Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Osasi bändissä
1 2 3 4 5
firemoon223
15.06.2008 15:19:12 (muokattu 15.06.2008 15:19:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kuulut johonkin bändiin, kerro siitä. Mikä on osasi siinä, soittimesi, montako jäsentä, bändin nimi, kuinka usein treenaatte jne. jne. KAIKKI kiinnostaa..
 
Hippoman
15.06.2008 15:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kuulut johonkin bändiin, kerro siitä. Mikä on osasi siinä, soittimesi, montako jäsentä, bändin nimi, kuinka usein treenaatte jne. jne. KAIKKI kiinnostaa..
 
No, soitan neljässä.
 
The Drama Queens
 
Oon soittanut rumpuja vuoden 2006 lopusta. Sovituksellinen roolini on hyvin vahva ja oon myös pientä pätkää säveltänyt. Kolme jäsentä on ja treenataan ehkä kerta viikkoon.
 
Eradication
 
Viime vuodesta olen kitaraa soittanut. Lähinnä sovittamista, mutta ihan uusimpia juttuja on tullut myös sävellettyä. Kolme jäsentä ja kerta viikossa reeniä. About. Ehkä paras keikkani ikinä kuuluu tämän bändin leivissä olemiseen. ;)
 
Encranius
 
Kitaraa hakkaillut viime vuodesta. Kvintetti vailla vertaa. Aika harvoin ollaan treenattu viime aikoina. Yleensä kerran viikossa.
 
Rituaali
 
Soitan vähän niinkuin kaikki. Ehkä meikäläisen sydänveri-proggis. Ollut kasassa jostain vuodesta 2001. Tähän tulee iskettyä kaikki parhaus. Ei ole treenejä koskaan, sillä elämä itsessään on treeniä. Kappaleita tulee tehtyä koko ajan.
 
Elämä auki...ja ranteet.
firemoon223
15.06.2008 15:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NEljässä bändissä, mä soitan vaan yhdessä :)
 
Niq
15.06.2008 15:59:30 (muokattu 15.06.2008 16:02:27)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Corrose
 
Soitan rumpuja, vaikutan sovituksiin jossain määrin. Treenataan kerta viikossa.
 
Mojo Plant
 
Soitan rumpuja, teen biisejä. Pyritään nykyisellään treenaamaan noin kerran viikossa.
 
Ahdinko
 
Soitan kitaraa, teen biisejä, juon kaljaa poikien kanssa. Normaalisti treenit kerran kuussa, paitsi ennen keikkoja hieman tiuhempaan tahtiin parit sessiot.
 
Trismegistos
 
Soitan rumpuja. Ei juurikaan treenata, äänitetään biisejä.
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
art-turku
15.06.2008 16:15:49 (muokattu 15.06.2008 16:16:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conquer
 
Ennen olin rummuissa, nykyään koskettimissa johtuen mm. siitä, että tehdessäni säv-sov-työtä pianolla kosketinstemmasta tulee luonnollisesti juuri itselle "räätälöity". Nykyään teen pääsääntöisesti sekä sanoitukset, sävellykset että sovitukset valmiiksi. Joissakin biiseissä sovitusta ollaan raakakehitelty bändinkin kanssa, mikä on ihan hyvä asia.
 
Ainiijjoo, onhan siinä muitakin kun minä, oho. Eli viisi jäsentä yhteensä.
 
Treenejä on vähän epäsäännöllisesti, toivottavasti ensi syksynä treeniksen saamisen johdosta paremmin. Omakustannetta varmaan luvassa myös silloin.
 
marras feat. marras
 
Ei vaadi minkäänlaista soittotaitoa kenelläkään. 2 laulajaa jotka tekee sanat ja sävellykset (jos niitä voi sellaisiksi kutsua), kitaristi ja meikkis rummuissa. Basistia ei ole. Epämusiikkiamme voisi kuvata vaikkapa infernaaliseksi särömassaksi.
 
Treenataan ehkä jos kaikkia sattuu huvittamaan.
 
Torniojaws
15.06.2008 16:58:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vortech
 
Teen kaiken.
 
Relativity
 
Soitan kitaraa ja värkkään biisirakenteita treeneissä, satunnaisia riffejä sinne tänne.
 
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
ötzi
15.06.2008 18:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Croowed
 
Soitan bassoa ja olen mukana biisinteossa ja ideoinnissa.
 
no IMO GG!
Icy-Sun
15.06.2008 20:51:10 (muokattu 15.06.2008 20:53:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twilight Zone-nimisessä rokkibändissä soittelen kitaraa ja suutani. Bändimme oma tuotanto on suurelta osalta käsialaani. Bändissämme on neljä jäsentä: kitara/laulu, basso, kiippari sekä rummut. Viikoittain ollaan soiteltu ja kerralla sitten useita tunteja. Uuden kämpän myötä tulee varmaan soitettua enemmänkin ja tiheämpään. Yhdessä ollaan soitettu alkukeväästä asti.
 
There ain't noway out tonight
Seba
15.06.2008 21:07:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kuulut johonkin bändiin, kerro siitä. Mikä on osasi siinä, soittimesi, montako jäsentä, bändin nimi, kuinka usein treenaatte jne. jne. KAIKKI kiinnostaa..
 
Eikös topikin aloittajan kuuluisi ensin avata peli ja kertoa omasta roolista ja bändistä?
 
Itse yritän bassoa soittaa, neljä jäsentä on bändissä.
 
Corn Flames on sitten ilmeisesti nimi, joka viime viikolla poimittiin hatusta kun ei yli 2 vuoteen ollut nimeä keksitty :) Itse ehdotin nimeksi Rubusak..
 
Kerran viikossa treenaillaan. Omia biisejä ei vieläkään ole repertuaarissa. Yritän jotain juttuja improomalla sävellellä ja kaikki on kuulemma liian monimutkaista :)
 
Kummakos tuo kun vaan jotain vetelee :)
 
Sitten ne päätyy raakileiksi Tapani Kansalainen sooloprojektiin joka löytyy maihinnoususta josta ne ei varmaan koskaan kehity mihinkään suuntaan kun oon niin laiska.
 
Sieltä voi käydä nauramassa millaista kakkaa päässä liikkuu :)
 
Lennu
15.06.2008 22:47:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, jotenkin tuli otsikosta heti mieleen mnetille tyypillinen dissausketju, että kuka osasi bändissä, mutta on muuten (esmes soolona) ihan paska ;-------D
 
Soitan kahdessa bändissä kitaraa. Treenataan, miten nyt milloinkin kaikille sopii, vähän keikkaillaan ja muutenkin ihan supa-meininki.
 
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
puusormi
16.06.2008 12:10:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun osani on kova. Mutta bändin kaikilla soittajilla on neljä jäsentä.
 
Saapiko lähettää terveisiä?
Rumpukapulat
16.06.2008 15:23:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=164910
 
Sama?
 
Soitan rumpua bändissä.
 
Moimies
16.06.2008 17:23:37 (muokattu 16.06.2008 23:02:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime aikoina osani on ollut hermoilla, turhaanko? Tiedä häntä, mutta kumminkin.
 
E: Omakuvassa jotain lötinää ihan aiheeseenkin liittyen, enpä hoksannut aikaisemmin sanoa. Juum.
 
Nyt kunno rähinät pystyy.
Simo78
16.06.2008 18:05:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diaz jr. kitara, treenejä n.1-2krt/vko paitsi kesällä ei kertaakaan
 
Rubu, basso&kitara, viimeiset treenit olleet about 10v. sitten kun treenattiin 5krt keikkaa varten. Nauhoitusprojekti, rumpali/laulaja ei treenaa omia juttujaan ennen studiota, mä treenailen omat konerumpujen tahtiin himassa...
 
spade
16.06.2008 18:13:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän hetkinen nimi bändillä on Razor Gaze, kunnon old school heavy vaikutteisia omia biisin runkoja joku 8 kpl. Soitan bassoa, vastaan aika pitkälti omista sovituksista ja osittain biisien rakenteista. Aloitettiin 'bout pari kuukautta sitten ja treenejä on X kappaletta viikossa (suunnilleen silloin kun kaikille vaan sopii, joskus enempi ja välillä vähempi)
 
Ei näin, ei TODELLAKAAN näin!
firemoon223
16.06.2008 20:05:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse soitan tällä hetkellä vain yhdessä bändissä. Soitan soolokitaraa ja teen biisejä. Bändillä ei ole nimeä ja treenaamme pari kertaa viikossa. Olen bändin perustajajäseniä, mutta en pidä itseäni pomona, vaan kaikilla on bändissä sana.
 
firemoon223
16.06.2008 20:07:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostavia bändejä... lisää kirjoituksia vaan!
 
WinterMad
17.06.2008 00:51:41 (muokattu 17.06.2008 00:54:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Evil Pride
Toimin bändissä kitaristina, sovittajana, sanoittajana, osittain sävellys, managerinhommat yms. Bändissä meillä on 5 nuorta miestä, jotka reenaavat valitettavan harvoin :( Kerran pari kuussa on aika hyvä arvio.
 
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero
Super-Jari
17.06.2008 06:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, jotenkin tuli otsikosta heti mieleen mnetille tyypillinen dissausketju, että kuka osasi bändissä, mutta on muuten (esmes soolona) ihan paska ;-------D
 
Soitan kahdessa bändissä kitaraa. Treenataan, miten nyt milloinkin kaikille sopii, vähän keikkaillaan ja muutenkin ihan supa-meininki.

 
Supa? Susipaska?
 
Revulsion
 
Soitan kitaraa. Bändissä on mun lisäksi toinen kitaristi ja rumpali. Teen riffilöitä, hankaan biisirakenteita, värkkään biisirunkoja, älisen. Treenaillaan kerran viikossa tai vähemmän.
 
Vaikka koira on hyvä se ei ole yhtään parempi kuin muut.
Rumpukapulat
17.06.2008 16:37:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Provocent
Suomenkielistä rock/pop/punkkia. Vasta liityin porukkaan, rento meininki. Enpä oikeastaan tee mitään muuta kuin soita rumpuja, nekin suureksi osaksi valmiiden raitojen uudelleensoittamista/kopioimista. Todella vähän vaikutusvaltaa tässä vaiheessa. Mud kivaa on.
http://www.mikseri.net/provovent
 
Nimetön bändi #1
Old skool thrash-bändi. Rumpua nakutan tässäkin. Paljon enemmän sovellettavaa ja oikeasti saa vaikuttaa, tosin olemma lähinnä soittaneet covereita. Wanhalla Testamentilla mennään.
 
Nimetön bändi #2
Isoveikan kanssa väännetään metallijynkkyä. Suht hitaasti etenee, katteltu ja soitettu muutama biisi valmiiksi. Menevää mäiskettä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «