stratomaster 22.06.2008 13:38:41 | |
---|
Tattis! Tuo oli sormilla kokonaan soitettu, notta mitään efektejä tms. tuplauksia ei sinänsä ollut. Ahaa, kuulinpa sitten vähän omiani. Erityisesti siinä tapauksessa tosi hyvin vedetty! |
Turpahöylääjä 22.06.2008 19:17:07 | |
---|
Papan kanssa terassille jammailemaan. Olis hieno pari :) Olis kyllä oikein kunnia jammailla tällaisten veteraanien seurassa =) Alussa oli enempi sellasta hyvää huularisooloa mun makuun. Varsinkin kohdan 0:29.. imasut alhaalta sai oikein karvat nousemaan. Rohkaisevaa palautetta! Ja oon ite melko samaa mielta tosta loppuosasta, nyt kun on tullu kuunneltua jälkikäteen, että ois voinu pysyy vähä enemmän tuolla alemmassa rekisterissä. Näin kuitenkin tällä kertaa ;P Taito hyppysissä....eikun turvassa, ja huulet tötteröllä. Olipas maukas veto! Kyllä mieltä lämmittää lukea tällaista kommenttia! Huomaa, että on sitä kai jotain tullu opittuakin ^^ Kiitosta kaikille tähänastisesta palautteesta, ja Pisteistä! ^^ Kyllä nyt on niin, että kyllä näin on. |
Forest 22.06.2008 22:55:59 | |
---|
2P Forest: Hyvä tatsi ja meininki. Forestilla on selvä nousukausi soitossaan. Vedot vaan paranevat skabasta toiseen. Kiitoksia hra Mad! Arvostan huomionosoitustanne mitä suurimmassa määrin, niinkuin myös muidenkin. Tuohon tatsipuoleen olen viime aikoina yrittänyt kiinnittää huomiota. Siinähän sitä onkin loputon suo tarvottavana...ehkäpä vielä joskus ennen lopullista harmaantumista löytyy niitä uusia nuottejakin, mutta asia kerrallansa. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Kommenteista ja pojoista nöyrä kiitos. Olen otettu että tuossa porukassa saapi pojon, saati kaks... |
haukkis 23.06.2008 10:32:18 | |
---|
haukkis - No sormethan tässäkin on pelissä ja pleku pöydänkulmalla..veikkaisin. Sormet sormet, kokeilin aikani plekulla ja kyllähän se paras soundi irtoaa sormenpäistä. Tosin tekniikka ei samalla lailla hallussa kuin plekulla (jos silläkään), mutta soundi ratkaisi tällä kertaa. Soitin muuten suoraan pikkumikserin kautta kompuutteriin, joten kuivakkuus tulee varmaan siitä. Kiitos pisteistä, kyllä mä varmaan tuun muihinkin skaboihin mukaan, jos tausta miellyttää... |
SikaSilu 23.06.2008 11:11:24 | |
---|
Minäpä en soittanut sormilla, vaikka niin joku epäili. Ihan positiivista palautetta tuli, mut pointsit jäi tavotteesta rutkasti. Ja kun mä niin hillitsin tilujakin :) "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
MadMatt 23.06.2008 14:30:57 | |
---|
Minäpä en soittanut sormilla, vaikka niin joku epäili. Ihan positiivista palautetta tuli, mut pointsit jäi tavotteesta rutkasti. Ja kun mä niin hillitsin tilujakin :) Sehän on näiden skabojen suola kun ei voi koskaan etukäteen tietää miten muut kilpailijat ja äänestäjät omaan vetoon suhtautuu. Omasta mielestään onnistunutkin veto voi jäädä pisteittä ja toisinaan ei niin hyvä rykäisy voi tuoda jopa voiton. Mitään itsestään selvää "Hitti-kaavaa" ei liene näihinkään skaboihin keksitty. Pojot voivat olla hyvinkin pienistä asioista kiinni. Jokainen tietysti äänestää tyylillään. Nothin' but the blues |
Forest 23.06.2008 16:03:01 | |
---|
Minäpä en soittanut sormilla, vaikka niin joku epäili. Ihan positiivista palautetta tuli, mut pointsit jäi tavotteesta rutkasti. Ja kun mä niin hillitsin tilujakin :) Juu, kyl se aika ajoin sormisoitolta kuulosti, tai ainaskin Knopflerilta. Taas oli niin tasasen hyviä vetoja, että ei edes venyttämällä pisteet riittäneet. Melkein arpomalla piti ratkaista ketkä jää ilman. Epäoikeudenmukaista...:) "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Hank Hill 23.06.2008 18:16:41 | |
---|
Jazz on parrasta |
BigPapa 23.06.2008 21:50:05 | |
---|
Onnittelut Masalle ja muille pallinaamoille ja koko kaartille...hjuva... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
haukkis 23.06.2008 23:12:09 | |
---|
Onnea MadMatt ja kiitos kaikille, hieno kisa! |
Turpahöylääjä 24.06.2008 00:49:56 | |
---|
Madille hirviisti onnii, hieno voitto! ^^ Ja kaikille yhteisesti suurkiitos kisasta ja palautteesta ja pisteistä ja meiningistä!! Tämä jos mikä on soittamiseen ja harjoitteluun motivoivaa aktiviteettia ;) Kyllä nyt on niin, että kyllä näin on. |
MadMatt 24.06.2008 10:30:42 | |
---|
Löytyiskö keneltäkään valmista taustaa. Kaivelin arkistoja mut ei sieltä oikein mitään käyttökelpoista löytynyt. En viitsisi lomapäivää siihen tuhlata että nyhertäisin stuudion nurkassa uuden taustan kimpussa. Nothin' but the blues |
Forest 24.06.2008 11:45:14 | |
---|
Löytyiskö keneltäkään valmista taustaa. Mulla on hidasta ja keskihidasta bluesia läjäpäin. Muutama jazzahtava ja muutama nopeampi löytyy, ei oo kyl erityisen hyviä ja ne pitäis vielä pätkästä sopivasta kohtaa poikki. Minkäs tyyppistä meinasit? "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
MadMatt 24.06.2008 15:01:43 | |
---|
Mulla on hidasta ja keskihidasta bluesia läjäpäin. Muutama jazzahtava ja muutama nopeampi löytyy, ei oo kyl erityisen hyviä ja ne pitäis vielä pätkästä sopivasta kohtaa poikki. Minkäs tyyppistä meinasit? Ajattelin että vaihteeksi vois olla jotain nopeeta mutta kyllä se jatsahtavampikin käy tai sit joku todella hidas blues.... Nothin' but the blues |
Forest 24.06.2008 18:04:08 | |
---|
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Tuomo_ 24.06.2008 18:28:07 | |
---|
Jos minulta kysytään, toi tosi hidas olisi hyvä seuraavaksi pohjaksi. Musiikissa blues on kaikki! |
Johnnycaster 24.06.2008 18:30:00 | |
---|
Hidasta vaan kehiin, kunnon ujellusta saa päästää. |
MadMatt 24.06.2008 18:51:02 | |
---|
Juu. Laitetaan vaan toi hidas. Mää laitan skaban samantien käyntiin. Nothin' but the blues |
J.Hollström 24.06.2008 19:44:51 | |
---|
|