Aihe: Grunge
1 2 3
MrQ
18.06.2008 10:10:57
Ymmärtäminen on kyllä vaikeeta, ainakin noiden sun viestien pohjalta;)

Mä mistään kapinoista itsekään välitä. Mutta en myöskään laadusta, jos se tarkoittaa sitä, että minun kaltaiset puukädet voivat nykypäivänä olla levyllä hyviä soittajia, kun ei täydy edes osata soittaa koko biisiä kerralla...

E: et sitten poistunutkaan=)

älä jaksa ruokkia trolleja. grungehuone kuittaa asian näin etteivät viitsi kommata mitään tänne kun tuo pelle urpoilee kuitenkin jatkuvasti. Progemuusikoilta tuli samanlaista kommenttia. Trolli mikä trolli.
Simo78
18.06.2008 10:16:34
älä jaksa ruokkia trolleja. grungehuone kuittaa asian näin etteivät viitsi kommata mitään tänne kun tuo pelle urpoilee kuitenkin jatkuvasti. Progemuusikoilta tuli samanlaista kommenttia. Trolli mikä trolli.

damage is done, vai miten sitä nyt sanotaan=). olkoon rauhassa mun puolesta tästä eteenpäin...
heikkijarvinen
18.06.2008 13:23:41
sitten sä et ole ymmärtänyt mitään, koska mä tykkään "grungesta". pidän myös monesta muusta musasta.

mä satun pitämään myös sellaisista asioista kuin laatu enkä välitä paskaakaan mistään "grunge kapinasta".

Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen.
professori
18.06.2008 16:15:49 (muokattu 18.06.2008 16:17:29)
Anteeksi kun kysyn tyhmiä, mutta onko muusikoiden.netissä grungehuone?

e: Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen.

Kylläpä nauratti :D
MrQ
18.06.2008 16:28:44
Anteeksi kun kysyn tyhmiä, mutta onko muusikoiden.netissä ?

e:

Kylläpä nauratti :D

on.

sinne saa liittyä jos haluaa. jos ei halua, ei ole pakko.
Käyttäjätunnus
18.06.2008 22:39:20
sitten sä et ole ymmärtänyt mitään, koska mä tykkään "grungesta". pidän myös monesta muusta musasta.

mä satun pitämään myös sellaisista asioista kuin laatu enkä välitä paskaakaan mistään "grunge kapinasta".

haista ite
Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg
Folcce
18.06.2008 23:22:02 (muokattu 19.06.2008 00:14:04)
No ei vaan, onhan se Riston saundi ollut olemassa jo vaikka kuinka pitkää 90 luvun lopulta lähtien. Eikös se tuottanut nylon beatit tik takin kautta gimmeliin ja siitä etiäppäin?
...ja Jope Ruonansuun

Mod. huom: No niin, eiköhän tämä riitä tältä erää.
Music's my life, Moxey.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)