Aihe: Viina ja sen seuraukset
1 2 3 4 5
Kapane
15.06.2008 14:03:41

Vittu, olen elokuva-alan opiskelija ja tulevaisuuteni on näemmä työskennellä Cola ollin produktioissa.

Oikeasti harmittaa se, että tuokin leffa saa enemmän julkisuutta, kui hyvät ja asialliset lyhytelokuvat.
Skenehuora jo 6 vuotta.
superfly
15.06.2008 14:16:42
Vittu, olen elokuva-alan opiskelija ja tulevaisuuteni on näemmä työskennellä Cola ollin produktioissa.

Oikeasti harmittaa se, että tuokin leffa saa enemmän julkisuutta, kui hyvät ja asialliset lyhytelokuvat.

Ihan samat kuviot kun musabisneksessä näyttäis olevan siis teillä.
Killing internet dragons is serious business!
Kapane
15.06.2008 16:37:36

Ihan samat kuviot kun musabisneksessä näyttäis olevan siis teillä.

Joo, mutta tämä näyttäisi olevan uusi kuvio. Yleensä suomalaiset lyhyt leffat saa mitään huomiota ja sitten kun ne saavat, niin harrastelija ja opiskelija kenttiä edustaa tällainen t.e.o.s.
Skenehuora jo 6 vuotta.
Lennu
15.06.2008 17:19:04

niin harrastelija ja opiskelija kenttiä edustaa tällainen t.e.r.o.s.

Keksinpä hauskasti. ha ha.
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
Johnny Buzz
15.06.2008 17:47:15

Täähän tulee olemaan hirveetä kuraa ainakin ton trailerin perusteella.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstab live 13.6. @ O'Maggies's, Hämeenlinna & 14.6. @ Pub Katse, Jyväskylä
Tuomas.
15.06.2008 19:01:13
Täähän tulee olemaan hirveetä kuraa ainakin ton trailerin perusteella.

Äläs nyt vielä. Ei tipahdeta ennenkuin nuolaistaan.
heikkijarvinen
15.06.2008 21:42:35
Ai jumalauta...hirveetä paskaa. Hävettää.
DirtyFingers
15.06.2008 22:07:57 (muokattu 15.06.2008 22:10:43)
Onkohan AkiMika Kaurismäki kehunut elokuvan tekijää?

E: Lisäisin tuohon Kaija Juurikkalan ja Timo Koivusalon esikuvalistaan kaikkien taide-elokuvien kuninkaan, Tero Saikkosen.
Watch Out, We're Mad
Lennu
15.06.2008 22:51:42