DaKiller 22.06.2008 18:55:06 | |
---|
Määritä huono? Mainitsemasi "ylimieliset ja huonot" menis yhdelläkin jalalla pelaten esim. suomen maajoukkueeseen. Muutenkin ihan mielenkiinnosta vaan haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia sulla on vaikka nyt Ronaldinhon ylimielisyydestä? Vai onks tää jotain skysports-osaston tietoa? Ai väitätkö ihan tosissaan, että taidot eivät olisi hiipuneet rankalla kädellä taikka sitten vain laiskistuttu? Nyt puhuttiin nimenomaan yksilötasosta eikä vertailusta kenenkään muun taitoihin. |
Roberto 22.06.2008 19:40:16 | |
---|
Ai väitätkö ihan tosissaan, että taidot eivät olisi hiipuneet rankalla kädellä taikka sitten vain laiskistuttu? Nyt puhuttiin nimenomaan yksilötasosta eikä vertailusta kenenkään muun taitoihin. En tietenkään väitä, tai no, Robinhon paras taso on tavallaan vielä mun mielestä tyystin näkemättä. Mutta huonoja? Hoho. |
Rapido 22.06.2008 20:21:10 | |
---|
Buffon on kisojen paras molari, ne kolme kassia Hollantia vastaan täytti Italian ja Buffonin maalikiintiön. Mä uskon että Italia ei päästä enää maaliakaan ja voittaa Euroopan mestaruuden. Ne tekee sen yhden pakollisen maalin per matsi, eli 1-0, 1-0 ja 1-0 on semin, välierän ja loppuottelun lopputulokset. Pankaa tulosveto vetämään. Höpösenlöpö, kisojen paras molari löytyy tänään vastakkaiselta puolelta kenttää. Mutta nyt ois Espanjan aika lopettaa se ikuinen alisuoritus, vaikka tähän asti nähdyn perusteella Luigien pitäis kaatua pienellä alisuorituksellakin. Ja mitä tuohon ManU:n lempilapseen tulee, niin toivon perkele soikoon että pysyy siellä sateiden saarella, Madridiin ei sitä miestä tarvita, joukkue on nykyiselläänkin tasan tarpeeksi kova pokaalien voittamiseen. M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
trashjones 22.06.2008 20:26:25 | |
---|
Kyllä kisojen paras ja varmin maalivahti on ehdottomasti tähän asti ollut Akinfeev. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
losalvaros 22.06.2008 20:41:07 | |
---|
Kyllä kisojen paras ja varmin maalivahti on ehdottomasti tähän asti ollut Akinfeev. Akinfeevillä on ainakin ollut parhaat avaukset, ainakin käsistä potkaissessaan pallon lentorata on sama kuin Sputnikilla NL:n aikaan. "Humppaa tai kuole". |
samsonov 22.06.2008 20:43:46 | |
---|
Ja tänään tippuu Italiaanot kisoista ja aijaijai tulee paha identiteettikriisi välierissä, kannattaakko Espanjaa vai Venäjää. Espanjaa, ei kahta sanaa. |
DJKaaos 22.06.2008 21:14:13 | |
---|
Voi teitä ja teiän juttuja. Kyllä me siitä lähetään, että Italia jatkaa ja Espanja pakkaa kapsäkit. Minä olen minä. |
Rattata 22.06.2008 21:26:54 | |
---|
Voi teitä ja teiän juttuja. Kyllä me siitä lähetään, että Italia jatkaa ja Espanja pakkaa kapsäkit. Tämä pelko on kieltämättä hieman takaraivossa. Taasko kovassa paikassa Espanjalla menee homma reisille. Toivottavasti ei. |
trashjones 22.06.2008 21:29:01 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
kyseinen 22.06.2008 21:31:22 | |
---|
No niin Espanja, nyt perkleeeeeeeeee "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Jormaz 22.06.2008 21:32:39 | |
---|
Varovainen pitää olla arvioissaan joten veikkaan että Italia vie 14-0. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
DJKaaos 22.06.2008 21:41:12 | |
---|
Katotaas montako kertaa Lehtinen mainitsee pelin aikana lempiterminsä "tekninen alue". Minä olen minä. |
riimu 22.06.2008 22:13:13 | |
---|
Mitä toi Reini tuol selittää. :D Kuulostaa kuin ukko olis vieläkin juhannustunnelmissa. Don't ask me about Grim Fandango. |
Tuomarille spagettia, taitaa olla miehen lempiruoka M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
Dunga 22.06.2008 22:32:36 | |
---|
Tuomarille spagettia, taitaa olla miehen lempiruoka Joo olis possu voinut viheltää vaparin siitä Silvan rikkomisesta. Selvä rike. Accidento bizarro - tutto morto. |
Rattata 22.06.2008 22:33:10 | |
---|
Tuomarille spagettia, taitaa olla miehen lempiruoka Joo taitaa olla. Rasittavaa kun ei oo tuomarilla munaa viheltää pilkkua. Aika varovainen erä. Espanja sentäs vähän pariin kertaan yritti saada maalia, Italialla ei oikeastaan ollut mitään. |
Dunga 22.06.2008 22:39:14 | |
---|
Joo taitaa olla. Rasittavaa kun ei oo tuomarilla munaa viheltää pilkkua. Aika varovainen erä. Espanja sentäs vähän pariin kertaan yritti saada maalia, Italialla ei oikeastaan ollut mitään. Jos tosta Silvan tilanteesta pilkkua toivot, niin rike taisi olla alueen ulkopuolella. Silva kyllä loikkasi komiasti alueelle. Accidento bizarro - tutto morto. |
Rattata 22.06.2008 22:44:19 | |
---|
Jos tosta Silvan tilanteesta pilkkua toivot, niin rike taisi olla alueen ulkopuolella. Silva kyllä loikkasi komiasti alueelle. Joo sitä tarkoitin. En kovin tarkkaan nähnyt missä kohtaa rike tuli. Jos ei edes alueella ollut, niin sitä suuremmalla syyllä luulis että olis viheltänyt vaparin. |
Jormaz 22.06.2008 22:44:23 | |
---|
Harvinaisen raivostuttavaa kun jäädään makailemaan nurmelle jotta saatais keskeytettyä vastahyökkäys. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
samsonov 22.06.2008 22:48:52 | |
---|
Nyt kattelin ensimmäisen puoliajan Ruottin selostuksella ja katon kyllä loputki! Vaihtakaa hyvät ihmiset pois se Lehtinen niin sielunne pelastuvat. |