Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockway
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Rocco_Longfella
18.04.2008 15:43:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään kun tuhlasin loput ajastani, ei pätkinyt enää yhtään. Varmaan jotain peruspätkintää.
Ja varmaan aamupäivällä on vähemmän porukkaa kuluttamassa kaistaa.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Fuckbarbie
18.04.2008 17:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan siisti opetusportaali. Hehkutin suosikin haastattelussakin tuota. (jutun aiheena rockway)
 
Snapo
20.04.2008 00:22:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommasin tuon 24h paketin joka maksaa sen 5e. Tekstarilla tilaaminenkin oli vaivatonta hommaa. Varsin halpa tuo satsi jos verrataan vaikka kitaratuntiin joka maksaa yleisesti sen 10-20e. Muutaman klipin olen vasta kattonut mutta ihan asialliselle paikalle näyttäisi.
 
viddunääs
atimoc
21.04.2008 20:48:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti tuonne tulee matskua myös pianosta/koskettimista jossain vaiheessa, silloin viimeistään tulee rekisteröidyttyä.
 
"I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté
Ambitus
06.05.2008 11:37:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt Kitarapuolelle oli ilmestyny Elias Viljanen ja Jaakko Suonio opettajiksi! Pitääpä tsekata äijien videot!
 
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
toydragon
15.06.2008 14:10:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tsekkaamassa sivuston, jos olisin vaikka sairaslomalla opetellut muutaman uuden tempun. Ainakaan omalla firefoxilla ei sivustoilta edes löytynyt yhtään videota, edes opettajien esittelyvideot eivät toimineet. Koko mestasta ei löydy edes yhtä faq:ta siitä miten homma toimii ja ainoa tekninen tuki näytti olevan melko onnettoman näköinen keskustelupalsta. Tyly tuomio: En suosittele.
 
Enemmän on enemmän.
Tatuo
15.06.2008 19:29:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kävin kattelemassa ja iha hyvältä vaikutti.. ilmassia pätkissä oli tosin vain itselleni ainakin tuttua matskua
 
Use your hot moves to melt the ice between you and the audience
Muusikonrenttu
16.06.2008 00:19:57 (muokattu 16.06.2008 00:20:29)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakaan omalla firefoxilla ei sivustoilta edes löytynyt yhtään videota, edes opettajien esittelyvideot eivät toimineet.
 
Mulla sama ongelma. Ruudussa lukee vaan "LATAUTUU" eikä mitään tapahdu. Aikaisempi versio noista sivuista pelas kyllä huomattavasti paremmin.
 
Aika vintage..
toydragon
16.06.2008 11:12:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla sama ongelma. Ruudussa lukee vaan "LATAUTUU" eikä mitään tapahdu. Aikaisempi versio noista sivuista pelas kyllä huomattavasti paremmin.
 
Testasin vielä avovaimon koneella ja siinä oli sama ongelma. Mulla on xp ja vaimolla vista. Tollanen flash-kökkö on aina hieman epäilyttävää varsinkin kun ruudun alalaidassa lukee beta. Kyllä siellä metronomit, virittimet ja muut härpäkkeet toimi, itse videoita ei vaan näkyny. Niin kauan kuin tekninen toteutus on noin epävarmaa, pistän saman rahan mielummin johonkin hyvään kirjaan tai vaikka opetus dvd:hen.
 
Enemmän on enemmän.
Ambitus
16.06.2008 13:03:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin vielä avovaimon koneella ja siinä oli sama ongelma. Mulla on xp ja vaimolla vista. Tollanen flash-kökkö on aina hieman epäilyttävää varsinkin kun ruudun alalaidassa lukee beta. Kyllä siellä metronomit, virittimet ja muut härpäkkeet toimi, itse videoita ei vaan näkyny. Niin kauan kuin tekninen toteutus on noin epävarmaa, pistän saman rahan mielummin johonkin hyvään kirjaan tai vaikka opetus dvd:hen.
 
Mulla ei oo koskaan oo ollu ongelmia noitten videoiden kanssa. Selaimena on Firefoxi mutta toisaalta käytän mäkkiä. Ehkä sunkin pitäis ;)
 
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
toydragon
16.06.2008 13:43:08 (muokattu 16.06.2008 13:49:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei oo koskaan oo ollu ongelmia noitten videoiden kanssa. Selaimena on Firefoxi mutta toisaalta käytän mäkkiä. Ehkä sunkin pitäis ;)
 
Joo niin pitäis :) Olis pitäny jo toistakymmentä vuotta, mut flash-kökkö on silti flash-kökköä. Toisaalta kyllä se aina esim. windows-kökön pesee mennen tullen.
 
edit. mainittakoon nyt vielä et ei mulla ole ollut mitään ongelmia minkään muun sivuston flashin kanssa. Muualla kaikki pyörii ihan nätisti.
 
Enemmän on enemmän.
Louhimo
16.06.2008 13:55:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua, mulla tekee ihan samaa Firefoxin kanssa. Flash plugini on päivitetty uusimpaan versioon eli siittäkään ei pitäisi olla kiinni, muut flash kikkareet toimivat kyllä ihan oikein. Yleensä tuo jää tuohon Lataa ilmoitukseen jumiin, siinä' sitten kun muutaman kerran rämppää F5 päivityksen toivossa niin pian toimii. Tiedä oikein että mistä tuollaista vikaa voisi lähteä eliminoimaan...
 
Vauhti korjaa virheet!
John Titor
16.06.2008 14:01:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua, mulla tekee ihan samaa Firefoxin kanssa. Flash plugini on päivitetty uusimpaan versioon eli siittäkään ei pitäisi olla kiinni, muut flash kikkareet toimivat kyllä ihan oikein. Yleensä tuo jää tuohon Lataa ilmoitukseen jumiin, siinä' sitten kun muutaman kerran rämppää F5 päivityksen toivossa niin pian toimii. Tiedä oikein että mistä tuollaista vikaa voisi lähteä eliminoimaan...
 
Sähköpostia Rockwaylle.
 
Mulla oli jossain vaiheessa hiukka samaa ongelmaa, mutta mystisesti se poistui. Silloinkin meni ohi kun päivitti sivun painamalla F5.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Muusikonrenttu
16.06.2008 23:59:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuupa taas pelaavan ongelmitta. Enkä oo tehny muuta kun sammuttanu koneen yöksi. Mystistä kyllä..
 
Aika vintage..
John Titor
18.06.2008 14:16:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuupa taas pelaavan ongelmitta. Enkä oo tehny muuta kun sammuttanu koneen yöksi. Mystistä kyllä..
 
Mulla on nyt semmonen olo että Firefoxin uusimmassa versiossa on jotain mätää. Välilehdet ja Flash jäävät jumiin vähän turhan usein.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
agre
18.06.2008 18:36:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin tota 24 h. Tänään noi tyypit soittivat ja yritti saada mut ostamaan lisää aikaa.
 
"All you have to do is be yourself and have a good time playing music"
InYourFace90
18.06.2008 18:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin tota 24 h. Tänään noi tyypit soittivat ja yritti saada mut ostamaan lisää aikaa.
 
Mitä helvettiä?
 
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
calf
18.06.2008 19:14:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako tuolta tulosteltua nuotteja harjoituksista?
 
There are no wrong notes
John Titor
18.06.2008 21:06:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako tuolta tulosteltua nuotteja harjoituksista?
 
Joo.
 
Virhe! Tyhjä tai liian hyvä kirjoitus!
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Snapo
18.06.2008 21:32:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin tota 24 h. Tänään noi tyypit soittivat ja yritti saada mut ostamaan lisää aikaa.
 
Jep mullekin rimpautti
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «