Linnunlaulupuu 05.06.2008 14:13:10 | |
---|
Blaka Blaka! Bien! KINNIKUN! |
Stain 05.06.2008 22:22:35 (muokattu 05.06.2008 22:22:59) | |
---|
Siinä tapauksessa jos tuo mun arvaus oli oikein niin tällainen helppo sanoitus joka miellyttää itseäni paljon: "millaista elämä olisikaan jos tulisit luokseni teelle haen sinut puoli neljältä ja me syömme lasagnea kohtelen sinua kuin kuningatarta tarjoan sinulle mansikoita ja kermavaahtoa sitten sinun kaikki ystäväsi tulevat vihreiksi kateudesta - minun lasagnestani nämä voisivat olla elämämme parhaita päiviä mutta en usko että olemme eläneet kovin viisaasti voi ei! ei!" "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
mos6581 05.06.2008 23:38:13 (muokattu 05.06.2008 23:38:41) | |
---|
Vihko auki! Oasis - Digsy's Dinner? |
Stain 06.06.2008 20:30:50 | |
---|
Vihko auki! Oasis - Digsy's Dinner? Hehe, kylläpä kyllä. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
Zigura 10.06.2008 18:18:15 | |
---|
Tulisko uutta? - Gee, our bodies are complicated, aren't they, dad?
- You bet. More complicated than the biggest dynamo ever built. |
mos6581 10.06.2008 18:21:07 | |
---|
Joo sori unohdin vähä, laittelen kohtapuoliin uutta. |
mos6581 10.06.2008 18:37:37 | |
---|
Niin lähellä... Sä oot sekasin taas Mä tiedän, jotenkin... Mä kadotin itteni... Taas Se saa mut pilveen taas Mä melkein unohdin itteni taas Se iskee muhun niin kovaa Se tappaa mut taas Tänään |
mos6581 15.06.2008 22:47:57 | |
---|
Niin lähellä... Sä oot sekasin taas Mä tiedän, jotenkin... Me löydämme itsemme... Emmä tiedä, Emmä tiedä Sit me ollaan pilvessä taas Mä melkein unohdin itteni sinne Se iskee suhun niin kovaa Se tappaa taas Tjooh, samaa pilveilyä koko biisi nii eipä tässä oikein vinkkiä taida tulla heh. |
Zigura 18.06.2008 19:27:50 | |
---|
Niin lähellä... Sä oot sekasin taas Mä tiedän, jotenkin... Me löydämme itsemme... Emmä tiedä, Emmä tiedä Sit me ollaan pilvessä taas Mä melkein unohdin itteni sinne Se iskee suhun niin kovaa Se tappaa taas Tjooh, samaa pilveilyä koko biisi nii eipä tässä oikein vinkkiä taida tulla heh. Oli pakko googlettaa, sorry: Doves - Almost Forgot Myself - Gee, our bodies are complicated, aren't they, dad?
Just olin matkalla paljastamaan ja tarjoomaan korvikelyriikkaa tai seuraavalle vuoroa, mutta jooh, google osas kertoo oikein. :) |
Zigura 18.06.2008 19:55:41 | |
---|
Ei pitäisi olla kauhean vaikea: Mikä näillä kundeilla on kun mollaavat naistani? Miksi niiden tarvitsee esittää? Mitä minä tein näille tyypeille, että niistä tuli näin väkivaltaisia? - Gee, our bodies are complicated, aren't they, dad?
Nigel Tufnel 18.06.2008 20:29:45 | |
---|
Ei pitäisi olla kauhean vaikea: Mikä näillä kundeilla on kun mollaavat naistani? Miksi niiden tarvitsee esittää? Mitä minä tein näille tyypeille, että niistä tuli näin väkivaltaisia? Weezer - Buddy Holly Whatever happened to all this season's losers of the year? |
Zigura 18.06.2008 20:33:41 | |
---|
Weezer - Buddy Holly You are correct, sir. - Gee, our bodies are complicated, aren't they, dad?
Nigel Tufnel 18.06.2008 20:48:13 (muokattu 18.06.2008 20:48:48) | |
---|
Eilinen on mennyt ja uusi nuori kuningas on kruunattu, mutta kuinka pitkäksi aikaa? Allekirjoita tähän nähdäksesi kuinka kirkkaasti tähtesi loistaa Tulet olemaan se, joka tekee meidät kauniiksi ... kansainväliseksi Kuin lampaat teuraalle he sukeltavat mereen Whatever happened to all this season's losers of the year? |
Nigel Tufnel 24.06.2008 20:29:14 | |
---|
Eilinen on mennyt ja uusi nuori kuningas on kruunattu, mutta kuinka pitkäksi aikaa? Allekirjoita tähän nähdäksesi kuinka kirkkaasti tähtesi loistaa Tulet olemaan se, joka tekee meidät kauniiksi ... kansainväliseksi Kuin lampaat teuraalle he sukeltavat mereen Eipä taida Wildheartsit irrota. Biisi on Slaughtered Authors. Areena on vapaa jatkajalle.. Whatever happened to all this season's losers of the year? |
elais 24.06.2008 21:39:07 | |
---|
Tippuivat lentokoneista ja piileksivät koloissa, Odottivat auringonlaskun tuloa, ihmisten kotiinmenoa. Hyppäsivät heidän taakseen ja ampuivat heitä päähän. Nyt jokainen tanssii, kuoleman tanssia, Kuoleman tanssia, Kuoleman tanssia. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
Sergei Fallinen 24.06.2008 23:57:35 | |
---|
Tippuivat lentokoneista ja piileksivät koloissa, Odottivat auringonlaskun tuloa, ihmisten kotiinmenoa. Hyppäsivät heidän taakseen ja ampuivat heitä päähän. Nyt jokainen tanssii, kuoleman tanssia, Kuoleman tanssia, Kuoleman tanssia. Veikataan Iron Maidenin Dance of Deathia vaikken biisiä kovin tarkkaan tiedäkään. |
elais 26.06.2008 19:28:40 (muokattu 01.07.2008 15:13:36) | |
---|
Veikataan Iron Maidenin Dance of Deathia vaikken biisiä kovin tarkkaan tiedäkään. Eijjole. Lisää: Sillävälin, alhaalla kaupungissa, Iloinen väki nukkui rauhattomasti, Heidän uniinsa hyökkäsi varjoisia hahmoja kaivaen heidän sielunsa ulos. Joka päivä ihmiset tulisivat heräämään ja katsomaan vuorta. Miksi se toi pimeyttä heidän elämäänäsä? Ja kun Outo väki kaivautui syvemmälle ja syvemmälle vuoreen, Aukkoja alkoi ilmestyä, tuoden mukanaan kylmää ja kirpeää tuulta, joka viilensi Apinan sielua. Ensimmäistä kertaa iloinen väki oli peloissaan, koska he tiesivät että pian Apina heräisi syvästä unestaan. Ja sitten tuli ääni. Kaukainen ensin, se kasvoi niin suunnattomaksi että sen pystyi kuulemaan kaukana avaruudessa. Ei ollut huutoja. Ei ollut aikaa. Vuori nimeltä Apina oli puhunut. Oli vain tulta. Ja sitten, ei mitään. Oi pieni kaupunki USA:ssa, sinun aikasi on tullut nähdä Ei ole mitään mitä uskot haluavasi. Mutta missä sinä olit kun se kaikki laskeutui minun päälleni? Kutsuitko minua nyt? Jos tätä ei tunnisteta tänään niin seuraava halukas ottakoon vuoron (sillä olen itse muualla huomena). EDIT: Gorillaz, kyllä kyllä. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
Phenom991 27.06.2008 16:10:50 (muokattu 27.06.2008 20:54:45) | |
---|
Fire Coming Out Of A Monkey's Head - Gorillaz "Third day, kilometers of snow everywhere A city, jewel's jewel in the king's footsteps but one had to find a stable dot beyond the hazes.. The journey is the place and the beauty of its arms in the infinite, cold state of clarity Diary freezing to fingers The ultimate clarity spreading to limbs" Edittypoja |
Phenom991 29.06.2008 14:04:32 | |
---|
Nimen perusteella biisin voisi luulla kertovan erään norjalaisen tutkimusmatkailijan metallilla päällystämisestä. "Where did I want to get?" |