Touhomus 12.06.2008 14:50:42 | |
---|
Triton extreme 61 on kokeilua vaille ostoslistassani. Ilman testailua en uskalla uutta merkkiä ja mallia ostaa. Tiedättekö, missä liikkeessä tämä laite olisi esillä? Käytettynäkään en löytänyt tätä myytävän. Voiko muuten extremessä tehdä jokaiselle biisille oman pankin (toimisiko combi?), jossa on ne 2 - 6 omatekemää tai valmista patchiä yhden napinpainalluksen päässä? Ettei tarvisi ensin valita pankkia ja sitten painaa 3-numeroinen numerosarja, jota et välttämättä muista. Vai onko korgissa käytettävä jotain muuta tapaa? |
Terzi 12.06.2008 15:55:30 | |
---|
Itse en tiedä tuota testauspaikkaa tiedä. Seinäjoelta ei ainakaan löydy (missä minä suoritan yleensä musalaiteostokset). Muista paikoista en tiedä. Itse laitteesta en kovin paljoa tiedä, mutta tuo yhden napin patchin vaihto onnistuu. Homma toimii näin: Tee johonkin bankkiin omat soundit (joko prog tai combi) esimerkiksi patcheihin 70-79. Tämän jälkeen voit lukita 10's hold näppäimellä kymmenyksen 7. Nyt voit valita yhden numeronäppäimen avulla jonkin patchin tältä kyseiseltä väliltä. Esimerkiksi painamalla lukua 0 saat patchin 70, painamalla lukua 6 saat patchin 76 jne... Kymmenen-etunumeroa saa sitten vaihdettua yks numero kerrallaan dec. ja inc. painikkeilla. Et siis joudu painelemaan 3-numeroisia numerosarjoja vaihtaessasi patchia. =) Käsittääkseni laitteessa (kuten aiemmissakin malleissa) on jonkin verran patcheja ihan käyttäjän omia soundeja varten, joten omat soundit pysyvät parhaiten järjestyksessä, kun yrität keskittää ne vain yhteen bankkiin näiden käyttäjän patchien alle. Toivottavasti tästä sai jotain irti. |
Leikari 13.06.2008 08:32:04 | |
---|
eikös tuon triton extremen valmistus ole lopetettu? so. ellei jossain myymälän perällä löydy sattumalta niin käytettyjä vaan on etsittävä - mikäli uutta vastaavan tapaista korgia etsii niin M3 on ajankohtainen malli esim.: http://www.thomann.de/fi/korg_m3_61_workstation.htm |
Touhomus 13.06.2008 18:50:44 | |
---|
Jos tämän laitteen amerikasta tilaa, voiko tulla virran kanssa ongelmia? Uskaltaako laitteen laittaa normi virtapiuhalla suoraan seinään vakio sisäänrakennetulla virtalähteellä? |
Nakkiso 14.06.2008 13:12:31 | |
---|
Jos tämän laitteen amerikasta tilaa, voiko tulla virran kanssa ongelmia? Uskaltaako laitteen laittaa normi virtapiuhalla suoraan seinään vakio sisäänrakennetulla virtalähteellä? Taitaa riippua vähän laitteesta. Tritoneista en tiedä. Kyllä se manuaalissa sanotaan, että millä jännitteellä se toimii. Jotkut kai toimii automaattisesti sekä euro että jenkkisähköllä (onko semmosia?), joissain sen voi vaihtaa ja jotkut toimii vaan toisella. http://www.myspace.com/laurisalomaatrio |
BobHope 14.06.2008 13:41:37 | |
---|
Asiaa hieman sivuten: Paljonkohan tollanen Jenkkijännite-Eurojännite-muuntaja kustantaa jos sellasen menis ostamaan...? Modus tollens silloin tällöin. |
Touhomus 17.06.2008 12:30:09 | |
---|
Clas Ohlsonista 17e. Max 100w |
_mane 18.06.2008 14:27:05 | |
---|
Mun luona voi käydä testaamassa, alkaen 50€/h...:P Malli on valitettavasti 76 nappulan versio. Extremessä löytyy sekä combi- että prog-puolelta yks täysin tyhjä pankki, mikä kattaa eri viritelmien lukumäärät aina nollasta 127:ään. Eli kyllä muutaman biisin soundit pystyy helposti ohjelmoimaan tuohon laatikkoon. http://www.trespassenger.com |
Asun itse Espoossa. Matka on vähän turhan pitkä ja hintakin pikkasen budjetin yläpuolella. :P Varmaan ostan sen sokkona jenkeistä, ja myyn kalliimmalla, jos laite ei oikeasti miellytä. Oon seuraillut, että lähellä tuhatta euroa olis lopullinen hinta, jos amerikan ebaystä ostaa. |