M-Juhana 19.06.2008 23:39:32 | |
---|
Huh...homma hallussa ! "Akaan Saabisti" -Veikko |
Roberto 19.06.2008 23:50:04 | |
---|
Vittu mitä paskaa. Ballackin ja ne pari puolalaista vois ampua maata kiertävälle radalle. |
Sergei Fallinen 19.06.2008 23:50:29 | |
---|
Portugali olisi kyllä saanut voittaa, mutta minkäs teet, olihan ne vaan aivan liian helppoja maaleja. Hieno peli joka tapauksessa. |
bedlam 19.06.2008 23:51:09 | |
---|
Saksa on paska maa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Hohhoijaa 20.06.2008 00:01:19 (muokattu 20.06.2008 00:01:27) | |
---|
Saksa tuntuu olevan täällä jotenkin mystisesti epäsuosiossa :) Kaikesta huolimatta oon helvetin tyytyväinen ja viihdyttävä matsi oli. |
trashjones 20.06.2008 00:03:03 | |
---|
Saksa tuntuu olevan täällä jotenkin mystisesti epäsuosiossa :) Kaikesta huolimatta oon helvetin tyytyväinen ja viihdyttävä matsi oli. Joo, näin on. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Ziggy Bubba 20.06.2008 01:34:19 | |
---|
Schweinsteiger oli kyllä aivan uskomattomassa vireessä, harvoin näkee noin ylivertaista pelaajaa kentällä, joka ei siis yleisesti ole mikään puolijumala taidoiltaan. Tais tulla punasesta kortista aikasmoinen lisätsemppi matsiin. Saksan voittomaali olisi kyllä pitänyt hylätä, selvää tönimistähän siinä maalissa oli Ballackilta. |
seppo69 20.06.2008 02:30:29 | |
---|
Vaikka ottelua katsoinkin punavihreiden lasien läpi (3D), niin saksa oli hieman parempi. Viihdyttävä ottelu, paska tuomari, Saksa ansaitsi voittonsa. Onneksi on vielä Hollanti ja Espanja... |
M-Juhana 20.06.2008 09:21:09 | |
---|
Saksa oli piirun parempi. Ja tappio pitää hyväksyä. Kattokaas vaikka allekirjoittaneen kommentteja kahden vuoden takaa.Mut hyvää jussia kaikille futisfaneille! "Akaan Saabisti" -Veikko |
DaKiller 20.06.2008 09:28:33 | |
---|
Saksan voittomaali olisi kyllä pitänyt hylätä, selvää tönimistähän siinä maalissa oli Ballackilta. Näimpä. Portugalin puolustus petti kyllä pahasti. Niissä vapareissakin kolme valkopaitaa oli menossa pallolle ja pakit vain katsoo vierestä ihmeissään. Ihme jäätymistä. Täytynee alkaa Hollantia nyt kannattamaan loppukisojen ajaksi. Tttu. |
Parasite 20.06.2008 09:30:11 | |
---|
Oikein viihdyttävä ottelu oli. Nopeaa peliä ja näyttävää peliä molemmilta joukkueilta, paljon maaleja ja mikä parasta, Saksa voitti. Olihan siinä voittomaalissa selvää tönimistä mutta so what? Ei se varmasti pelin ainoa tuomarivirhe ollut. "Blessed are the cheesemakers" |
trashjones 20.06.2008 09:35:18 | |
---|
Täytynee alkaa Hollantia nyt kannattamaan loppukisojen ajaksi. Tttu. Suosittelen venäjää ettei tarvi enää toista kertaa vaihtaa. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
carlos 20.06.2008 09:38:08 | |
---|
Olihan siinä voittomaalissa selvää tönimistä mutta so what? Ei se varmasti pelin ainoa tuomarivirhe ollut. Ei, mutta ehkä ärsyttävin. Tottakai harmittaa, kun Portugali tippui, mutta vielä enemmän ärsyttää tuollaiset rottamaalit. Jos Ferreira olis nyt sitten filmannut, niin takuulla tuomari olis viheltäny vapariksi... Decon paitsiomaali ketuttaa myös. Ronaldohan siellä paitsioasemissa lompsi, ja eikös näiden kisojen linja ole ollut se, ettei tuollaiset passiiviset pelaajat vaikuta paitsioihin? Jossiteltavaa kyllä jäi. |
DaKiller 20.06.2008 10:29:21 | |
---|
Suosittelen venäjää ettei tarvi enää toista kertaa vaihtaa. Itänaapuri nyt ei tule kyllä pärjäämään. Ei millään. Eikä sillä, että Venäjää koskaan kannattaisin. |
Jormaz 20.06.2008 10:34:34 | |
---|
Ei, mutta ehkä ärsyttävin. Tottakai harmittaa, kun Portugali tippui, mutta vielä enemmän ärsyttää tuollaiset rottamaalit. Jos Ferreira olis nyt sitten filmannut, niin takuulla tuomari olis viheltäny vapariksi... Decon paitsiomaali ketuttaa myös. Ronaldohan siellä paitsioasemissa lompsi, ja eikös näiden kisojen linja ole ollut se, ettei tuollaiset passiiviset pelaajat vaikuta paitsioihin? Jossiteltavaa kyllä jäi. Tönimistä oli joo, mutta tollaisissa tilanteissa tuppaa olemaan. Muut vaan osaa reagoida oikein eli kaatua, tässä portugalilainen ei näyttänyt menettävän edes tasapainoaan. Mitä tulee siihen paitsiomaaliin niin siinähän vihellys tuli ennen kuin laukaus edes lähti, eli ei ihan maalin hylkäyksestä voida puhua. Huomasi kyllä miten helvetin hitaita Saksan pakit oli, aika ihme ettei sieltä saatu läpisyöttöä aikaiseksi. Epätoivoiseksi roiskimiseksi se sitten meni. Saksa loppuotteluun ja kaveriksi Hollanti tai Italia. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Vittu mitä paskaa eilinen peli, ei saatana. Koko Saksan joukkue pitäisi pistää jalkapuuhun välittömästi, etteivät vaan pääse finaaliin. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 20.06.2008 11:14:52 | |
---|
Mitä tulee siihen paitsiomaaliin niin siinähän vihellys tuli ennen kuin laukaus edes lähti, eli ei ihan maalin hylkäyksestä voida puhua. Jep, ei todellakaan ollut mikään hyljätty maali, kun veto tosiaan lähti selkeästi vihellyksen jälkeen, jolloin maalivahtikin voi huoletta olla reagoimatta vetoon mitenkään - nythän Lehmann ei edes yrittänyt pahemmin torjua vetoa. Mutta jutun juju onkin siinä, että mulle jäi ainakin semmonen käsitys hidastuksista, että paitsioasemassa oli pelaaja, joka ei aktiivisesti osallistunut peliin, eli paitsiota ei olisi pitänyt viheltää. Minä olen minä. |
hoja 20.06.2008 12:14:59 | |
---|
Itänaapuri nyt ei tule kyllä pärjäämään. Ei millään. Eikä sillä, että Venäjää koskaan kannattaisin. Paljon riippuu siitä kumpi tekee ekan maalin, Hollanti vai Venäjä. Johtoasemassa pelaamisen Hollanti osaa, nopeat vastaiskut ja taitavat viimeistelijät hoitavat homman. Mutta jos Venäjä tekee avausmaalin... Nopeat vastaiskut ovat myös veli venäläisen repertuaarissa ja miten Hollanti pelaa tappiotilanteessa. Kyllä mä laitan Paffilla vähän rahaa Russkipojille. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
losalvaros 20.06.2008 12:54:44 | |
---|
Portugalin puolustus oli kieltämättä jäässä eilen. Ainakin Saksan kolmas eli Ballackin maali meni niin Ricardon piikkiin ettei mitään rajaa. Ehkä tilannetta vaikeutti se, kun puolustus oli hukassa joka ikisessä korkeassa pallossa. Saksa on sen verran vaikea vastustaja, että mikään iso pommi tämä ei tainnut olla. Alkoi kyllä pännimään tämä Ylen touhu. Puoliajoilla keskitytään ottelutapahtumien sijasta johonkin otteludelegaatin hommiin; no okei, onhan se hienoa, että edes joku suomalainen pääsee kisoihin, mutta tällaiset pitäisi jättää pois erityisesti "kuolemanpelien" aikana. Studioajatkin ovat mitättömiä jo ilman mitään offtopic-juttuja, mutta entäs sitten kun nämä Ylen toimittajanpökkelöiden harhailut Keski-Euroopassa vievät siitäkin vähäisestä ajasta vielä lisää? Kaikista eniten otti rasiasta selostus. Ei voi Yle hankkia parempia selostajia, ei sitten millään. Juuselan ja Ennekarin lausuminen ja hehkutus ovat niin turhaa touhua, eilenkin Schweinsteiger oli Schwainstaiga sekä Ballack, Podolski, Klose ja Schweinsteiger olivat sellaisen hehkutuksen ja jumalkultin alla, että alkoi jo muiden Portugalin kannattajien puolesta harmittamaan. Vaikka selostaja itse kannattaisi toista joukkuetta, se ei saisi näkyä selostuksessa millään tavalla. Suomen pelit ovat sitten toinen asia. "Humppaa tai kuole". |
zernobyl 20.06.2008 16:02:16 | |
---|
Olen todella tyytyväinen että Portugalin itkuporukka tippui. Olivat yksinkertaisesti huonompia eilen. |