Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 563 64 65 66 67122 123 124 125 126
hollmi-5
11.06.2008 21:15:48 (muokattu 11.06.2008 21:16:12)
Noista valkoisista padeistä lähtee meteliä melkein yhtä paljon kuin akustisesta setistä. :)

No ei sentään. Melua vaimentaa bassarin padin rungosta hohtava SilverSparkle. Just huomasin :-)

Minusta nämä eivät ole yhtään meluisammat, kuin tavalliset kumipadit. Verkkopadit ovat kyllä hiljaisemmat. Kohta saa kustomoida, jos kehtaa... En ehkä kehtaa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Ruoste
12.06.2008 00:54:46 (muokattu 12.06.2008 00:57:54)
http://muusikoiden.net/dyn/users/42419.jpg tuossa olisi kuvaa uusista rummuista. Parempaa kuvaa luvassa kun kasaan setin taas pystyyn. Tällä hetkellä setti on osissa ympäri bändin pakettiautoa viimeaikojen tiheän keikkailun takia.

Ps. Keikoilla käytän yhtä etutomia ja kahta lattiatomia sekä vähemmän peltejä. Kuvassa on treenikämppä setup.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gator
Point
13.06.2008 13:11:21 (muokattu 13.06.2008 13:17:55)
Tässähän nämä nyt ovat.
Pdp x7, Sabian B8pro ja suurimmaksi osaksi Pearlin hardwarea. Profiilissa tarkemmat speksit. Tässä kuvaa: http://muusikoiden.net/dyn/users/42059.jpg ja kuskinpaikalta:http://muusikoiden.net/dyn/users/42476.jpg
Nykyään uusi asettelu, splash "keskellä" , 16" lattiatomi vasemmalla ja tomit paljon pienemmissä kulmissa. Pistän uutta kuvaa kun ehdin.
Matjardo
15.06.2008 19:37:13
Käytiinpä bändin kanssa vetämässä intensiivinen kahden päivän studiosessio ja rykäistiin 3 biisin demo! Kovaa jälkeä tuli ja päivät oli pitkiä, lauantaina oltiin about 12 tuntia studiolla putkeen..

Eniveis, piti sitten ottaa setistäkin kuvaa studiokuosissa. 12 kappaletta oli mikkejä kaikenkaikkiaan rumpujen nauhoituksissa messissä, ja soundit sen mukaisia. Pääsi Oderytkin todella näyttämään, mihin niistä oikein on. Tuli, vaikka itse sanonkin, aivan helvetin ihanat basari ja tomisoundit. Tomit soi munakkaasti ja pehmeän jykevästi ja basari jylisi aivan jumalattomalla tavalla.
Ei voi ku suositella Oderyja, aivan loistopelit. Tässä lähiaikoina pitäisi saada aikaansaatua materiaalia nettiinkin..

Mutta tässäpä tuo kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/42578.jpg
Two beers or not two beers?
hemmo
15.06.2008 21:04:03

Ei voi ku suositella Oderyja, aivan loistopelit. Tässä lähiaikoina pitäisi saada aikaansaatua materiaalia nettiinkin..

Mutta tässäpä tuo kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/42578.jpg

Sori, mut en oon ruskeesta väristä ikinä tykänny ja virppakaan ei oo mätsink. Munsta!
sahkuifk
15.06.2008 21:27:13
Kerro Matjardo jotain noista kiinapelleistä, jotain virityksiä?
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Matjardo
15.06.2008 21:43:16
Kerro Matjardo jotain noista kiinapelleistä, jotain virityksiä?

Jep. Tuolla oikeassa laidassa on 18" ja 12" chinat vain päällekkäin samassa standissa. Välissä on huopia, etteivät osu toisiinsa lyödessä. Syy tälle yksinkertaisesti se, että ei tartte turhaan standia taikka clamppipuomia 12" chinalle. Säästää tilaa, vaivaa ja rahaa :).

Sitten tuo, mikä on splashista seuraavana oikealla, on haljennut wuhanin 18" china, jossa päällä vanhojen paskojen sabian solar haitsujen toinen pelti nurinpäin. Tommonen Heikki Malmberg tyyppinen stäkki. Lyhyt, äkäinen ja sihahtava efekti. Erittäin hauska lisä filleissä! Kuulette sitten kun saan biisimateriaalia nettiin.

Ja tuolla vasemmassa laidassa killuukin sitten Meinlin 14" generation-x filter china.
Two beers or not two beers?
sahkuifk
15.06.2008 21:54:06
Hyvää juttua niille jotka itkee jokaisesta pienestä halkeemasta, peltiä voi oikeesti käyttää ja soittaa kunhan se soundaa omaan korvaan hyvälle, vaikka olis puolet kadonnu matkalla.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
hollmi-5
16.06.2008 00:00:18 (muokattu 16.06.2008 00:01:41)
Hyvää juttua niille jotka itkee jokaisesta pienestä halkeemasta, peltiä voi oikeesti käyttää ja soittaa kunhan se soundaa omaan korvaan hyvälle, vaikka olis puolet kadonnu matkalla.

Voi kai, mutta kuka jaksaa raahta romua, jos voi ehjää käyttää?
Soundit, piuhat ja kajarit.
OPJ1974
16.06.2008 07:40:59

Jos ei kerta halua yrittääkään pelastaa peltiä, niin väärällä tekniikalla soitettaessa niitä tulee mulle uusiokäyttöön kuin liukuhihnalta. En mä valita, mutta kyllä maailmassa on liikaa rahaa jos arvopeltejä voi vaihtaa kuin sukkia.

Voinen olla myös samaa mieltä. Mä olen välillä ihan selvinkin päin ihmetellyt, kun kuulen, että joku ostaa uuden arvopellin joka kuukausi vanhan, soittamalla rikotun tilalle. Itsekin olen 25 vuotta läpsinyt ja kilkutellut kaikennäköistä, mutta ainuttakaan kalvoa tai peltiä en hajalle ole saanut, kovasta yrityksestä huolimatta (heviäkin on tullut soitettua).
Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
Rockster
16.06.2008 07:43:17
25 vuotta läpsinyt ja kilkutellut kaikennäköistä, mutta ainuttakaan kalvoa tai peltiä en hajalle ole saanut, kovasta yrityksestä huolimatta (heviäkin on tullut soitettua).

On joko tekniikka kunnossa tai hyvin hiljainen tatsi. Veikkaan hyvää tekniikkaa :) Itse sain Evansin G2:t etutomeissa kuopille kuukaudessa. Ihmetyttää itseänikin. Tykkään lyödä tomeja ehkä turhankin kovaa. Nostin kyllä virettäkin nyt...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
OPJ1974
16.06.2008 07:47:25

On joko tekniikka kunnossa tai hyvin hiljainen tatsi. Veikkaan hyvää tekniikkaa :) Itse sain Evansin G2:t etutomeissa kuopille kuukaudessa. Ihmetyttää itseänikin. Tykkään lyödä tomeja ehkä turhankin kovaa. Nostin kyllä virettäkin nyt...

Joo, en mä mielestäni kuitenkaan kauhean hiljaa lyö. Ainakaan innostuessani. Peltien suhteen olen kyllä aina ollut sikaneuroottinen :)

Ihan en muista "uran" Alkutaipaleelta, sattuiko silloinkaan mitään. No, meillä 8-10 -vuotiailla oli tosin yhteissettinä 500 markalla ostetut Haymannit ja Toscon pellit. Nyt olisivatkin ilmeisesti arvokamaa, mutta silloin ei.
Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
Wiitala
16.06.2008 07:51:15 (muokattu 16.06.2008 07:53:31)
Itse sain Evansin G2:t etutomeissa kuopille kuukaudessa. Ihmetyttää itseänikin.

Kyllähän se kondoomikin käytössä hajoaa loppujen lopuksi jos päiväkausia paneskelee, mutta kannattaako silti lähtee piikkipensaassa sitä uittamaan, että josko rikki menisi. :)

Siinäs selittelet kolmentoista lapsen ylpeänä iskänä, että "Mä tykkään panna kovaa, eikä nää kortsut oikein kestä!"
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Rockster
16.06.2008 07:54:15
Kyllähän se kondoomikin käytössä hajoaa loppujen lopuksi, mutta kannattaako silti lähtee piikkipensaassa sitä uittamaan, että josko rikki menisi. :)

Siinäs selittelet kolmentoista lapsen ylpeänä iskänä, että "Mä tykkään panna kovaa, eikä nää kortsut oikein kestä!"

Pari lasta on jo siitetty. Kovaa paneminen on joskus kyllä ihan kivaa. Tajusin itsekin, että innostuin liikaa tuosta tomien kovaa paukuttelusta. Pitää rajoittaa hieman :)
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Epämuusikko
16.06.2008 09:16:58
Ihan en muista "uran" Alkutaipaleelta, sattuiko silloinkaan mitään. No, meillä 8-10 -vuotiailla oli tosin yhteissettinä 500 markalla ostetut Haymannit ja Toscon pellit. Nyt olisivatkin ilmeisesti arvokamaa, mutta silloin ei.

Oho! Itsekin Haymanin virvelin ja Toscon yhden kiekon omistajana - vau!
Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
AP
16.06.2008 22:36:56

Että niillä toscoilla olisi sitten arvoakin? Whuu, mullahan on yksi toscon 16" cräshi itsellänikin, ainakin 25v vanha eikä taida riittääkään.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
OPJ1974
16.06.2008 23:13:33

Kyllähän se NYT jurppii, varsinkin, kun muistelen, että siinä oli kaikki vanteet ja ständit alkuperäisiä. Kalvot nyt oli mitä saatiin haalittua ja basarissa ei pidetty etukalvoa, koska "oli kivaa maata pää basarissa kun kaveri poikee pedaalia"... kaikkea sitä. Toscot oli muistaakseni 18" ja 20" tuumaa, ihan varma en kyllä tuosta ole.

Setti muutoin oli muistaakseni bd22", tt 13" ja ft 16"
Speedy
17.06.2008 01:04:01

Kävi Kumut pyörähtämässä studiossa yhden levyllisen verran.

http://muusikoiden.net/dyn/users/42662.jpg

Väkevämpää todistusaineistoa löytyy ääninäytteestä..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Velli
17.06.2008 13:29:29
Yksi seteistä on hieman päivittynyt, joten laitetaanpa uutta kuvaa:

Premier Signia
http://muusikoiden.net/dyn/users/42677.jpg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)