Iiphii 21.06.2008 02:14:53 (muokattu 21.06.2008 02:16:18) | |
---|
Elikkäs elokuussa soitellaan Formula Offroad-tapahtumassa Kangasalla Silvennoisen Heikin "lämppäreinä" erään tutun pyynnöstä. Tarkoitus olisi toimia tunnin ajan jukeboxina eli soittaen yleisön toiveiden perusteella musiikkia menneiltä vuosikymmeniltä ja ilmeisesti muutama uudempikin biisi sekaan sopisi tulla. Yleisöstä löytyy ihmisiä ilmeisesti ympäri maailmaa joten biisilistassa kuuluisi olla muutakin kuin Roadrunneria ja Ketoonia. Bändiin kuuluu rumpalisti, basisti, kaksi kitaristia joista toinen laulaa. Taustalaulua ei ole vielä kuulunut, mutta asioihin saadaan luultavasti muutos. Sitten vaan ehdotuksia ilmoille ja kokemuksia tämän tyylisistä keikoista saa heitellä. PS: Hyvää jussia kaikille! - eepee |
Joees 22.06.2008 00:44:15 | |
---|
Eh, Paranoid? ;-D Kai ne myös jotain Purplea tietää, eli vaikka Smoke on the Wateria kehiin. Mitäs niitä biisejä noissa lätkäpeleissä soitetaan? Siellä on jotain renkutuksia mitkä voinee upota. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mvirta 22.06.2008 22:13:36 | |
---|
Born to be Wild? Turbo Lover? Cultin Fire Woman? Golden Earringin vanha Radar Love? Brucea, vaikka Cadillac Ranch tai Born to Run? Lynyrdiä tietty reilusti... vaikka Truck Driving Man tai Gimme Back my Bullets.. Rollareilta ehdottomasti All Down the line.. CCR:rää saa kanssa olla, ainakin Travelin' Band ja Hey Tonight.. no Up Around the bend ehkä kanssa. tolta pohjalta mun mielestä. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Kailis 23.06.2008 07:14:28 | |
---|
Juicee, Eppuu, Hectorii, Turha kuitenkaan odottaa mitä jengi diggaa, treenaatte vitun hyvin ja nautitte soittamisesta. |
Kun sinne kerran tulee ulkomaaneläviä niin toki pitää soittaa suomalaista rokkia. Jos menisin ite vaikka Texasiin punaniskajunttien bileisiin niin mieluummin haluaisin lavalle vaikka Jason&The Scorhersin kuin paikallisen garagebändin vetään Popedaa... Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
kivi 23.06.2008 13:42:59 | |
---|
Juicee, Eppuu, Hectorii, Turha kuitenkaan odottaa mitä jengi diggaa, treenaatte vitun hyvin ja nautitte soittamisesta. Hm. Mitäs ne keski-ikäset nykyään on, +30-vuotiaita? Eli Kailista tai mua sellaiset 10 vuotta nuorempia :-D Sanon että ihan mitä vaan mikä oli rokkia 80- ja 90-luvuilla. Raptorista Bon Joviin, Black Sabbathista Aerosmithiin, ja suomirokit päälle. Ihan sama mitä soittaa, kunhan soitto kulkee ja on kivaa. Yleisö diggaa kun soittajilla on nastaa vaikkei vois sietää itse musaa. |
Kailis 23.06.2008 15:32:36 | |
---|
Hm. Mitäs ne keski-ikäset nykyään on, +30-vuotiaita? Eli Kailista tai mua sellaiset 10 vuotta nuorempia Kaikki viittaukset fyysiseen ikääni ovat täysin fiktiivisiä ja sattumanvaraisia, eivätkä korreloi faktojen kanssa. Henkilön ikä on tarinassa henkilösuojan vuoksi muutettu. |
kivi 23.06.2008 16:17:26 | |
---|
Kaikki viittaukset fyysiseen ikääni ovat täysin fiktiivisiä ja sattumanvaraisia, eivätkä korreloi faktojen kanssa. Henkilön ikä on tarinassa henkilösuojan vuoksi muutettu. Totta. Vedän villin arvaukseni takaisin ja arvelen muistavani väärin eräiden 1980-luvun puolivälin unohtumattomimpien keikkojen soittajakunnan. :-) |
rintapek 23.06.2008 17:43:32 | |
---|
Ihan sama mitä soittaa, kunhan soitto kulkee ja on kivaa. Yleisö diggaa kun soittajilla on nastaa vaikkei vois sietää itse musaa. Jokseenkin just noin. Sitä en sit tiedä mitä pääesiintyjä aikoo vetäistä. Jos hällä on tulossa jokunen coveri?, niin lämppärin ei niitä biisejä kannata soittaa. One kind of music only - the good kind |
Iiphii 24.06.2008 15:41:41 | |
---|
Aika selvältähän tää rupee vaikuttamaan, kiitosta vaan kaikille. - eepee |
Shuffle and Boogie 24.06.2008 17:01:09 | |
---|
täähän toimii melkein aina John Cash - Folsom Prison Blues/Jackson/I Walk The Line/ Cocaine Blues CCR - toimii kaikki Chuck Berry - toimii kans kaikki styket Too Much Monkey Business |
ukko idänmies 25.06.2008 11:10:00 | |
---|
Autojuhliin kuuluu ehdottomasti ZZ TOP. |
--Tomppa-- 09.07.2008 00:52:36 | |
---|
Autojuhliin kuuluu ehdottomasti ZZ TOP. Veit sanat suustani. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
losalvaros 09.07.2008 10:38:07 | |
---|
Repäiskää jotain autoaiheisia biisejä, ensimmäisenä minulle tuli mieleen Highway Star. Treenatkaa kunnolla älkääkä väkisin vääntäkö mitään vakavaa, ilon ja huumorin kautta! :D "Humppaa tai kuole". |
mindsnare 11.07.2008 11:15:39 | |
---|
Tässä teille settilista: 1: Stevie Ray Vaughan: Say What! 2: Stevie Rau Vaughan: Mary had a little lamb (jatkuen ilman taukoa tuosta ensimmäisestä nostatuksesta) 3: Lynyrd Skynyrd: Travelin man 4: ZZ Top: Sleeping bag 5: Down: Stone the crow 6: Tito & Tarantula: Clumsy beautyful world 7: Dire Straits: Money for nothing 8: Aerosmith: Walk this way 9: Rolling Stones: Satisfaction 10: AC/DC: Whole lotta rosie 11: Led Zeppelin: Immigrant song 12: Survivor: Eye of the tiger Ei varmaan tuntiin mahdu, mutta vedätte niin nopeasti kuin pystytte. |
Torsti Suomi 11.07.2008 15:51:10 | |
---|
Broadcastin Step on It -levyn kama kokonaisuudessaan. |