Ed-Die 21.06.2008 17:47:02 | |
---|
Katotaas jos täällä joku osaisi auttaa kädetöntä: Käyttiksenä on Vista Home Premium 32bit ja äänikorttina juuri tuo M-Audio Fast Track USB mötikkä. Uusimmat (ja myös vanhemmat) Vista-ajurit löytyvät M-Audion sivuilta ja kaikkia niitä on testattu. Ongelmana on se, että Vista ei tunnista tutoa äänikorttia, senkään jälkeen kun olen asentanut ajurit ohjeiden mukaan (ilmoittaa "Unknown device"). Osaisko joku auttaa? Googlella en löytänyt mitään apuja.. Loppuu huumori taas, kun aina joutuu uusien laitteiden kanssa taistella! Kiitos jo etukäteen vaivautuneille! Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma.. |
Käyttämäni m-audion usbivehkeet on ronkeleita asennuksen suhteen. Teethän varmasti sen oikein. Eli asennat ajurit, sitte vasta lykkäät laitteen kii, sitte tulee tämä hardware-wizard. Sitte kehotat koneen ettimään ajurit ite. Pitäis löytää halutut ajurit. Eli verme ei oo kytkettynä siinä kohtaa, ku purat asennustiedostot. Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Ed-Die 21.06.2008 18:32:24 | |
---|
Juuri noin olen asentanut, mutta tuloksetta. Hmmm, ei voi tajuta. Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma.. |
Juhani_ko 25.06.2008 17:01:57 | |
---|
Mystistä. itse sain laitteen toimimaan vista läppärissä juurikin noilla m-audion sivulta ladatulla ajurilla. Kokeile poistaa kaikki ajurit ja asentaa uudestaan eri usb-porttiin. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |
koponen 27.06.2008 09:42:15 | |
---|
Katotaas jos täällä joku osaisi auttaa kädetöntä: Käyttiksenä on Vista Home Premium 32bit ja äänikorttina juuri tuo M-Audio Fast Track USB mötikkä. Uusimmat (ja myös vanhemmat) Vista-ajurit löytyvät M-Audion sivuilta ja kaikkia niitä on testattu. Ongelmana on se, että Vista ei tunnista tutoa äänikorttia, senkään jälkeen kun olen asentanut ajurit ohjeiden mukaan (ilmoittaa "Unknown device"). Osaisko joku auttaa? Googlella en löytänyt mitään apuja.. Loppuu huumori taas, kun aina joutuu uusien laitteiden kanssa taistella! Kiitos jo etukäteen vaivautuneille! Joissain Fast Trackeissa oli firmware-ongelma joka aiheutti tälläisiä oireita. Hanurista on se, ettei se toimi todnäk myöskään XP:ssä joten maccia etsimään. Fast Trackin ajurissa menee samalla uusin firmware, eli kun asennat sen kerran macciin käyttämällä uusimpia ajureita, niin sen jälkeen se toiminee pc-puolellakin. If it says Marshall on the front, you're good to go |