hoja 21.06.2008 08:28:06 | |
---|
Ei tuu mieleen toista matsia jossa olisi toisen jatkoerän viimeisen puolentoista minuutin aikana isketty kaksi maalia. Tai toisen jatkoerän lisäajan viimeisellä sekunnilla tasoitus. Turkkihan voittaa nää juhlat. Euroopan mestari tuleekin Aasiasta.. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
carlos 21.06.2008 08:44:30 | |
---|
Näin eilen peliä vain hitusen. Kroatian maalin jälkeen menin nukkumaan, joten aika päin pläsiä löi tieto, että turkki voittikin matsin. Nyt ainakin tietää sen, että päättyi välieräottelu Saksa-Turkki miten tahansa, Saksassa juhlitaan varmasti. |
Dunga 21.06.2008 09:01:34 | |
---|
Olin eilen hakemassa kebabbia juuri kun Klasnic teki maalin. Oli lyhyin rulla mitä olen ikuna siitä paikasta ottanut mukaan. Accidento bizarro - tutto morto. |
DJKaaos 21.06.2008 10:48:19 | |
---|
Kaikki kunnia tasotus maalista tuomarille. Recberin veto lähti ajan puitteissa, eikä tuomari yleensä laita ripeää hyökkäystä poikki, vaikka aika olisi umpeutunut. Tyylipisteitä ei jaeta, se opetettiin kantapään kautta jo noirena, mut ei kait toi tämän päivän peli sinun mielestäsi mitään hienoa futista ollut? No ei se mitään hienoa futista ollut, mutta mulle ei futiksessa pelin hienous tai loistokkuus ole mikään itseisarvo. Olihan toi eilinen jumaliste kunnon peli! Ihan mieletöntä draamaa. Meitsille ainakin futis on paljon muutakin kuin hienoa ja hyökkäävää "viihdettä". Kyllä mä eilisen pelin seurassa viihdyin hyvin, vaikken ole sen kummemmin kummankaan joukkueen kannattaja. Minä olen minä. |
Milkop 21.06.2008 11:45:41 | |
---|
Olihan matsi huh huh :D Tavallaan olisin toivonut että Kroatia olisi voittanut, mutta toisaalta ihan jees näinkin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
konnamatti 21.06.2008 14:18:52 | |
---|
Vittu miten paska juhannus... Ei pysty vielä uskomaan. Nyt kun vielä Espanja tippuu. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
Stradlin 21.06.2008 14:40:38 | |
---|
Jepjep, Kroatiasta pidän kyllä joukkueena enemmän, mutta toisaalta elävä legenda Rüstü on myös mukava nähdä jatkossa. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Ziggy Bubba 21.06.2008 16:01:50 (muokattu 21.06.2008 16:06:06) | |
---|
Tää on se mitä jengi ei suostu ymmärtämään. Aina joku olis "ansainnut" voiton.. Kerron järisyttävän uutisen: Sellaista asiaa kuin hyvä onni EI ole olemassa. On olemassa paskoja vetoja jotka menee tolppaan EIKÄ maaliin, mutta siksi niitä kutsutaankin PASKOIKSI vedoiksi. Ihan sama se on kuka hallitsee peliä, jos ei verkko heilu niin voittoa ei ansaita. Tämän mantran voit sitten heittää jokaisen jalkapallomatsin jälkeen peliin - aina natsaa. Keskustelut jalkapallosta nimittäin loppuu pitkälti tuohon, esim. Kreikka oli 2004 Euroopan paras jalkapallomaa, piste. Väitän että futis on aika tylsää jos se rajoitetaan puhtaaksi tulosurheiluksi. Aiankin omin silmin matseissa tapahtuu paljon muutakin mainittavaa kuin se mikä seisoo tulostaululla. E: Kylmä fakta on se, ettei iloisesti hyökäten saavutetusta voitosta saa sen enempää pistehiä kuin tiukasti puolustamalla hankitusta 1-0 -voitosta. Niinpä, mutta kavereita (faneja) voi tulla pari enemmän. Tuo on toisaalta juuri se jalkapallon suola - ei tiedä kuka voittaa. |
k1mm0 21.06.2008 16:56:59 | |
---|
Mikäpä sen parempi välierä, kuin Saksa - Turkki? Völler, Klinsmann zwei, Riedle... Nii ja Saksahan vie toki koko kisat Mennen tullen. Aha, penis, esine paha! |
Planetist 21.06.2008 17:20:41 | |
---|
Tänään vois sijoittaa rahat siihen että hollanti voittaa vähintään kahden maalin erolla, luotto on kovaa. Eli siis venäjä +1 hollannille. |
mipi 21.06.2008 20:32:08 | |
---|
Tänään vois sijoittaa rahat siihen että hollanti voittaa vähintään kahden maalin erolla, luotto on kovaa. Eli siis venäjä +1 hollannille. Komppaan! Hollanti vie kyllä tänään "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
DJKaaos 21.06.2008 20:48:54 | |
---|
Komppaan! Hollanti vie kyllä tänään Kyllä me siitä lähetään, että Hollanti on eväänsä jo syönyt ja Venäjä jatkaa. Minä olen minä. |
Kyllä me siitä lähetään, että Hollanti on eväänsä jo syönyt ja Venäjä jatkaa. Oikea asenne. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
carlos 21.06.2008 22:39:28 | |
---|
Olipa viihdyttävä ensimmäinen puoliaika! Venäjä piti palloa, vaikka kuvittelin Hollannin olevan dominoivampi osapuoli. Molemmilla hyviä maalipaikkoja, jotka eivät kuitenkaan tuottaneet tulosta. Hollannin peli rupes aukeamaan, kun Sneijder sai vapaammat kädet eikä häärinyt enää vasemassa laidassa. Ihmettelinkin sitä, miksi Hollanti hyökkäsi melko systemaattisesti pelin alkuvaiheessa aina oikeaa laitaa pitkin - vasemmalla olis ollut Gio ja Sneijder. Toivottavasti molemmat joukkueet säilyttävät tasonsa ja hyökkäävyytensä toisellakin puoliajalla! |
trashjones 21.06.2008 22:41:23 (muokattu 21.06.2008 22:41:46) | |
---|
Ei hemmetti repesin tolle kroatille joka sano: "Turkey are shit. We fuck the germans at the quarter-finals." Venäjä oli pirun hyvä ja Hollanti hädässä. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
carlos 21.06.2008 22:44:00 | |
---|
Venäjä oli pirun hyvä ja Hollanti hädässä. Ei Hollanti nyt aivan hädässä sentään ollut. Hienosti Venäjä loi hyökkäyksiä, mutta ei pallo vielä ihan maaliviivalla pomppinut ;) |
trashjones 21.06.2008 22:46:29 | |
---|
Ei Hollanti nyt aivan hädässä sentään ollut. Hienosti Venäjä loi hyökkäyksiä, mutta ei pallo vielä ihan maaliviivalla pomppinut ;) Nojoo, ehkä liiottelua. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
trashjones 21.06.2008 22:57:53 | |
---|
JEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Master of Puppets Im vetämällä your strings |
mipi 21.06.2008 23:29:36 | |
---|
JEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH! Go Holland!! "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
trashjones 21.06.2008 23:34:20 (muokattu 21.06.2008 23:34:53) | |
---|
Imekää paskaa... varsinki tuomari. Oli tulla jo toinen keltanen ei-mistään. Master of Puppets Im vetämällä your strings |