Aihe: Studio Julmahuvi
1 2 3 4 57 8 9 10 11
blastoff
08.02.2004 22:21:58
Argh. Kauanko sulla on ollut toi? Nykyisen oman allekirjoutkseni vaihdoin viime yönä... Kumpi meistä on original? :D
Ok. Mä vaihdan.

Parasta olisikin, koska muuten Touko-pouko tulee ja skalpeeraa sut. WiiWiiu Wihhihhi!!

Nyt minulla on myös äärimmäisen tyylikäs omakuva.
HC-Audio
08.02.2004 22:38:05

Roudasta rospuuttoon. "Eiköhän se oo kuule paras että meet tonne omalle pihalles huuteleen."
ehdotonta kärkikastia. Myös Toukopoukolle oon nauranu valtavasti.

ja sitte tämä: (letkajenkkaa maailmanympäri)

"Mitenkähän mahtaa sujua heiltä vessajenkka"

"letka... amerikanjenkka, ketkjen... jenkka... TISSIT!"
"niin Sakari varmasti tarkoittaa, että siirrymme seuraavaksi urheilun pariin"

"Tissit"

muistatteko mikä jakso? on muuten paras sketsiohjelma kautta-aikain
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
ville viaton
09.02.2004 10:27:08
Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan! Kreikan meri! Meri Kreikan!

Helvetti että repesin kun tultiin kaverin kanssa bussilla Lahteen, kuski ilmoitti että:" Lahden tori!" Johon kaveri: "Tori Lahden." Hi.
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!!
vantage
09.02.2004 11:15:33
kaikki 8 jaksoa nauhalta

Mulla on kolme koneella, ja olen toki ne muutkin nähnyt.
Aivan mahtavaa huumoria.
Nyt me lapset askarrellaan paskarrellaan sielu... HOHO!
"All are gone, all but one No contest, nowhere to run No more left, only one This is it, this is the Countdown to Extinction"
rautakiisu
09.02.2004 11:32:48
venäläinen taide elokuva "lasi" on paras sketsi kautta aikain
Nimismies
09.02.2004 11:33:25
Siis "Puita Kaminaan" on sen biisin nimi...

asia kunnossa, jatkakaa.

Eikä muuten ole kuin Tulta kaminaan.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
leka
09.02.2004 12:00:51 (muokattu 09.02.2004 12:02:59)

http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Puita+Kaminaan

voin antaa vielä muitakin linkkejä jos et usko. Löytyypähän puolitutulta tuo alkuperäinen singlekin
yleistäminen on aina väärin
cldron
09.02.2004 12:10:00
Julmahuvi on Jumala..

"Tänään me voitais askarrella semmonen säteilysuoja ydinlaskeumaa vastaan.."

"Los Oravidos.."

"Mut hei, tääkin voi olla yks ihmisen pimeistä puolista..
Vompatti!"

"Ja sitten sää."
"Jaa mää vai?", MUHAHAHAAA!!

"Lasi"

Saatana ne on neroja..
Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta sähkökitaralla...
jigsore
09.02.2004 14:06:12

Julmahuvi on kyllä parasta.

Oletteko nähneet The Joyboys Storya? Siinä on samat tyypit kuin SJ:ssä + Jani Volanen myös näyttelee. MTV3 on näyttänyt sen pariin kertaan. Onko kellään nauhalla tätä? Olis hauska nähdä se pitkästä aikaa. Oon yrittäny ettiä Kazaalla, ym. mutta ei oo löytyny.
Täällä vähän lisää tietoa:
http://www.julmahuvi.net/joyboys.html
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?"
tuluppa
09.02.2004 16:56:59

Popedalla näyttäisi olevan tuon niminen coveri Firestä.
Nimismies
09.02.2004 17:31:00
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Puita+Kaminaan

voin antaa vielä muitakin linkkejä jos et usko. Löytyypähän puolitutulta tuo alkuperäinen singlekin

No katos perkeles. Mulla on itsellä tullut sitten ajatuskatko tuota biisin nimeä kirjoittaessani.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
leka
09.02.2004 17:37:12
No katos perkeles. Mulla on itsellä tullut sitten ajatuskatko tuota biisin nimeä kirjoittaessani.

tuo Popeda on varmaan sotkenut
yleistäminen on aina väärin
Nimismies
09.02.2004 20:46:57
tuo Popeda on varmaan sotkenut

Saattaapi olla. Pahoittelen meteliä jne.
Firon
09.02.2004 21:04:45
Prkl, taas muistui mieleen, että se Joyboys kasetti on hävinnyt jonnekin. En ole kuin 2 kertaa nähnyt.

Julmahuvit on tullut jo useampaan otteeseen katsottua luonnollisesti. Ainoa tylsä mitä sarjasta löytyy, on Nanook. En vissiin pääse ihan samoihin sfääreihin kuin sarjan tekijät siinä sketsissä.
Heissi
10.02.2004 00:23:48
Oletteko nähneet The Joyboys Storya? Siinä on samat tyypit kuin SJ:ssä + Jani Volanen myös näyttelee. MTV3 on näyttänyt sen pariin kertaan.

Volanen on muuten aivan loistava tuossa Joyboys storyssa. Vai eikös se ole juuri se jolle jää se homoimago päälle?

Mennen tullen -sarja oli ihan jees myös. Mutta se Julmahuvin ensimmäinen sarja, Toni ja Heikki Haaman Show huvittaisi kyllä nähdä, kun se on mennyt silloin aikoinaan multa totaalisesti ohi. Tosin hämärästi siitäkin muistaa jonkun muumimaailman valtiovierailun tms. ja hälytys 112 -parodian. (Jos ne edes olivat siitä ohjelmasta)
Möö.
Larry
10.02.2004 09:19:55 (muokattu 10.02.2004 09:20:08)
Mutta se Julmahuvin ensimmäinen sarja, Toni ja Heikki Haaman Show huvittaisi kyllä nähdä, kun se on mennyt silloin aikoinaan multa totaalisesti ohi. Tosin hämärästi siitäkin muistaa jonkun muumimaailman valtiovierailun tms. ja hälytys 112 -parodian. (Jos ne edes olivat siitä ohjelmasta)

Menkää pois suomesta hirvet... Turpa Kiinni Hirvi !
Muah !
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
lapio
10.02.2004 10:44:15

Julmahuvi on aivan loistava. Oma suosikki on se uutisraportti mikä kertoo karjalan salakuljetuksesta takaisin suomeen. Siinä on suorastaan Monty Pythonmaista hullua neroutta. Avain loistavaa.
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
zernobyl
11.02.2004 07:20:41

"Sharkman.."
"Hai."
"Wait.. He's not the sharkman."
"What?"
"This man is an imposter."

'Imposter' suomennettu 'postimies'. :)

Viimeisen jakson juttu, missä 'Sakari' on ollut runkkaamassa ("Älä sano sitä sanaa!"), on ihan paras. Tai jotain.
Fat cats Get even Fatter.
cldron
12.02.2004 20:54:51
Vika jakso:
"The race has begun", suomennos: "Uusi rotu on syntynyt."
Hyvä on meininki..
Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta sähkökitaralla...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)