Hetfield 21.06.2008 13:45:44 | |
---|
Kyllä nuo lentokonetehtävätkin söivät miestä SA:ssa, mutta eniten hiuksia päästä sai repimään RC-helikopterin ohjailu siinä sotalavasteessa. Jumaleissön... I quit the band... Now I just play with myself. |
Twinkle 21.06.2008 14:32:20 | |
---|
Siihen kun sais jatko-osan. Loisto peli kyllä sekin. Tarkoitatko että pitäisi olla jatko-osa vai että kun sen jostain löytäisi? Sehän on nimittäin olemassa, Interstate '82. http://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_'82 '76 oli kyl hauska peli, tuli meinaan pelattua. Jotenkin se vektorigrafiikka toimi siinä hyvin, ne välianimaatiot oli parhautta ja musiikit sopi peliin. Tykkäsin kyllä vaikkei oma Pentium 75 oikein detalji-tasoista tykännyt. |
Aki 21.06.2008 16:12:31 | |
---|
Ööh, miksi pelejä yritetään pelataan yleensä läpi? :) Pelihalujen takia! :P VC:ssä on halut aika naftina kun tossa voodoo-mamman pössyhakureissulla agentit perässä ja puhjenneilla kumeilla pitäis luistella pakoon. Jotain rajaa, hitto vie. SA:ssa pahin tais olla se jetpackin varastaminen. Sillä lentäminen ei aluksi oikein lähtenyt sujumaan. Sitä kuvitteli että sillä mennään enemmän teräsmiesmäisesti... "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Swan 21.06.2008 16:40:59 | |
---|
Kyllä nuo lentokonetehtävätkin söivät miestä SA:ssa, mutta eniten hiuksia päästä sai repimään RC-helikopterin ohjailu siinä sotalavasteessa. Jumaleissön... Toi oli valehtelematta varmaan helpoin Zeron tehtävä. Ekalla yrittämällä sain läpi. Konsolilla siis pelaan. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Joees 21.06.2008 16:57:57 | |
---|
Toi oli valehtelematta varmaan helpoin Zeron tehtävä. Ekalla yrittämällä sain läpi. Konsolilla siis pelaan. Mua hermostutti se jossa piti niitä pakettiautoja tuhota sillä RC-lentsikalla. Joskin kyllä sekin muutamalla yrityksellä läpi meni. Eniten mua on aina raivostuttanut nuo RC tehtävät mut kyllä niistä on läpi päästy ihan jees. Samaten monet lentokoneella suoritettavat tehtävät ovat suht nihkeitä. Mut silti jostain syystä en vaihtaisi niitä pois niistä peleistä joissa niitä on ollut. Vähän haastavuutta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Swan 21.06.2008 17:01:24 | |
---|
Mua hermostutti se jossa piti niitä pakettiautoja tuhota sillä RC-lentsikalla. Joskin kyllä sekin muutamalla yrityksellä läpi meni. Tää on kyllä mulukku tehtävä. Yhtään ei saa tulittaessa ryssiä, tai kohde lähtee karkuun, ja reitti menee pilalle -> bensa loppuu ennen aikojaan. Ekalla läpipeluukerralla en jaksanut vetää loppuun asti Zeron juttuja justiinsa tuon tehtävän takia. Sydämentykytykset on taattuja tuota suorittaessa. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
papitsu 21.06.2008 17:21:07 (muokattu 21.06.2008 17:24:02) | |
---|
Eniten mua on aina raivostuttanut nuo RC tehtävät mut kyllä niistä on läpi päästy ihan jees. Samaten monet lentokoneella suoritettavat tehtävät ovat suht nihkeitä. Mut silti jostain syystä en vaihtaisi niitä pois niistä peleistä joissa niitä on ollut. Vähän haastavuutta. Joo, kyllähän noita jonkun tunnin sai harjoitella, varsinkin SA:ssa oikealla lentokoneella lentämistä. Ja Zeron tehtävistä se RC-helikopterilla siinä lavasteessa lentely oli paskin kaikista, se kuriirien tappo taas oli äärimmäisen helppoa. VC:ssä ei vaikeita tehtäviä nyt oikeastaan olekaan. Tietokoneella pelaan. Konsoleilla en ole koskaan GTA:ja osannut pelata, mutta jos saisi sen XO:n ostettua, niin voisi alkaa harjoitella. GTA IV nyt vajaan viikon ollut kaapissa piilossa, kun ei mistään saa konsolia ostettua, että voisi pelata. Vituttaa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
jp8000 21.06.2008 17:31:13 | |
---|
Minulta jäi Supply lines... tekemättä San andreaksessa, on vaan vaikea tehtävä minulle Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Lennu 21.06.2008 17:33:55 | |
---|
Minulta jäi Supply lines... tekemättä San andreaksessa, on vaan vaikea tehtävä minulle Mä oon jääny siihen, kun pitää trukilla kuskaa niitä pahvilaatikoita. Miksei ne anna vittu rauhassa turaa. Lähen aina vittuunnuksissani ampumaan sivullisia kaduille ja sit mut tapetaan tai viedään putkaan. Voiks kyttiä lahjoa? "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Backlet 21.06.2008 20:39:22 | |
---|
Ja Zeron tehtävistä se RC-helikopterilla siinä lavasteessa lentely oli paskin kaikista, se kuriirien tappo taas oli äärimmäisen helppoa. Näin. Meikä ei ymmärrä mikä siinä kuriiritehtävässä muka on kaikkien mielestä niin hankalaa. Muistaakseni kolmannella yrityksellä pääsin sen. Se Zeron eka tehtävä sitten taas oli ihan mulkku. Hiirellä olisi voinut olla aika helppokin, mutta eihän siitä ampumisesta tule konsolin ohjaimilla yhtään mitään. En muista edes läpäisinkö sitä tehtävää lopulta itse vai oliko se joku kaveri. |
Dunga 22.06.2008 18:52:03 | |
---|
Zeron tehtäviä ei onneksi ole pakko tehdä edetäkseen SA:ssa. Huomasin tämän vituttavan faktan vasta liian monen yrityksen jälkeen... Accidento bizarro - tutto morto. |
Nyt vasta hokasin, että K-Dustin juontajana SA:ssa on Axl Rose. I quit the band... Now I just play with myself. |
Milkop 22.06.2008 21:56:15 | |
---|
Nyt vasta hokasin, että K-Dustin juontajana SA:ssa on Axl Rose. Hoho noob :D Nelosessa rokkikanavaa juontaa Iggy Pop. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
jp8000 22.06.2008 22:56:05 | |
---|
Olettekos testanneet, että voiko GTAIV:ta pelata kuin tietokoneella, jos kytkee usb- hiiren ja -näppiksen ps3:een Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Hetfield 23.06.2008 00:56:47 | |
---|
Hoho noob :D Nelosessa rokkikanavaa juontaa Iggy Pop. Tuon tiesin, sekä Juliette Lewis juontaa jotain asemaa myös nelosessa. I quit the band... Now I just play with myself. |
Jäärä 23.06.2008 09:54:09 | |
---|
Ostin Vice City Stories-pläjäyksen, ihan jees. Kannataa hankkia, samoin kuin Liberty City Stories. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Aki 23.06.2008 10:36:49 | |
---|
Vice City jääköön sikseen, aloitin SA:n. Hepun hallinta, ampuminen, ajaminen, juoni, tehtävät, ... Mun mielestä tää on vaan kaikin puolin parempi kuin VC. Tässä on myös selvästi vähemmän tehtäviä joissa ekalla kertaa kuolee satavarmasti kun ei osaa varautua tehtävän yllättäviin käänteisiin. Vähemmän Save-Load-rämpläystä. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
cldron 23.06.2008 22:15:54 | |
---|
Vice City jääköön sikseen, aloitin SA:n. Hepun hallinta, ampuminen, ajaminen, juoni, tehtävät, ... Mun mielestä tää on vaan kaikin puolin parempi kuin VC. Tässä on myös selvästi vähemmän tehtäviä joissa ekalla kertaa kuolee satavarmasti kun ei osaa varautua tehtävän yllättäviin käänteisiin. Vähemmän Save-Load-rämpläystä. Niin mutta ku VC:ssä se KASARI oli niin siistiä. Mut joo, olen samaa mieltä kanssasi. Pelinähän VC oli aika kökkö. SA on vedetty sopivan överiks. OG LOOOC!! |
Aki 24.06.2008 14:39:05 | |
---|
Niin mutta ku VC:ssä se KASARI oli niin siistiä. Liittyyköhän siihen että kasaria tuutataan nykyään vaatteissa, kengissä, auronkolaseissa yms, niin alkaa tulemaan oksu koko kasarista. Mulle kolisee ysärin alku näköjään paaaaljon paremmin. :D Tässä on nyt pari päivää tahkottu SA:ta, sairasloma kuluu ihan kätsysti. Jos VC:ssä meinas kuolla, fiilis oli että kuolkoon, sit load ja retry. SA:ssa jos meinaa kuolla, mulla nousee pulssi! Ja tässä odottaa kartan laajenemistakin ihan innoissaan. Täpaitti CJ on vaan niin symppis... Ainiin, toi salaliittoteorian ylilyönti on myös hävyttömän koukuttavaa! Sub-dermal neurophone... "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
zorro 24.06.2008 15:45:00 | |
---|
Täpaitti CJ on vaan niin symppis... Itselläni inhotti koko pelin ajan päähenkilö. olihan muuten ihan kiva peli. saundi lähtee tukasta! |