Aihe: Nummirock 2008
1
Jesmies
02.04.2008 13:31:02 (muokattu 04.04.2008 12:34:18)
Joskohan sitä olisi aika availla ketjua tällekin festarille.

Paikkana toimii siis perinteinen Nummijärvi Kauhajoella perinteikkäästi juhannuksen aikaan 19-21.6.2008

Kiinnitykset tähän mennessä:

In Flames
Destruction
God Dethroned
Watain

Diablo
Gloria Morti
Heavy Metal Perse
Kalmah
Kiuas
Korpiklaani
KYPCK
Mokoma
Mors Principium Est
Norther
Satyricon
Shade Empire
Teräsbetoni
Tuoni
Turisas

Kotimaisten bändien puolesta omasta mielestäni jo todella vankka edustus mm. Kalmahin, Shade Empiren ja Turisaksen merkeissä. Vielä odottelen itse noita
isompia ulkomaalaiskiinnityksiä, haluavat ilmeisesti pitää ihmiset jännityksessä loppuun asti.

Jokos ihmiset on liput hommaillut?
Se mikä ei tapa - sattuu vitusti.
Väinämöinen
02.04.2008 13:58:47
Jokos ihmiset on liput hommaillut?

Jeps, tietenkin ollaan menossa. Muiden ohessa Destructionin, God Dethronedin ja KYPCK:n esiintymisiä odotan suurella mielenkiinnolla.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Jesmies
02.04.2008 14:18:39
Jeps, tietenkin ollaan menossa. Muiden ohessa Destructionin, God Dethronedin ja KYPCK:n esiintymisiä odotan suurella mielenkiinnolla.

Destruction ja KYPCK ovat vielä aika "harkinnassa" ja luultavasti niitä tulee katsottua vain vahingossa, God Dethronedia pitääki sit jo käydä vilkasemassa :)
Jesmies
03.04.2008 12:21:49
Päivitystä esiintyjälistaan. n. 15min sitten ilmestyi esiintyjälistaan bändit Gloria Morti ja Korpiklaani.
Drumjamo
16.06.2008 22:11:49
Torstaina olisi töiden jälkeen tarkoitus lähteä suoraan ajelemaan kohti Nummijärveä. Ensimmäistä kertaa Nummirockissa ja ensimmäinen Destructionin keikka, olen hiukka täpinöissäni.
Se nyt vaan on semmosta
Roxxyzombie
17.06.2008 17:25:41
Olen menossa vain perjantaiksi nummirockiin,
vaan yksi miinuspuoli löytyi, itseasiassa aika iso miinus...
Perjantaina ei ole paluubusseja pois festarialueelta minnekkään,
Kauhajoen keskustaankin on 25km ja lähin juna-asema, jota käytän on tunnin ajomatkan päässä...
Leirintäalueelle ei saa kuulemma leiriytyä muuta kuin kahden päivän lipun omistajat, yhden päivän lipun omistajat saavat olla leirintäalueella vain rannekkeen voimassaoloaikana 9.00-3.00, mitenhän tämä on mahdollista? :D
Nostan suuren metakan jos minut oikeasti ajetaan pois leirintäalueelta kolmen jälkeen aamuyöstä jos kerran paluubussejakaan ei ole. Siinä tapauksessa ne hätyyttäjät saa hankkia kyydin mulle seinäjoen asemalle jos haluaa musta eroon. :D
Onko jollain kokemuksia, onko leirintäalue ennenkin ollut vaan kahden päivän lipun omistajille? Kun itse en ole koskaan ollut nummirockissa.. :/
miffe
17.06.2008 19:47:12
Siinä tapauksessa ne hätyyttäjät saa hankkia kyydin mulle seinäjoen asemalle jos haluaa musta eroon. :D

Pummit joltain bändiltä sen kyydin.
turkulainen
Helvetinpartaterä
18.06.2008 03:35:00

Torstaina tullaan paikalle,vaikka varmaankin aikasta myöhään,kun päättivät rekkakuskit jumittaa reitit.
Manavava! "Did Noah play and have fun with the animals with racing games?"
Rocco_Longfella
18.06.2008 12:34:54
Torstaina paikalle. Rekkakuskit hoidetaan Mad Maxin tavoin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
foetor ex ore
18.06.2008 20:30:37
Mainostetaanko Nummirockkia vielä näin: "Nummirock! PERKELE!!" :D
kojones
22.06.2008 09:57:47
Kovat kemut, jumpe. Satyricon yllätti.
Pegardo
22.06.2008 10:40:41
Kovat kemut, jumpe. Satyricon yllätti.

Jeh, Satyricon hoiti kyllä homman kirkkaasti kotiin.
Helvetinpartaterä
23.06.2008 00:04:43

Kovat kemut nähtävästi ollut, kun vieläkin takamuksessa tuntuu. (Kaksimielisesti ajattelevat siellä takarivissä hiljaa!)

Destruction oli kova, kuin myös Hellboxin Venom-vedot. Terveiset kaikille tutuille ja uusille naamoille, jotka siellä tavattiin.
PS. "Pate tekee nyt töitä!" :D
Manavava! "Did Noah play and have fun with the animals with racing games?"
Emplate
23.06.2008 00:59:11

Jeh, Satyricon hoiti kyllä homman kirkkaasti kotiin.

Olihan se kova, mutta kyllä kävi vähän ärsyttämään ne Satyrin nuoleskeluspiikit. Olisi vaan pitänyt sen turpansa kiinni ja soittanut vaan sitä musiikkia :) Omasta mielestäni Watain korjasi potin. Helvetin hyvä lavameininki niillä oli.

Mutta kyllä hemmetin hauskaa oli taas, harmittaa oikein, että nyt se on taas ohi ja pitää kotona olla. Toisaalta, kuinkakohan kauan tuollaista elämää fysiikka sitten kestäisikään. Ehkä on ihan hyvä, että pääsee nyt taas vuoden ajan toipumaan. Nyt voisin mennä nukkumaan ja herätä sitten Tuska-perjantaina :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)