Ali 17.06.2008 13:32:50 (muokattu 17.06.2008 13:33:01) | |
---|
Varsinkin ne mimmilaulajat teki todella paljon vokaaliosuuksille. Whatwhatwhat? Olikos lavalla "ylimääräisiä" jäseniä normikokoonpanoon verrattuna? Oisko settilistaa kenelläkään? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
fuzz 17.06.2008 18:56:12 | |
---|
Harmittaa kovasti kun en saanut porukkaa provinssiin kaveriksi, ja jätin lähtemättä. CoCa olisi pitänyt nähdä. Tuo levy on kyllä omituinen tuttavuus. Ekoja kertoja kuunneltaessa kuulosti hyvältä, tässä välillä tuntui aivan uskomattomalta paskalta, ja nyt taas soi ihan älyttömästi. Varsinkin Gravemakers and gunslingers iskee ihan kympillä. The Hound on myös hyvä piisi. elämän tarkoitus on 42 |
ozz3 18.06.2008 08:53:43 | |
---|
Whatwhatwhat? Olikos lavalla "ylimääräisiä" jäseniä normikokoonpanoon verrattuna? Oisko settilistaa kenelläkään? Settilistaa kaipailtaisiin täälläkin, oli nimittäin todella hyvä keikka. Varsinkin viimeinen biisi pisti niskan liikkumaan. Bändin tuotanto ei siis ole minulle uusinta levyä lukuunottamatta tuttua. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Ali 18.06.2008 15:53:04 | |
---|
Bändin tuotanto ei siis ole minulle uusinta levyä lukuunottamatta tuttua. Eli olet aloittanut "huonoimmasta" levystä! ;) Cocan levythän noudattavat mitä-vanhempi-sitä-parempi-linjaa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Eli olet aloittanut "huonoimmasta" levystä! ;) Cocan levythän noudattavat mitä-vanhempi-sitä-parempi-linjaa. Itse en allekirjoita tätä. Mulla ei oikeastaan edes selkeää suosikkijärjestystä ole, paitsi että kolmonen on heikoin. Eniten jää kaivelemaan In Keepingin liian hidas tempo joka syö biisin intensiteettiä verrattuna liveversioon. Eniten kuitenkin nakertaa että Coheed and Cambria on ollut suomessa ja mä en ollut paikalla... We will always be so much more human than we wish to be... |
Exhausted 24.06.2008 01:45:35 | |
---|
Mulle edelleen suosikkilevyksi jäi IV, muut ovat sitten melko tasavertaisia keskenään. Uusinta ei kamalasti tullut kyllä kuunneltua. |
Fortune 24.06.2008 07:46:34 | |
---|
Mulle edelleen suosikkilevyksi jäi IV, muut ovat sitten melko tasavertaisia keskenään. Uusinta ei kamalasti tullut kyllä kuunneltua. No IV:han sekin on ja mielestäni kyllä aika tasavertainen parinsa kanssa. II on hajanaisin kokonaisuus, mutta se nyt on luontevaa kun bändi on vasta uransa alussa ja tarttuu näinkin kunnianhimoiseen projektiin. |
Exhausted 24.06.2008 11:17:08 | |
---|
No IV:han sekin on Mutta tunnetaan paremmin nimellä No World For Tomorrow. Ainakaan kannessa ei lue sitä pidempää rimpsua ollenkaan. |
Ali 24.06.2008 18:37:16 (muokattu 24.06.2008 18:40:40) | |
---|
Debyytti on omasta mielestä paras, sillä siinä ei ole yhtään turhaa biisiä eikä albumi ole liian pitkä, kuten kaikkit muut cocan levyt tuppaavat olemaan. E: Ja raaemmasta soundista plussaa. Alkaa nää uusimmat oleen jo turhan kliinisiä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
J Drummer 26.06.2008 16:49:56 (muokattu 27.06.2008 21:07:56) | |
---|
Settilistaa kaipailtaisiin täälläkin, oli nimittäin todella hyvä keikka. Varsinkin viimeinen biisi pisti niskan liikkumaan. Bändin tuotanto ei siis ole minulle uusinta levyä lukuunottamatta tuttua. Ainakin seuraavat soivat Provinssissa (ei soittojärjestyksessä); - No world for tomorrow - In keeping secrets of silent earth 3 - Welcome home - Ten speed (of god`s blood & burial) - The Suffering - Delirium trigger - Blood red summer - Feathers - The Running free - Gravemakers and Gunslingers - A Favor House Atlantic Muutama biisi em. on unohtunut. Lisätköön joka muistaa, kiitos. |
J Drummer 26.06.2008 16:52:36 | |
---|
. . . löytyisikö joltakin kuvia tai videopätkää C&C :n Provinssin keikalta ? |
Ali 27.06.2008 11:40:08 | |
---|
Ainakin seuraavat soivat Provinssissa (ei soittojärjestyksessä); - No world for tomorrow - In keeping secrets of silent earth 3 - Welcome home - Ten speed (of god`s blood & burial) - The Suffering - Delirium trigger - Blood red summer - Feathers - The Running free - Gravemakers and Gunslingers Muutama biisi em. on unohtunut. Lisätköön joka muistaa, kiitos. Hyvännäköinen settilista, tosin Running Free on aika kehno biisi, ja liian vähän biisejä Second Stagelta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Exhausted 27.06.2008 12:10:28 | |
---|
Hyvännäköinen settilista, tosin Running Free on aika kehno biisi, ja liian vähän biisejä Second Stagelta. Tosin melko oletettavaa, että uuden levyn ykkössinkku soitetaan, ja että vanhin levy jää paitsioon...:) |
Fortune 27.06.2008 12:48:56 | |
---|
Hyvännäköinen settilista, tosin Running Free on aika kehno biisi, ja liian vähän biisejä Second Stagelta. Hemmetti, Running Freehän on loistava rockpoppista. Minä tykkään kun Coheed on enemmän Bostonia kuin Kansasia. |
Ali 27.06.2008 15:40:06 | |
---|
Hemmetti, Running Freehän on loistava rockpoppista. Minä tykkään kun Coheed on enemmän Bostonia kuin Kansasia. Feathers on mielestäni paljon parempi sinkkulohkaisu kuin Running Free, mutta samapa tuo. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
J Drummer 27.06.2008 21:09:32 | |
---|
- A Favor House Atlantic . . . soitettiin tietysti myös ; ) On muuten aivan mahtava veto livenä. Muistaisiko joku muu vielä ne pari yo. listalta puuttuvaa biisiä? |
Kre-per 24.04.2009 13:26:56 | |
---|
Vähän myöhäisheränneenä uuteen levyyn totean, että tää uus levyhän on ihan mahtava! En lämmenny ekalle neloselle ollenkaan, mutta No World of Tomorrow on ihan älytön. Saatan toki olla hehkutukseni kanssa yksin, koska mielestäni kolmonen on edelleen paras. Nelonen jotenkin muutti suuntaa tylsemmäksi. |
Davos 24.04.2009 14:28:51 | |
---|
Kre-per: Vähän myöhäisheränneenä uuteen levyyn totean, että tää uus levyhän on ihan mahtava! En lämmenny ekalle neloselle ollenkaan, mutta No World of Tomorrow on ihan älytön. Saatan toki olla hehkutukseni kanssa yksin, koska mielestäni kolmonen on edelleen paras. Nelonen jotenkin muutti suuntaa tylsemmäksi. No World For tomorrow on bändin paras levy. Suvereenisti loistavia biisejä läpi albumin. Poistin eilen Anttilasta Coheedin Neverender -dvd:n jossa on kahdella dvd:llä kaikki bändin albumit esitettynä kokonaisuudessaan livenä. Aivan mahtava julkaisu. Loistavaa soittoa ja hienoja biisejä. 9+! www.myspace.com/cardiaccatalyst |
tpk 28.04.2009 09:29:42 | |
---|
kukapa omistaa coheedin uusimman boksin, neverenderin :P suosittelen, loistavaa tavaraa! |
J Drummer 14.05.2009 09:23:09 (muokattu 14.05.2009 09:23:27) | |
---|
Neverender on kyllä tosi hieno live-dvd -setti! Mahtava idea soittaa kaikki levyjensä biisit 4 :llä livekeikalla. Harmittaa vaan, kun ei tullut mentyä Lontoon Neverender -keikoille. Coheed and Cambria, the progressive rock outfit who are recording their fifth album. Eli tänä vuonnahan pitäisi ilmestyä bändin 5. studioalbumi ! |