyssa minua häiritsee, että se levy on aika pitkälle erilaisilla soittimilla säestettyä akustisen kitaran soittoa. Muilla äänillä kuin kitaralla ja laululla ei ole oikein omaa luonnetta.
Roberto
29.06.2008 09:44:00

Mulle toimii, mut ehkä enemmän sellasena bändin kuolinvuode/ruumiinavaus-levynä.
Jokapaikanapina
29.06.2008 13:38:24 (muokattu 29.06.2008 13:40:09)
Parempi kuin Quadrophenia?

Kyllä. Mä en oo päässy siihen sisälle oikei. Lainasin sen taannoin kirjastosta, mutta sen viikon aikana kun sitä kuuntelin, niin löysin vaan muutaman hyvän piisin.

Ostin vähän aikaa sitten Sell Outin laajennetun cd-version ja sehän on parempi kuin vanha LP.

Tää mun ois myös tarkotus hankkia.

Studio-Tommyssa minua häiritsee, että se levy on aika pitkälle erilaisilla soittimilla säestettyä akustisen kitaran soittoa. Muilla äänillä kuin kitaralla ja laululla ei ole oikein omaa luonnetta.

Tää häiritsi mua aluks suuresti, mutta pääsin sen yli. Mut onhan se kyllä aika tyhmää ku eka kuuntelee vaikkapa Woodstockin Pinball Wizardin ja sit Tommylta, eka tulee puol minsaa jotai hiljasta akustista rämpytystä ja sit lähtee piisi käyntiin.. kera akustisen.

EDIT: Lainasin aikasemmin Who Are Youn kaverilta ja sillon en ymmärtäny levyä, mutta nyt kun sen osti ja on vähä pakottanukki kuunteleen sitä enemmän niin se on tosi hyvä. Ja tän laajennetun CD-version kaks aikasemmi julkasematonta piisiä, No Road Romance ja Empty Glass, on mun mielestä tosi hyviä!
StJerky
29.06.2008 13:43:01

Minä pidän kyllä koko levystä. Suosikkipiisi ehkä "Trick Of The Light" tai "Music Must Change".
kepe-5
29.06.2008 15:09:23
Parempi kuin Quadrophenia? Ostin vähän aikaa sitten Sell Outin laajennetun cd-version ja sehän on parempi kuin vanha LP. Lisätyt kappaleet ovat kaikki hyviä, jopa omituinen kauhuversio Griegin Vuorenpeikkojen tanssista. Hienoa, että pojat psykedelian huippuvuonna 1967 ottivat asiakseen edistää jo ennestään tunnettujen tuotemerkkien myyntiä!

Ne bonukset ovat tosiaan loistavia. Minulle Sell Out on aina ollut Whon loistokkain ja ehkäpä koko musiikin historian paras levy. Quadropheniastakaan en pidä lähellekään niin paljoa.
"Christ. Where would rock 'n' roll be without a feedback?" -David Gilmour
J.C
29.06.2008 15:18:31
Who are you ei ole huono levy, mutta ei se myöskään mikään Whon paras levy ole. Entwistlen säveltämät biisit ovat Who are youn parhaat biisit. Lisäbiiseillä varustetulla cd:llä oleva Empty Glass on aivan mahtava, mutta itse en pidä No Road Romance biisitä ollenkaan.

Mielestäni The Who ei ole tehnyt kuin yhden huonon levyn ja se on It's Hard, joka on mielestäni epäonnistunut sävellyksiltään ja soundeiltaan. Onhan levyllä Eminece Front, mutta ei sekään pelasta muuten kökköä albumia.

Quadropheniasta oma mielipiteeni on, että se on aivan mahtava levy. Sävellykset loistavia, eikä levyllä taida olla yhtään huonoa biisiä. Elokuvanakin Quadrophenia on hyvä.

Loppuun pitää jälleen kerran mainita, että The Who By Numbers on The Whon paras albumi, ja samalla maailman paras levy.
"NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92
velipesonen
29.06.2008 16:33:04

Hauskaa että joku ymmärtää By Numbesia kun minä en ole siihen vielä sisälle päässyt. Quadrophenia on minun ykkössuosikkini ja nousee todella korkealle yleensäkin elämässä. Live at Leeds on ehkä vielä parempi sisältäen parhaan kuulemani Tommy-taltioinnin. Puhun nyt cd-deluxeversiosta.
J.C
30.06.2008 01:47:11
Hauskaa että joku ymmärtää By Numbesia kun minä en ole siihen vielä sisälle päässyt. Quadrophenia on minun ykkössuosikkini ja nousee todella korkealle yleensäkin elämässä. Live at Leeds on ehkä vielä parempi sisältäen parhaan kuulemani Tommy-taltioinnin. Puhun nyt cd-deluxeversiosta.

Itsellä Live At Leedsistä vain normaaliaversio, mutta olen kyllä havitellut tuota deluxeversiota.
"NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92
Kailis
30.06.2008 07:19:24 (muokattu 30.06.2008 07:19:49)

Mun versio (Live at Leeds) laitettu niittaamalla toisen puolen kansi kiinni, ja ne liitteet on hassun alkuperäisen näköisiä. Lisäksi kannessa lukee THE WHO; LIVE AT LEEDS; (Todella leimatulla tyylillä)
lisäksi "TRACK 2406 001"
Tää on niin alkuperäinen dudes...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)