trapdoorinthesun 09.02.2004 13:34:58 | |
---|
Kuinka moni kuuntelee kyseistä bändiä? Soitatteko PJ:n biisejä? Kukaan nähnyt livenä? Kommentteja Pearl Jamista. "Free your mind and your ass will follow !"- George Clinton |
paavi 09.02.2004 13:39:23 | |
---|
Noin vuosina 1992-1995 oli ehkä mun ykkössuosikki. Tuli veivattua etenkin Ten-albumin biisejä. Sen jälkeen oon unohtanut koko bändin. Ei siinä enää oikeen oo munaa tai jotain. I know the pieces fit |
Halldor 09.02.2004 13:40:32 | |
---|
Oon joskus kuunnellu, mutta ei se enää iske. Siitä vaan puuttuu se jokin, liian tavallista, tylsää, tai jotain. Ei siis kolahda meikäläiseen. |
voltasparta 09.02.2004 13:46:58 | |
---|
jos sais valita että kuuntelisko alice in chainssia, nirvanaa tai soundgardenia tai pearl jamia valitsisin kaikki muut paitsi jamii.. kamala laulaja! hulluu skeidaa.. ainut hyvä kappale on yellow ledbetters ja seki vaan sen henkka alun takia.. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
2541 09.02.2004 14:29:35 | |
---|
Kuuntelen kyllä ja varsinkin myöhäisempää tuotantoa, Tenin aikainen stadiongrunge ei oikein iske. Varsinkin levyt No Code ja Yield toimivat. |
Deg 09.02.2004 14:32:11 | |
---|
Hyvä bändi, mutta kyllähän ne muut Seattlen pändit menee edelle, etenkin AIC. Sexual Chocolate, Baby!! |
Dr. Muff 09.02.2004 15:46:18 | |
---|
Oli vielä muutama vuosi sitten ihan ygönen mutta binauralin ja riot actin myötä homma on mennyt ihan reisille. Pariin vuoteen en ole oikeastaan kuunnellut helmihilloa, muuta kuin uusia levyjä sen pakolliset parikyt kertaa, kunnnes unohtuvat hyllyyn. Harrastusmielessä on silti tullut ostettua kaikki DVD:t ja melkein kaikki sinkutkin viime vuosiltakin. Paitsi viikko sitten kuuntelin No Codea ja olihan se hyvää, pitkästä aikaa. Vedderhän oli sanotaanko ennen vuotta -98 ihan gurgo laulaja mutta nyt se on jo vanha ja laiska käyrä. Olen nähnyt livenä. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians |
vanttera 09.02.2004 16:34:23 | |
---|
Vedderhän oli sanotaanko ennen vuotta -98 ihan gurgo laulaja mutta nyt se on jo vanha ja laiska käyrä. Olen nähnyt livenä. Joo'o. Vedderille kävi samat ku monelle muulle, kama vei voiman äänestä. Käy parhaiten ilmi MTV Unpluggedista. VS. on kuitenkin saatanan kova levy. Vähän syletti 90-luvulla kun Pearl Jamin piti tulla Ruizrokkiin, mutta peruutti. Nirvana tuli, vitut siitä. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
Dr. Muff 09.02.2004 17:03:54 | |
---|
Joo'o. Vedderille kävi samat ku monelle muulle, kama vei voiman äänestä. Käy parhaiten ilmi MTV Unpluggedista. Kama? Eipä taida kamaa olla vetänyt, näin luulisin. Viinan kanssa sillä olikin jonkunmoista ongelmaa. Unpluggedissahan se on ihan hyvässä iskussa ottaen huomioon että on kipeä. Litki jatkuvasti kuvaustauoilla jotain teetä. Jos oot nähnyt leikkaamattoman version unpluggedista niin siinä sitä on. Sillähän oli -92 euroopan kiertuella ongelmia äänensä kanssa, eipä ihme olihan sillä aika kuluttava laulutyyli ja tiheeseen keikkoja. Muutama keikka peruutettiinkin sen takia. Mää luulen että se nykyään säästelee vaan itseään. Vähän syletti 90-luvulla kun Pearl Jamin piti tulla Ruizrokkiin, mutta peruutti. Nirvana tuli, vitut siitä. Mulla on jossain kaapin kätköissä -92 Euroopan kiertuepaita :) Tulihan ne -93 Suomeen. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians |
vanttera 09.02.2004 17:15:19 | |
---|
Kama? Eipä taida kamaa olla vetänyt, näin luulisin. Tulihan ne -93 Suomeen. Ihan saatekin varmaan on vetäny. Vähän sama juttu ku tolla AiC:lla. Kaisse nyt jo on lopetellu, tai ainakin vähentäny. Tulituli, mutta ei ruisrokkihin. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
JM 09.02.2004 17:19:10 | |
---|
Iha jees bändi. Ten ja Vitalogy albumit löytyvät kotoa. Kovasti olen itsekin samaa mieltä siinä asiassa, että yhtyeen nykytuotanto on melkoista kuraa. Mutta kyllähän noita vanhojakin biisejä kuuntelee aina silloin tällöin. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Dr. Muff 09.02.2004 17:36:13 | |
---|
Ihan saatekin varmaan on vetäny. Vähän sama juttu ku tolla AiC:lla. Kaisse nyt jo on lopetellu, tai ainakin vähentäny. No jaa. Mä muistelisin lukeneeni jonkun haastattelun missä Vedder kertoo huumeista ja siitä ettei ole huumeita käyttänyt. -95 kiertuevideolla se istuu paskalla ja vetää blossee mut sitähän ei lasketa. Mike taasen veti aika tavalla kamaa ja viunaa. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians |
krushing 09.02.2004 17:58:22 | |
---|
Alkupään tuotantoa seurasin innolla, uusimpia en ole edes kuullut. Ten on edelleen helvetin hyvä levy. Näin surullisenkuuluisan Roskilde '00 -keikan. |
reverend 09.02.2004 18:21:37 | |
---|
Loistava bändi edelleen. Hyllystä löytyy kaikki studiolevyt ja muutama livevetokin (Live On Two Legs, Tokyo 2003, State College 2003 ja Live At the Garden DVD). Varsinkin State College live on aivan mahtava, kestääkin reilut 3 tuntia. Saisivat joskus kyllä tulla suomeenkin. |
Hyvä bändi. Eikä nämä viimeisimmätkään levyt mitään huonoja ole. Uusimmaltakin löytyy mielestäni todella hyviä biisejä. En perustele sen enemää. Juu ja se Vedderin ääni on vaan vähän "seestynyt" parhaimmilta päiviltä. Ikä tekee tehtävänsä. Ja laulutyyli. "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Lähikauppias 09.02.2004 21:26:09 | |
---|
Muutama vuosi sitten PJ oli mulle melkeinpä se kaikista kovin juttu. Nykyään ei oikein jaksa kiinnostaa, kuten näemmä monelle muullekin on käynyt. Sitä jotenkin vaan on kyllästynyt bändiin. |
madu 09.02.2004 22:53:07 (muokattu 09.02.2004 22:54:51) | |
---|
Ten ja VS (Vitalogykin vielä) oli aikanaan todella kovia juttuja mutta minullakin hiipunut pearl jamin kuuntelu aika vähiin. Silloin oli "pyhä seattlen kolminaisuus" eli alice in chains, pearl jam ja soundgarden. Kai sitten se epäkaupallisuuden tavoittelu ajoi bändin sitten paskempaan suuntaan. Mutta AIC menee minullakin edelle. EDIT: Tuleeko muuten topicin aloittajan nimimerkki Immortality biisistä, siinä on hienot lyriikat... |
jerboa 10.02.2004 11:20:17 | |
---|
Kerrassaan mainio bändi!! Ten on Pearl Jamin paras levy, mutta Vitalogy ja No code yltävät lähes samalle tasolle.. |
EddieVanHalen 10.02.2004 11:47:35 | |
---|
Kyllähän Vedder ja McCready aika ahkeria on on ollut alkuaikoina doupin kanssa sähläämään. On mikekin vähän pyöristynyt alkuajoista. taitaa siis olla koni ja kokkeli jäänyt vähän vähemmälle. onko kukaaan muuten kuunnellut "mother love bonea"? |
madu 10.02.2004 12:05:00 | |
---|
kukaaan muuten kuunnellut "mother love bonea"? Kyllä, ja sekin on loistava, niinkuin on myös Temple Of The Dog. |