Aihe: Jack Blackin(?) Pedaali vertailuja
1 2
abbazaba
17.06.2008 02:48:45 (muokattu 17.06.2008 03:10:17)
On kyllä asiantuntevat demot! Melkeempä parasta demotusta mitä on tuubissa vastaan tullut.

Hieman salapoliisityötä piti tehä ku tuo homma alko niin vaivaamaan. Tossa studioesittelyvideossa portaikon seinällä roikkuvassa skebassa luki "ROOSTARS" niin sieltähä se löyty. Tiedän, pitäs hankkii elämä. :)

http://www.myspace.com/elroostars
... myspacen pics-osiossa on fotoja samaisesta studiosta, efektilaudasta ja vahvareista, eli demottaja lieneepi tämän orkan kitaristi. Foto näkyy myös "crush"-biisin soidessa tossa playerissä.

Jack Blackia arvostan suuresti etenkin näyttelijänä, olis kyllä ollu kiva tilata äijän käsin väsäämä pedaali. :D
Dunga
17.06.2008 10:09:28
On kyllä asiantuntevat demot! Melkeempä parasta demotusta mitä on tuubissa vastaan tullut.

Hieman salapoliisityötä piti tehä ku tuo homma alko niin vaivaamaan. Tossa studioesittelyvideossa portaikon seinällä roikkuvassa skebassa luki "ROOSTARS" niin sieltähä se löyty. Tiedän, pitäs hankkii elämä. :)

http://www.myspace.com/elroostars
... myspacen pics-osiossa on fotoja samaisesta studiosta, efektilaudasta ja vahvareista, eli demottaja lieneepi tämän orkan kitaristi. Foto näkyy myös "crush"-biisin soidessa tossa playerissä.

Jack Blackia arvostan suuresti etenkin näyttelijänä, olis kyllä ollu kiva tilata äijän käsin väsäämä pedaali. :D

I ain't buing that... Mun käsittääkseni pätkän selityksien mukaan tuo oli ihan ton pedaalipätkien tekijän (Blackin?) studio, jossa käyneiden bändien julisteita siinä seinällä oli. Seinällä oli myös el roostarsin juliste.

Back to work, Sherlock ;)
Accidento bizarro - tutto morto.
abbazaba
17.06.2008 14:02:28
I ain't buing that... Mun käsittääkseni pätkän selityksien mukaan tuo oli ihan ton pedaalipätkien tekijän (Blackin?) studio, jossa käyneiden bändien julisteita siinä seinällä oli. Seinällä oli myös el roostarsin juliste.

Back to work, Sherlock ;)

OK, mietin samaa itekkin kyllä.

Mutta: mun mielestä demottajan ääni kuulostaa kuitenkin hieman eriltä. Vois tietty olla että Jack on tieten tahoten puhunut vähän kevyemmin fraseeraten.

Ja tärkein kysymys: Miks seinällä ei oo yhtään ainokaista AC/DC tai Led Zeppelin-jullaria??

Täällä demottajaksi epäilemäni hemmo esittelee sikarilootakitaraansa joka näkyy studiovideossa kohdassa 2:50. Mies muistuttaaki hieman Jack Blackiä. http://www.schoenguitars.com/id24.html
Ehkä hemmo lahjotti skeban Jackille, kuka tietää. :)

Toivotaan että oon väärässä, oishan se aika hienoa jos Jaska väsäilis demoja youtubeen tai ehtis kolvailla pedaaleja.
Spiral
17.06.2008 14:08:41

Mutta: mun mielestä demottajan ääni kuulostaa kuitenkin hieman eriltä. Vois tietty olla että Jack on tieten tahoten puhunut vähän kevyemmin fraseeraten.

Minustakaan tuo ei kuulosta Jack Blackilta, jotenkin laihemmalta.

Tässä voi olla nyt hieman sitä ongelmaa, että ei-natiiville lähellä oleva "murre" ja ääni ovat niin lähellä, että "pakkohan sen on olla".
Muuten tosiaan kuulostaa samalta, mutta ääni ei. Aivan.
Dunga
17.06.2008 14:09:59
OK, mietin samaa itekkin kyllä.

Ja tärkein kysymys: Miks seinällä ei oo yhtään ainokaista AC/DC tai Led Zeppelin-jullaria??

Täällä demottajaksi epäilemäni hemmo esittelee sikarilootakitaraansa joka näkyy studiovideossa kohdassa 2:50. Mies muistuttaaki hieman Jack Blackiä. http://www.schoenguitars.com/id24.html
Ehkä hemmo lahjotti skeban Jackille, kuka tietää. :)

Toivotaan että oon väärässä, oishan se aika hienoa jos Jaska väsäilis demoja youtubeen tai ehtis kolvailla pedaaleja.

Hehe, hyviä löytöjä :)

Kyllähän se voi tuokin jamppa ihan hyvin olla. Äänipätkä paljastaisi paljon.
-Q-
17.06.2008 17:34:39
No ei ole pelkoa. Mies puhuu _niin _southern -aksentilla ja nuotilla, eikä kyllä äänessä muutenkaan hirveästi samaa ole. Näkyvistä ruumiinosista päätellen veikkaisin miehen myös olevan reilut 50kg kevyempi..
Dunga
17.06.2008 17:52:07
No ei ole pelkoa. Mies puhuu _niin _southern -aksentilla ja nuotilla, eikä kyllä äänessä muutenkaan hirveästi samaa ole. Näkyvistä ruumiinosista päätellen veikkaisin miehen myös olevan reilut 50kg kevyempi..

Suosittelen korvahuuhtelua jos tuo ei kuulosta Jack Blackilta. Enkä myöskään löydä "_niin_" selkeää southern-aksenttia.

Tossa esim. Dime vääntää _kunnon_ southern aksentilla.
http://www.youtube.com/watch?v=6TpYcA9bSaU
trashjones
17.06.2008 18:07:16 (muokattu 17.06.2008 18:09:03)
Äänessä on selvästi samaa kuin Blackin, mutta ei kuulosta aivan häneltä. Ja tuossa juutuup sivulla lukee, että age:35 ja Jack on 39.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
trashjones
17.06.2008 18:07:29 (muokattu 17.06.2008 18:07:46)
lol tuplat lol
McNulty
17.06.2008 18:44:55 (muokattu 17.06.2008 18:48:40)
Ja tuossa juutuup sivulla lukee, että age:35 ja Jack on 39.

Mun myfacespace-sivustolla lukee että olen maailman paras kitaristi ja 100 vuotias. Everything it says MUST be true! It's in teh Internwebz!

50kg

http://lakers.topbuzz.com/gallery/d … ck-black-kyle-glass-r1835757134.jpg
http://www.nerf-herders-anonymous.net/images/CC2005JackBlack.jpg

50kg mistä pois? Jotkut näyttelijät pistävät kroppansa peliin tiettyjä rooleja varten.
trashjones
17.06.2008 18:49:07
Mun myfacespace-sivustolla lukee että olen maailman paras kitaristi ja 100 vuotias. Everything it says MUST be true! It's in teh Internwebz!

Joo, kyllähän tuonki huomaa sun omakuvasta. :P
ReBeat
17.06.2008 18:55:42

Jack who? Neverheard
Ziggy Bubba
17.06.2008 19:32:25

Jack who? Neverheard

Jack Black, siis Jack Whiten ilkeä velipuoli.
Uutta musaa Crookmachine -projektiltani
lessthanthree
18.06.2008 00:42:40
On se Jack Black. Kaveri sai vastauksen kysymykseensä gearmanndudelta ja sigi oli -JB- :)
Alphie
18.06.2008 00:53:37
Tuo on kyllä mysteeri. No vaikka ei oliskaan Jack Black niin silti on kyllä kummallisen sanavalmis jätkä, kulkee puhe kyllä hyvin. Jack Blackilta tuon nyt vois olettaakkin.
abbazaba
18.06.2008 00:59:11
On se Jack Black. Kaveri sai vastauksen kysymykseensä gearmanndudelta ja sigi oli -JB- :)

Luulen että demottaja pilailee jengin kustannuksella koska tietää että Jack Blackiksi luullaan... eli miksipäs ei signais tolleen. Ei varsinaisesti väitä olevansa Jack Black vaikka noin signaakin.

Taidan olla jäljillä. Laitoin ton studiovideon kommentiksi että ettikääpäs vinkkiä tästä videosta niin saatte selville kuka tyyppi todella on... nyt kommentti oli poistettu. :D
Alphie
18.06.2008 01:00:44
Toisaalta tuli sekin mieleen, että sehän myy noita sen speduja. Menee varmaan kaupaksi ihan hyvin, kun luullaan Jack Blackin rakentamiksi. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)