Ottoko 19.06.2008 11:51:49 | |
---|
Olen demoni Demoni, jolla on varjoiset kasvot Astun talviarkkuuni Odotan, että näkisin aamuttomat todellisuudet Tuijotan lasista maata Täydellinen näky, olisin voinut epäonnistua Laskeutuu silmieni eteen Rauhattomat myrskyt Pohjois-Syvänteellä We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke,
his ways not worthy of me.
We choose to burn in the pits of hell. |
Gabroth 19.06.2008 12:52:02 | |
---|
Olen demoni Demoni, jolla on varjoiset kasvot Astun talviarkkuuni Odotan, että näkisin aamuttomat todellisuudet Tuijotan lasista maata Täydellinen näky, olisin voinut epäonnistua Laskeutuu silmieni eteen Rauhattomat myrskyt Pohjois-Syvänteellä Immortal - Unsilent Storms in the North Abyss |
Ottoko 19.06.2008 13:05:17 | |
---|
Immortal - Unsilent Storms in the North Abyss Oikein Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! We spit on the virgin lamb
Gabroth 19.06.2008 13:41:22 | |
---|
Juustoista: PX-kulta, tunnen että olet se oikea. Mikä on nimesi? Missä asut? Olen rakastunut, vaikka emme ole tavanneet. Vihjeitä etsin, netistä. PX-kulta, odotan nimeäsi. Tarkistan joka tunti, tuloksetta. Olen valvonut koko yön, en saanut unta. Ei tietä pois, olen liian syvällä. PX-kulta, on mennyt 11 päivää. Olen hukkunut tähän labyrinttiin. Oletko siellä? Anna merkki. Oletko kotona? Oletko paikalla? Simone-kulta, olen pahoillani että jouduit odottamaan. Olen nähnyt kuvasi, näytät hyvältä. Olen yksin, kaipaan treffejä. Luulen että sovimme yhteen, sen täytyy olla kohtalo. Oi kulta, tunnen että olet se oikea. Mikä on nimesi? Missä asut? Olen rakastunut, vaikka emme ole tavanneet. Vihjeitä etsin, netistä. |
Tunskaa 19.06.2008 21:15:28 | |
---|
Ayreon - Web of Lies : ) Tä |
Gabroth 19.06.2008 21:25:41 | |
---|
Ayreon - Web of Lies : ) Oikea vastaus. |
Tunskaa 19.06.2008 22:34:17 | |
---|
ja ekaa säkeistöä: Teen sinulle palveluksen kun vien kaikki rahasi Luulen että minun pitäisi olla pahoillani mutta edes minä en luota itseeni Pahoja uutisa on tulossa ja tunnet yhtäkkiä kylmältä Kuinka voit? Nimeni on hankaluus Olen tulossa tappamaan Ja sinä tiedät että tulen Tä |
Tohtori Tonus 19.06.2008 23:47:45 | |
---|
Mökäkulema - Train of Consequences "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Tunskaa 21.06.2008 19:52:22 | |
---|
Juuri näin ja uutta kehiin.. Tä |
Auringonnousu on tuntien päässä Elämän arvokkaat sekunnit lipuvat pois Huomiotta jäänyt, mutta täydellinen Häviää hitaasti Olen löytänyt reunan Olenko löytänyt vastauksen? Totuus on aseeni Vihasi ei ole tarpeeksi Tahdon olla kahden Jumalani kanssa Liikkuu mustien vesien läpi ********* "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Ottoko 22.06.2008 19:29:29 | |
---|
Akercocke - Leviathan We spit on the virgin lamb
Tohtori Tonus 23.06.2008 15:45:09 | |
---|
Akercocke - Leviathan Thou art oikeassa. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Ottoko 24.06.2008 14:40:12 | |
---|
Nasaretilaisen verellä Kirjoitan ihmisen historian 2000 vuotta ei ole mitään Mutta se on ollut tarpeeksi Astu eteenpäin voittoisa Vaimentaen saastaiset enkelikuorot Kukaan tyhjistä jumalistasi, ei tule olemaan yläpuolellani Kukaan heikoista veljistäsi, ei tule jakamaan vertani Minun valpautteni, katalyytti, jumalanvihasta olen syntynyt Uhkaavassa ekstaasissa mädännyn ikuisesti We spit on the virgin lamb
Tohtori Tonus 24.06.2008 15:26:31 | |
---|
BEHEMOTH - CONQUER ALL Niin *tun kova että pitää oikein kirjoittaa capseilla. Ei juma kun tämänkin pääsee hyvin suurella todennäköisyydellä todistamaan Tuskassa *kuolaa* "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Ottoko 24.06.2008 16:04:21 | |
---|
BEHEMOTH - CONQUER ALL Niin *tun kova että pitää oikein kirjoittaa capseilla. Ei juma kun tämänkin pääsee hyvin suurella todennäköisyydellä todistamaan Tuskassa *kuolaa* On kyllä oikein ja vitun kova biisi. Meittikin menee Tuskaan näitä kattoo ;) We spit on the virgin lamb
Tohtori Tonus 24.06.2008 19:44:33 | |
---|
Vie minut läpi vuosisatojen yliäänivuosiin Sähköistävä vihollinen hukkuu hänen kyyneliinsä Kaikki mitä minulla on annettavani sinulle on rakkaus joka ei kuole koskaan Universumin oire on kirjoitettu silmiisi Äiti kuu kutsuu minut takaisin hopeiseen kohtuunsa Luomakunnan isä vie minut varastetusta haudastani Seitsemässadas yksisarvinen odottaa taivaalla Universumin oire, rakkaus joka ei kuole koskaan Ota kädestäni kiinni, rakas lapseni, ja astu sisälle kyyneliini Ui taikameressä jonka tein itkemällä kaikki nämä vuodet Rakkautesi avulla ratsastamme ikuisiin taivaisiin Universumin oire, rakkaus joka ei kuole koskaan -------------------- Helppo kun mikä, mutta tässä on niin wtf-settiä että oli ihan pakko kääntää :D Plus että en keksinyt mitään parempaakaan. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
hullu_ukko 24.06.2008 20:59:32 | |
---|
Black Sabbath - Symptom of the Universe M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 24.06.2008 21:35:01 | |
---|
Black Sabbath - Symptom of the Universe Sepä juuri. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
hullu_ukko 25.06.2008 17:40:53 | |
---|
Päättäväinen ja raaka hampaisiin asti aseissa. Kävelee tuulen kanssa, määrätietoinen ja vahva. Perikää hänen lakinsa, omaksukaa ja totelkaa. Nouse ystäväni - marssi sotaan Aika on loppussa - Varjojen tanssi Taistele ystäväni - Tyrannit repivät Aika on lopussa - Polta maailma Synnin motivoimana päästä vapaaksi haaskaeläimet. Voimaa helvetistä, piirittäkää ja edetkää. Hiljentäkää vihollinen, tulta ja savua. Unestaan herää, unohdettujen aikojen voittoisa peto! Pentagrammi polttaa, ja kello osoittaa tunnin, viimeisen tunnin. ----------- Eiköhän se ole helppo... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Rauniotorni 25.06.2008 17:43:12 | |
---|
Päättäväinen ja raaka hampaisiin asti aseissa. Kävelee tuulen kanssa, määrätietoinen ja vahva. Perikää hänen lakinsa, omaksukaa ja totelkaa. Nouse ystäväni - marssi sotaan Aika on loppussa - Varjojen tanssi Taistele ystäväni - Tyrannit repivät Aika on lopussa - Polta maailma Synnin motivoimana päästä vapaaksi haaskaeläimet. Voimaa helvetistä, piirittäkää ja edetkää. Hiljentäkää vihollinen, tulta ja savua. Unestaan herää, unohdettujen aikojen voittoisa peto! Pentagrammi polttaa, ja kello osoittaa tunnin, viimeisen tunnin. ----------- Eiköhän se ole helppo... Satyricon-The Pentagram Burns Skin her alive |