![]() 14.06.2008 21:15:57 | |
---|---|
Tenacious-D:n tabseja? Kitaristin Kitarisat | |
![]() 14.06.2008 22:55:54 | |
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! | |
![]() 15.06.2008 19:03:17 | |
Voisiko joku laittaa soinnut Juicen Odysseus biisiin | |
![]() 16.06.2008 10:32:01 | |
Tarttis tablat Edu Kettusen "Minä olen muistanut" -biisiin. Siis ei sointuja, vaan se koko biisin ajan taustalla soiva näppäily. "Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen."
- S.J. Lec- | |
![]() 16.06.2008 10:55:22 | |
Pekka Strengin Puutarhassa -kappaleeseen olen yrittänyt sointuja löytää mutta ei ole onnistanut, sekä senverta aloitteleva kitaristi vielä olen, että korvakuulolta niiden nappaaminen on käytännössä mahdottomuus. Kysynkin siis pystyisikö joku ystävällinen väsäämään minulle soinnut yllämainittuun kappaleeseen? Korvakuulolla tai miten nyt kukin tekee, ei väliä. Kiitos. | |
![]() 17.06.2008 21:06:07 | |
Yritän akustisella säestellä Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt-kipaletta, mutta en vain löydä sopivaa komppia. Soinnut sain selville, mutta rämpytykseni ei pysy kasassa. Minkälaisella rynkytyksellä tuota tulisi oikein lähestyä? | |
![]() 17.06.2008 21:51:09 | |
Yritän akustisella säestellä Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt-kipaletta, mutta en vain löydä sopivaa komppia. Soinnut sain selville, mutta rämpytykseni ei pysy kasassa. Minkälaisella rynkytyksellä tuota tulisi oikein lähestyä? Jos haluat laulaa tuon mukana, niin lähesty ensin vaikka kokonuotein soinnuilla. Kun saat soinnunvaihdokset oikeaan kohtaan, niin siitä on jo helpompi lisätä jotain muutakin komppausta väliin. Tai jos tuntuu liian helpolta, niin voithan kokeilla myös tuollaista näppäilyä, kuten Vesa Matti Loirin versiossa samasta biisistä. http://www.youtube.com/watch?v=H9XQRnO3Rtc&feature=related Jamming | |
![]() 20.06.2008 01:17:35 | |
Pekka Strengin Puutarhassa -kappaleeseen olen yrittänyt sointuja löytää mutta ei ole onnistanut, sekä senverta aloitteleva kitaristi vielä olen, että korvakuulolta niiden nappaaminen on käytännössä mahdottomuus. Kysynkin siis pystyisikö joku ystävällinen väsäämään minulle soinnut yllämainittuun kappaleeseen? Korvakuulolla tai miten nyt kukin tekee, ei väliä. Kiitos. Jees, itellä on ollut tapana iskeä Am7/D tahi D7 ja pistää ne efektin kautta loopille, sitten sooloilla päälle. Noilla kahdella soinnulla lähtisin soittamaan itse koko kappaletta. Täytyypä tarkastaa vielä kyseisen päälle... Joop, näin on, Am7/D7 | |
![]() 20.06.2008 01:17:35 (muokattu 20.06.2008 01:18:13) | |
Pekka Strengin Puutarhassa -kappaleeseen olen yrittänyt sointuja löytää mutta ei ole onnistanut, sekä senverta aloitteleva kitaristi vielä olen, että korvakuulolta niiden nappaaminen on käytännössä mahdottomuus. Kysynkin siis pystyisikö joku ystävällinen väsäämään minulle soinnut yllämainittuun kappaleeseen? Korvakuulolla tai miten nyt kukin tekee, ei väliä. Kiitos. Jees, itellä on ollut tapana iskeä Am7/D tahi D7 ja pistää ne efektin kautta loopille, sitten sooloilla päälle. Noilla kahdella soinnulla lähtisin soittamaan itse koko kappaletta. Täytyypä tarkastaa vielä kyseisen päälle... Joop, näin on, Am7/D7 E:hetkonen, painoin kyllä vain kerran :/ | |
![]() 20.06.2008 15:22:31 | |
Olisiko jollain sanoja ja sointuja Ismo Alanko Säätiön kappaleeseen Paratiisin puu? Iso kiitos, jos joku ne viitsisi laittaa! sen nuottikirjasta ainakin löytyy. | |
![]() 20.06.2008 23:55:57 | |
Yölinnun Haavoittumaton-biisi on selvittelyn alla. itse olen intron selvitellyt ja vähän matkaa sointuja. (ainaki luulen niin) Cm D# A# Cm Hetken aikaa sain sun kanssas taivaltaa, D# A# "?" Cm huomata voin vain et sittenkin, Cm D# A# Cm jotain sisälläin taisin oivaltaa. D# A# "?" Cm Siksi eloon jäin, näin selvisin. Eli mitä ?-merkkien kohdalle ja miten tuosta eteenpäin?:D PS. Mitenköhän nuo soinnut saisi pysymään oikeissa kohdissa?;D | |
![]() 21.06.2008 23:10:14 (muokattu 21.06.2008 23:12:34) | |
Kaikuvat sävelet yössä, kitaran kielillä punoo ne yhteen jne... En tähän nimeä tiedä, mutta kait joku sen muistaa tuosta värssystä. Soinnut vois olla ihan kivat, jos joku ne väsäisi. Kittoos! E: Taisi olla Pienet sydämet tai jotain... | |
![]() 22.06.2008 00:01:37 (muokattu 22.06.2008 12:21:55) | |
Pieni Sydän Sakari Kuosmanen Am / Asus / Am / Asus Am Em Am G Am G Fsus2 Kaikuvat sävelet yössä, kitaran kielillä punoen yhteen. Am Em Am G Am G Fsus2 Kynttilän valossa poika kirjoittaa kirjettä rakastetulleen. Fsus2 Dm7 Ja alakerran emäntä, hänkin oottaa ihmettä. Am Em Am G Am G Am Ikkunasta katsoo talkkari kuuta läpi pullon pohjan. Fsus2 G E Kaikki samassa veneessä kellutaan, läpi avaruuden purjehditaan. Am D/A F Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen, pieneen sydämeen G E/G# Am rakkautta kaipuuta. Am D Kuinka mahtuu tähän pieneen sydämeen C E Am suuri maailma, koko planeetta. Am Em Am G Am G Fsus2 Tuula katsoo peiliin ja sivelee kasvoiltaan kuluneen päivän. Am Em Am G Am G Fsus2 Uusi mekko päälle ja yrittää unohtaa naapurin äijän. Fsus2 Dm7 Joka maailman loppua, aina saarnaa innolla. Am Em Am G Am G Am Yksiössä lapsi nukahtaa lainattuun pinnasänkyyn. Kaikki samassa veneessä kellutaan, läpi avaruuden purjehditaan. Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen 2X Fsus2 D/F# Pian kello kolme lyö, käy maailma lepäämään, G E/G# ei maailmanloppua tullut kai tänäänkään Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen 3X Edit: Tuossa siis A-mollista, levyversio taitaakin mennä D-mollista. Että jos noiden sointujen sormituksilla haluaa vetää, niin capo vitoselle. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! | |
![]() 23.06.2008 14:55:42 | |
Olisi kova saada nopsaan nytten ennen lomilta takaisin inttiin lähtöä Dave Lindholmin tupakka, viina ja villit naiset-kappaleen soinnut, kun ei meinaa aika riittää itse plokkailuun. | |
![]() 23.06.2008 15:24:37 | |
Olisi kova saada nopsaan nytten ennen lomilta takaisin inttiin lähtöä Dave Lindholmin tupakka, viina ja villit naiset-kappaleen soinnut, kun ei meinaa aika riittää itse plokkailuun. TUPAAKKA VIINA JA VILLIT NAISET _ Intro: | E | E | E | E _ E A E | E | Oli mullakin vaimo ja olin onnellinen mies. E F# H7 | H7 | H7 | H7 Luulin sen kestävän koko elämän tien. E A E | E | Mut tapasin naisen, ja se opetti mut juomaan, E H7 E opetti mut juomaan, ja polttamaan myös. _ E A E Tu-paakka, viina ja villit naiset, E F# H7 | H7 | H7 | H7 ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään E A E Tu-paakka, viina ja villit naiset, E H7 E | E | E | E ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 | |
![]() 23.06.2008 16:43:59 | |
Kiitos. Ehtii vielä soittamaankin pikkuhetken:D | |
![]() 24.06.2008 00:12:46 | |
Voisiko joku ystävällinen pistää Ismo Alangon Rakkaus on ruma sana versen riffin. Myös soinnut Ismo Alanko Teholla - Päästänkö Irti http://www.youtube.com/watch?v=XWwK__IpXYY olisi tervetulleita :) Kiitos! | |
![]() 24.06.2008 16:39:40 | |
Löytyykö keneltäkään sointuja Rauli Baddingin biisiin Laivat? Itse en kirjastossa käydessäni ainakaan tuohon törmännyt. Ja jos lopun kitaravinguttelun tabitkin löytyy, niin en pistä pahakseni. Jamming | |
![]() 24.06.2008 18:10:40 | |
Em H7 Em H7 Kaukaa mastot esiin uivat takaa usvan niinkuin maasta menneisyyden H7 Em Kaukaa kajuutasta soitto kaikuu, tuuli kantaa tänne sävelen H7 Em E7 Am Kaukaa uivat laivat valkolaivat maasta jonka unhoittuneen luuliin Em Am H7 Em Takaa usvaverhojen, takaa maitten merien, takaa vuotten, maitten merien Am Em Kerro mistä laivat myötätuulen purjeisiinsa saivat Am Em Mulle tuovatko ne viestin vielä jostain kaukaisen Am7 H7 Em Kerro uivatko mnun luokseni näin lapsuudesta laivat Am7 H7 Em Lumivalkolaivat uivat sieltä lailla pilvien E7 Am7 D7 G La la la la la la lai la lai la lai la la lai lalai laa Em Am7 H7 Em Lumivalkolaivat uivat sieltä lailla pilvien H7 Em H7 Jälleen kastanjien ruskotuksen nään ja neidot vilkuttavat kaukaa Em Jälleen kangastukset saarten mua lupauksin luokseen houkuttaa H7 Em E7 Am Silloin laivat minut jättävät ne vaeltava tuuli kauas kantaa Em Am H7 Em Taakse usvaverhojen, taakse maitten merien, taakse vuotten, maitten merien Am Em Kerro mistä laivat myötätuulen purjeisiinsa saivat Am Em Mulle tuovatko ne viestin vielä jostain kaukaisen Am7 H7 Em Kerro uivatko mnun luokseni näin lapsuudesta laivat Am7 H7 Em Lumivalkolaivat uivat sieltä lailla pilvien E7 Am7 D7 G La la la la la la lai la lai la lai la lai lalai laa Em Am7 H7 Em Lumivalkolaivat uivat sieltä lailla pilvien Am7 H7 Em Am7 D7 G Em Kerro uivatko mun luokseni näin lapsuudesta laivat Am7 H7 Em Lumivalkolaivat uivat sieltä lailla pilvien | |
![]() 24.06.2008 18:16:05 | |
Todella paljon kiitoksia Rokulle! Jamming | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)