Aihe: Epiphone Special model II millainen peli on..?
1
marsu man
19.06.2008 19:36:53

Elikkääs haulla en löytänyt kyseisestä kepistä tietoa niin kysytään nyt sitten että millainen kitara on. Itse omistan ja tyytyväinen olen ollut(parempi kuin behringerin paketti kitara :P) mutta mitä mieltä muut ovat. Ruusut ja Risut

ps.jos aihe on jo niin heittäkää mäkeen
Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!!
Stone
19.06.2008 20:47:27

Elikkääs haulla en löytänyt kyseisestä kepistä tietoa niin kysytään nyt sitten että millainen kitara on. Itse omistan ja tyytyväinen olen ollut(parempi kuin behringerin paketti kitara :P) mutta mitä mieltä muut ovat. Ruusut ja Risut

ps.jos aihe on jo niin heittäkää mäkeen

Omistin muutama vuosi sitten. Sen verran olin jo kiintynyt siihen, että ei se luopuminen helppoa ollut. No, joka tapauksessa..siinä oli hyvää se kaula, eli melko mukava peli soittaa. Vaihdoin siihen Gibson 0.13 setin, josta se ei pitänyt..muuttui tuhnu soundiseksi. Kannattaa ottaa mnielummin jotkut kirkkaamman oloiset kielet (oma mielipiteeni). Jos omista liimakaula version, niin sanoisin hyväksi hinta/laatu kitaraksi (itselläni oli pulttikaula). Monet vuodet soittelin sillä käyden myös yksityistunneilla ts. ihan pätevä hintaisekseen. Mikit olisi ehkä voinut päivittää toisenlaisiin. Mikin valitsin hieman reistaili kontaktien suhteen ja vireen pysyminen olisi voinut olla parempikin. Nämä tuli näin ensimmäisenä mieleen tuosta.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)