Aihe: Stoner Metal?
1 2 3 4 5 6 725 26 27 28 29
don_D.o.e.
15.06.2008 17:38:23

kappas!
jos joku vielä näin vanhaa keskustelua lukee ni käykääpä kuuntelomassa tätä ja kommentoikaa ...

http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=286905218

(latenssi on hanukasta mutta koittakaa kestää)
sus
16.06.2008 04:18:41
Juu, suosikkigenreni tämä on jos semmoinen pitää nimetä. Kaikki alkoi "yllättäen" Kyussista. Olin QOTSAA jo todella pitkään kuunnellut aikaisemmin ja ihastuinkin aluksi heidän lämpimään saundiin, ihmettelin että miks ei oo vastaavaa tehty. Kyussista olin kuullut sen ollessa Hommen entinen bändi mutta jäi sitten jostain syystä pitkäks aikaa tutustumatta. Mutta onneks sit myöhemmin tutustuin. Parasta musiikkia on ehottomasti kaikenlainen stoner rock/metal. Naapurimaassamme ruotsissa on tehty paljon hyvää stoneria, eritoten Örebrosta tulee hyviä bändejä, Asteroid, Blowback, Witchcraft ja tietenkin Truckfighters!

Ja tuleehan sitä itsekin veivattua tämänlaista musaa soittavassa bändissä.. Vähän heikohkoa settiä mutta kuitenkin www.myspace.com/giantelectric
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
noir
16.06.2008 08:48:10
Juu, suosikkigenreni tämä on jos semmoinen pitää nimetä. Kaikki alkoi "yllättäen" Kyussista. Olin QOTSAA jo todella pitkään kuunnellut aikaisemmin ja ihastuinkin aluksi heidän lämpimään saundiin, ihmettelin että miks ei oo vastaavaa tehty. Kyussista olin kuullut sen ollessa Hommen entinen bändi mutta jäi sitten jostain syystä pitkäks aikaa tutustumatta. Mutta onneks sit myöhemmin tutustuin. Parasta musiikkia on ehottomasti kaikenlainen stoner rock/metal. Naapurimaassamme ruotsissa on tehty paljon hyvää stoneria, eritoten Örebrosta tulee hyviä bändejä, Asteroid, Blowback, Witchcraft ja tietenkin Truckfighters!

Ja tuleehan sitä itsekin veivattua tämänlaista musaa soittavassa bändissä.. Vähän heikohkoa settiä mutta kuitenkin www.myspace.com/giantelectric

Itse olen sitä mieltä, että noista Kyussissa olleiden projekteista Hommen jutut ovat enimmäkseen mitäänsanomattomia ja tylsiä, kun taas Garcia ja Bjork pystyvät melkeinpä joka käänteessä luomaan jotain taianomaista ja iskevää.

Ja naapurimaista myös Norja on kunnostautunut melkoisesti. El Caco ja Stonegard lyövät molemmat samantien vyön alle.
NEVER DIE!
Mystisesti hintahtavat romantikot #1
bedlam
16.06.2008 11:23:39

Muistutuksena vielä, että Trouble (yksi stoner/doom-genren alullepanijoista) tänä kesänä Oulun Jalometallissa. Tosin vokalisti tietenkin juuri tänä vuonna sopivasti vaihtui. Wagnerin ääni kun tuosta bändistä pitkälti juuri teki tunnistettavan.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Fyygie
18.06.2008 12:22:42

Pistetäänpä tänne pikku mainostus. Tampereen Vastavirta-klubilla on torstaina 19.6. mahdollisuus nauttia kotimaisesta stoner-tarjonnasta kun lauteille astuu Goatride (Tre), Devillac (Tku) ja oma bändimme Razorblend (Tre). Liput 3€.

Tässä vielä linkit bändien sivuille:
Goatride: www.myspace.com/goatride666
Devillac: www.devillac.com
Razorblend: www.razorblend.com
Credence
20.06.2008 13:17:02
......hngh?
Dozer???
"Opeth.com paljastaa piiriin vesistöalue, Special Edition. Klikkaa tästä!"
Dropped C
20.06.2008 13:42:57 (muokattu 20.06.2008 13:43:24)
Sellanen jo edesmennyt bändi kun "Terra Firma" (kanssa tuolta rakkaasta länsinaapurista) on parhautta. Ainoastaan kaksi levyä ehti julkaista (S/T ja Harms Way).

Kannattaa hommata kumpikin jos vaan löytää jostain. Oikeastaan ylivoimaisesti parasta ruåtsi-stoneria mitä on ikuna tehty.

Witchcraft:lla ei mielestäni ole mitään tekemistä stonerin kanssa. Vaikkakin parhautta se toki on myös.
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
mikko1
20.06.2008 19:18:59
Dozer ja Truckfighters-porukoiden Greenleaf-bändin uusin levy oli parempaa kuin mitä olen kummaltakaan bändiltä tähän asti kuullut (Truckfightersin kohdalla tosin erotetaan nyt levyt ja live täysin).
The world is round, the square don't fit at all.
Credence
20.06.2008 20:15:41
Tuli muuten mieleen, että mistäköhän voisi löytää Dozerin kahta ensimmäistä levyä?
Vasta pari kuukautta sitten huomasin että levyjä onkin julkaistu jo neljä.
"Opeth.com paljastaa piiriin vesistöalue, Special Edition. Klikkaa tästä!"
mikko1
20.06.2008 21:25:28
Tuli muuten mieleen, että mistäköhän voisi löytää Dozerin kahta ensimmäistä levyä?
Vasta pari kuukautta sitten huomasin että levyjä onkin julkaistu jo neljä.

Eikös Dozer ollut alkuperäisiä Man's Ruin bändejä? Eli hyvällä säkällä All That's Heavystä tai huonolla käytettynä.
noir
21.06.2008 17:24:53
Sellanen jo edesmennyt bändi kun "Terra Firma" (kanssa tuolta rakkaasta länsinaapurista) on parhautta. Ainoastaan kaksi levyä ehti julkaista (S/T ja Harms Way).

Kannattaa hommata kumpikin jos vaan löytää jostain. Oikeastaan ylivoimaisesti parasta ruåtsi-stoneria mitä on ikuna tehty.

Witchcraft:lla ei mielestäni ole mitään tekemistä stonerin kanssa. Vaikkakin parhautta se toki on myös.

Terra Firma on muuten tuttu nimi. Joskus vuosia sitten soi Metalliliitossa. Ei voi olla huono jos jäi mieleen.
NEVER DIE!
Mystisesti hintahtavat romantikot #1
Dropped C
21.06.2008 17:42:03
Terra Firma on muuten tuttu nimi. Joskus vuosia sitten soi Metalliliitossa. Ei voi olla huono jos jäi mieleen.

Joo, helevetin hyvää on. Tässä on vielä Christian Lindersson eli Lord Chritus laulussa, joten lauluosasto on myös parhautta.
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
sus
21.06.2008 18:42:44

No onhan Blowback:kin enemmän semmosta seiskarifiilistelyä ja kylä olen kuullut Witchcraftia stoneriksi haukuttavan juuri sen Sabbathmaisuuden ja grooven vuoksi, laskin sen nyt mukaan kun Örebrosta kerran on.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
miguli
22.06.2008 03:08:43

melodista stoneria

http://profile.myspace.com/index.cf … r.viewprofile&friendID=35911970

lähti just levy tilaukseen hintaan 2,99
Vaikeudet täydentävät toisiaan.
lug
12.08.2008 13:59:52
Näköjään Nebula varmistunut Monster Magnetin lämppäriksi.

www.nebulamusic.com/tour
cuore sportivo
Eschaton
12.08.2008 14:15:48
Hyvä hyvä! Tosin Nebula tuntuu tekevän toistaan huonompia levyjä nykyään mut anyway.
Some people just wont take fuck you for an answer...its just a matter of bullets.
mikko1
31.08.2008 11:08:15
Parit linkit sunnuntain ratoksi.

Witchcraft acoustic: http://webbtv.na.se/player/play/55607

Colour Haze Live @ Rockpalast: http://www.rockpalast.de/video.phtml?id=colour_haze
Janskeli
31.08.2008 20:37:46
Vaikka olen kovin huono genreilyjen kanssa, niin eiköhän tämäkin sopisi tämän otsakkeen alle: http://www.youtube.com/watch?v=pA-53uavtyA Bändi on siis The Sword ja voi jummijammi sentään mitä riffittelyä...

Toinen kova on kyllä Orange Goblin: www.myspace.com/theorangegoblin Varsinkin Scorpionica on melkonen ralli.
kingnothing
01.09.2008 14:13:28
Dozer tekee minikiertueen Suomessa, on tuonne Lahden keikille varmaan lähdettävä. www.dozermusic.com
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)