Wyled 03.06.2008 20:50:04 | |
---|
Onko joku tilannut tuolta, ja miten on toiminut? Itse saatan olla tilaamassa kitaraa kyseisestä liikkeestä. Millä maksut onnistuu, ja miten paljon kuljetukset Suomeen ovat maksaneet? Its time to snap kids. |
apuri 03.06.2008 22:47:22 | |
---|
Onko joku tilannut tuolta, ja miten on toiminut? Itse saatan olla tilaamassa kitaraa kyseisestä liikkeestä. Millä maksut onnistuu, ja miten paljon kuljetukset Suomeen ovat maksaneet? Ei varmaan kannata kysyä suoraan DCGL:ltä... |
Buffa D 04.06.2008 09:22:30 | |
---|
Räjähtääkö tuolta ostettu kitara kun sen tunkee eurosähkövirtaan? http://www.myspace.com/cameronofficial |
Jonttu 06.06.2008 14:26:16 | |
---|
Räjähtääkö tuolta ostettu kitara kun sen tunkee eurosähkövirtaan? Riippuu ihan millä jännitteellä ja taajuudella soitat? |
trih 06.06.2008 14:47:44 | |
---|
Räjähtääkö tuolta ostettu kitara kun sen tunkee eurosähkövirtaan? Kyllä, jos hinta on paljon halvempi kuin isämmaassa. Just. |
Kimmo72 06.06.2008 17:56:11 (muokattu 06.06.2008 17:56:34) | |
---|
Ei varmaan kannata kysyä suoraan DCGL:ltä... Vastaa _apuri_ :D äksdee Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Detox 11.06.2008 01:33:37 | |
---|
Onko joku tilannut tuolta, ja miten on toiminut? Itse saatan olla tilaamassa kitaraa kyseisestä liikkeestä. Millä maksut onnistuu, ja miten paljon kuljetukset Suomeen ovat maksaneet? Muistaakseni postikulut ovat n 200$ (DHL tuo kotiovelle) ja tullit ja verot tietenkin riippuvat soittimen arvosta, johon lasketaan mukaan myös toimituskulut. Tullit ovat 3,7% ja verot 22%. Maksaa voi ihan nordean ulkomaan pankkisiirrolla kunhan pyydät Jasonilta ensin heidän IBAN tunnarit. Hyvä ja luotettava liike ostaa kamaa... halvalla ;) |
Evergrey 22.06.2008 17:24:57 (muokattu 22.06.2008 17:25:49) | |
---|
Muistaakseni postikulut ovat n 200$ (DHL tuo kotiovelle) ja tullit ja verot tietenkin riippuvat soittimen arvosta, johon lasketaan mukaan myös toimituskulut. Tullit ovat 3,7% ja verot 22%. Maksaa voi ihan nordean ulkomaan pankkisiirrolla kunhan pyydät Jasonilta ensin heidän IBAN tunnarit. Hyvä ja luotettava liike ostaa kamaa... halvalla ;) Paljonko kamaa tuohon 200€ postikuluun saa laittaa? Kuinka monta kitaraa? Löytyykö ketään kimppatilaukseen? |
Miksi ihmeessä ihmiset kirjoittavat tullit ja verot? Se on tulli ja vero. Vai onko tämä yleiskieltä? Minät mentiin kauppoihin ja ostettiin maidot ja leivät. Maksettiin kauppalaskut ja verot. Sen jälkeen mentiin koteihin autoilla. Soitettiin kitarat vahvistimien läpi ja otettiin kaljat. Katottiin telkkareista ohjelmat ja sen jälkeen maksettiin univelat ja tullit ja verot. Just. |
Painajaismainen 22.06.2008 17:43:15 | |
---|
...kaljat. Eikös tuossa ole monikko aivan paikallaan? "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
oiva tumpeloinen 22.06.2008 17:46:13 | |
---|
Eikös tuossa ole monikko aivan paikallaan? Ei niitä kukaan kyllä vain yhtä juo. |
Evergrey 22.06.2008 18:17:52 (muokattu 22.06.2008 18:19:03) | |
---|
Miksi ihmeessä ihmiset kirjoittavat tullit ja verot? Se on tulli ja vero. Vai onko tämä yleiskieltä? Minät mentiin kauppoihin ja ostettiin maidot ja leivät. Maksettiin kauppalaskut ja verot. Sen jälkeen mentiin koteihin autoilla. Soitettiin kitarat vahvistimien läpi ja otettiin kaljat. Katottiin telkkareista ohjelmat ja sen jälkeen maksettiin univelat ja tullit ja verot. Onnet ja jaksamiset teillekkin. |
-J.- 22.06.2008 19:35:13 | |
---|
Ei niitä kukaan kyllä vain yhtä juo. Oon mie kuullu, että niitäkin hurjia ois. C'est moi.... |
Tumppi38 23.06.2008 13:07:42 | |
---|
Onko joku tilannut tuolta, ja miten on toiminut? Itse saatan olla tilaamassa kitaraa kyseisestä liikkeestä. Millä maksut onnistuu, ja miten paljon kuljetukset Suomeen ovat maksaneet? Sieltä pari kitaraa ostanut olen mutta tosin paikanpäältä, Jasonilla on hyvä valikoima laatupelejä. VISA on toiminut maksuvälineenä. Ei mulla muuta. T:Tuomas "Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt"
- "Eivät kaikki, joilla on kitara, ole kitaristeja" |