Aihe: Vaatteiden tilaaminen ulkomailta
1
Ozzyneito
24.06.2008 17:08:56 (muokattu 24.06.2008 17:12:45)

www.interpunk.com

Tommoisesta jenkkistoresta oon ite tilaillu. Tullit ja alv toimii niin, että niitä verotetaan vähintään 10e, eli se tilausraja pyörii siinä reilussa 40 eurossa posteineen ettei noita tule. Muutenkin se on tuurista kiinni. Tulli on muistaakseni 7% ja alv 22%.

Visalla tilasin tuolta, tuli reilussa viikossa hitaimmalla/halvimmalla postituksella. Koot on kutakuinkin Suomea, ehkä vähän pienempiä. T-paidoista kokemusta.

edit: tuolta postikulut on niin, että 2 t-paitaa sai paljon nykyistä paremmalla dollarin kurssilla kotiin 30 eurolla yhteensä. muuten halvin postitus on tuotteiden määrästä ja paketin koosta riippuen muistaakseni 11-20$. Postit tietenkin kauppakohtaisia.

murjotaas vielä editiä: koska kurkin tuota tacticsin sivua ja aika hyvällä prosentilla ainakin vastaavien merkkien tuotteita löytää suomesta. ainakin isommista kaupungeista, sieltä katselemaan malleja ja ehkä sovittelemaan mahd. kokoja.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
professori
20.10.2008 18:23:59
Nostan, on kysymyksiä tuohon interpunkiin liittyen. Voiko ostokset maksaa visa electronilla tai debitillä? Entä liikkuuko tuo tulliriski vieläkin siellä 40€ tienoilla, tässä laskeskelin että oma tilaukseni tulisi euroissa olemaan sellaiset 35 ernoa?
Y3J
18.11.2008 12:18:57
Onkohan mitään eurooppalaisia, edullisia verkkokauppoja josta saisi esimerkiksi noita kaikenlaisia skeittimerkkejä? Tai erilaisia kauluspaitoja ja t-paitoja? Jenkeistä en jaksaisi lähteä tilaamaan kun tulee niin kalliiksi tilata isoja eriä.

Joku saksalainen verkkokauppa oli jossa oli vaikka mitä paitoja 20 eurolla. Ei vain ole harmaintakaan muistikuvaa, että mikä tuo kauppa voisi olla.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen.
Jeltz
18.11.2008 18:27:08
Ainakin joku vuosi sitten vaatteiden tullimaksu oli huomattavasti esim. soittimia korkeampi. Muistaakseni 12%, mutta oikeasti asiasta kiinnostunut varmistanee vielä prosentin ennen tilaamista.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
ukko idänmies
19.11.2008 13:23:31
Tuolta oon tilannu t-paitoja: www.palmercash.com Kolme paitaa ainakin tuli kirjekuoressa suoraan himaan. Postikulut tais olla pari kymppiä. Hyvälaatuisia paitoja ja fiksu leikkaus, ei mitään telttoja.
Hannu H.
25.11.2008 01:18:53

Eroavatko jenkkikoot suomalaisista?

Kylhä nuo koot vaihtelee jo ihan merkeittäin. Mulla on yks Portugalista ostettu paita joka on kokoa XXL. Tuolloin oli kaikki muutkin paidat samaa kokoa mutta tuo kyseinen oli kuin mikäkin teltta. Tällä hetkellä normikoko mulla on XL, mutta silti nuo pari L paitaa menee ihan kivasti päälle.

Ja veikkaisin että jenkkilässä ois koot jotenkin isompia... tai ainakin texasissa :)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)