Antti1 14.06.2008 23:26:35 | |
---|
Entäs jos tehtäis oma keskustelualue varastetuille kamoille? Justjoo... Sillehän oliskin niin pirusti käyttöä taas. Mitä jos pistetään vaikka virtalähteille oma alue, ettei niistä kyseleminen vie tilaa muilta ketjuilta? "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
HeavyMachinery 14.06.2008 23:30:19 (muokattu 14.06.2008 23:30:41) | |
---|
Entäs jos tehtäis oma keskustelualue varastetuille kamoille? Ainaki sillon ei tarttis scrollailla ja helppoo kaikkia varastettuja kamoi katella. Niinpä sieltä voisi kattoa ne joita kiinnostaa mitä muilta on viety. Minua ei ainakaan kiinnosta ,mitäs ei huolehdittu turvallisuudesta :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Tohtori Tonus 15.06.2008 05:54:39 (muokattu 15.06.2008 05:55:17) | |
---|
Aika montaa tuntuu haittaavan. Sitä paitsi oikeasti, kuinka moni noita lukee, ja kuinka moni noista löytyy noiden avulla. Pikaisesti katsoen kaikki nykyisistäkin ovat olleet tuossa helvetin pitkään. Ei noita enää edes noteraa, katsoo vaan että "tuossa tuo varastettu-massa, missäs ne oikeat ketjut ovat...." 100% komppaus. Kitarakamapalstalle saapuessa joutuu aina turhaan selailemaan yli ne iänikuiset "varastettuvarastettuvarastettublaablaablaa" ennen kuin löytää oikeaa asiaa. "Huoneisiin tällaiset" :) "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Tympee Huttunen 15.06.2008 08:39:40 | |
---|
Minusta olisi hyvä, että kaikkia varastettu-ilmoitukset menisi tietyn topicin alle tietyn ajan kuluttua. Kaikki tuoreet tapaukset olisi pysyvinä etusivulla. |
Spiral 15.06.2008 09:05:33 | |
---|
Minusta olisi hyvä, että kaikkia varastettu-ilmoitukset menisi tietyn topicin alle tietyn ajan kuluttua. Kaikki tuoreet tapaukset olisi pysyvinä etusivulla. Jep, tuoreimmille (esim. 2 viikkoa) omat ketju, muuten saman ketjun alle. |
novo 15.06.2008 17:24:37 | |
---|
Jep, tuoreimmille (esim. 2 viikkoa) vanha tuttu paikka, muuten saman ketjun alle. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Heka123 15.06.2008 18:23:31 | |
---|
Ei hemmetti, on nuo VARASTETTU hommat saatava yhteen topicciin. Siis ihan oikeesti, vie puolet sivusta |
novo 15.06.2008 20:22:40 | |
---|
Ei hemmetti, on nuo VARASTETTU hommat saatava yhteen topicciin. Siis ihan oikeesti, vie puolet sivusta Liioittelu on kivaa, mutta puoltahan ne eivät vie =) Siis ihan aikuisten oikeesti. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Icy-Sun 15.06.2008 20:35:04 | |
---|
Liioittelu on kivaa, mutta puoltahan ne eivät vie =) Siis ihan aikuisten oikeesti. Paljon ne vievät silti tilaa There ain't noway out tonight |
novo 15.06.2008 20:48:02 | |
---|
Paljon ne vievät silti tilaa Suhteellista. Huomattavasti enemmän tilaa vievät loistavasti otsikoidut ja usein toistuvat triidit tyyliin: 1. Mikä kitara aloittelialle??? 2. Vahvistin onkelma 3. Onko tämä hyvä skeba? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Kivijalka 15.06.2008 20:51:49 | |
---|
Suhteellista. Huomattavasti enemmän tilaa vievät loistavasti otsikoidut ja usein toistuvat triidit tyyliin: 1. Mikä kitara aloittelialle??? 2. Vahvistin onkelma 3. Onko tämä hyvä skeba? Poistetaan kokonaan keskustelu-osio muusikoiden.netistä niin päästään kaikista turhista viesteistä kerralla. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
novo 15.06.2008 20:57:35 | |
---|
Poistetaan kokonaan keskustelu-osio muusikoiden.netistä niin päästään kaikista turhista viesteistä kerralla. Oishan se pätevämpi ratkaisu kuin, että nillitetään tasasin väliajoin tästä asiasta. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Antti1 15.06.2008 22:27:42 | |
---|
Oishan se pätevämpi ratkaisu kuin, että nillitetään tasasin väliajoin tästä asiasta. Ootko miettiny miksi tästä asiasta nillitetään? Sen takia kenties, että se on todella monien mielestä oikeasti ongelma? Mä ainakin haluaisin lukea mieluummin oikeaa keskustelua, kuin ryöstöilmoja ja selkääntaputtelua. Ne, ketä noi varastelut ei kiinnosta, eivät niitä myöskään lue vaikka ne olisivat kissan kokoisilla kirjaimilla kolmen ensimmäisen sivun täytteenä. Siksi on ihan yksi paskan hailee, että onko ne piilotettu samaan ketjuun. Eipä tarvitsisi ainakaan sun kattella tätä nillittämistä tasaisin väliajoin. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
laroma 15.06.2008 23:00:43 | |
---|
Jospa noi varastettu viestit olisivat vain ihan normitopikkeja, eikä liimattuja. Tietenkin siinä on se homma, että jengi pumppaa niitä palstan kärkeen. Parempi sekin, kuin että ne syö puoli ruutua KESKUSTELUPALSTAN keskusteluilta. Jos vaikka nille on oma ilmoitustaulunsa, jota halukkaat voi sitten lukea..vähän niinkuin kuoiinilmoituksilla... Plussaa aloittajalle |
novo 15.06.2008 23:19:00 (muokattu 15.06.2008 23:32:54) | |
---|
Ootko miettiny miksi tästä asiasta nillitetään? Sen takia kenties, että se on todella monien mielestä oikeasti ongelma? Olen ja siihen on vaikuttanut aika paljon se, että olen mm. lukenut tätä ketjua. Olen myös katsonut, että tällä hetkellä on seitsemän VARATETTU-ilmoitusta pysyvänä Kitarakamat-palstalla ja ne on ollu siinä jonkin aikaa. Itse olen kommentit kaikista lukenut, kun niitä on ilmaantunut. Noita ei mikään tulva ole ollut eikä myöskään mikään ongelma minulle. Niin kuin jo aikaisemmin itsekin totesin, niin tietyn ajan jälkeen voitaisiin siirtää VARASTETTU-ilmoitus johonkin muuhun paikkaan, esim. omaan ketjuunsa tai mitä tahansa. Jos se on todella monien mielestä oikeasti ongelma, niin haluaisin mielelläni yhtä huolettoman ajatusmaailman =) E: en osaa laskee voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Kefiiri 15.06.2008 23:35:12 | |
---|
Poistetaan kokonaan keskustelu-osio muusikoiden.netistä niin päästään kaikista turhista viesteistä kerralla. Tämä oli hyvä. Jaksaa naurattaa yhä uudestaan. |
HeavyMachinery 15.06.2008 23:41:52 | |
---|
Mä ainakin haluaisin lukea mieluummin oikeaa keskustelua, kuin ryöstöilmoja ja selkääntaputtelua. Oikeaa keskustelua täällä olisi kiva muutenkin lukea :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
32788 17.06.2008 00:57:38 | |
---|
Miten olisi jos noista varastetuista lähtisi moden huomattua pikaviesti jokaiselle jäsenelle? Ei kai noita kuitenkaan ihan joka päivä tule... Saattaisi kyllä kuormittaa palvelinta liikaa... Tai ainakin jos voisi pistää jonkinlaisen rastin ruutuun halutessaan ilmoituksia varastetuista. Tai sitten jonkinlainen yleinen ilmoitustaulu joka ilmaantuu kirjautumisen jälkeen, josta sitten voi jatkaa haluamalleen palstalle. |
SirElwood 17.06.2008 01:16:07 | |
---|
Miten olisi jos noista varastetuista lähtisi moden huomattua pikaviesti jokaiselle jäsenelle? Ei tasan mitään spämmiä. Ei vaikka aihe olisi mikä. |
Noi VARASTETTU -aiheethan ovat ainoat fiksut keskustelut tällä palstalla... Pysyköön, muuten ne ohitetaan täysin. You Can't Put Your Arms Around a Memory |