Aihe: Foo Fighters
1 2 3 4 511 12 13 14 1550 51 52 53 54
McNulty
16.04.2008 23:59:59
No ihan ookoolta toi näyttää, vaikka uusia on aika kova prosentti... Johnny Park vaan puuttuu!

Yllättäen bändi soittaa uusimman julkaisunsa biisejä livenä.

Mie kyllä tykkään jokaisesta Foon levystä (niille on paikkansa ja hetkensä... riippuen omasta fiiliksestä), joten kyseinen settilista, mikäli se on paikkansa pitävä, kelpaa enemmän kuin mainiosti. Ainoa biisi, jonka ODOTAN ja oletan löytyvän settilistasta, on Everlong.
O.J.
17.04.2008 14:40:42
Yllättäen bändi soittaa uusimman julkaisunsa biisejä livenä.

Mie kyllä tykkään jokaisesta Foon levystä (niille on paikkansa ja hetkensä... riippuen omasta fiiliksestä), joten kyseinen settilista, mikäli se on paikkansa pitävä, kelpaa enemmän kuin mainiosti. Ainoa biisi, jonka ODOTAN ja oletan löytyvän settilistasta, on Everlong.

Joo, no miksipä FF rupeaisi tätä tapaa muuttamaan... Alkaa muuten iän myötä hauskasti tulemaan tuo "eka demo oli vielä hyvää, sen jälkeen hirveätä kuraa" -vaihe päälle.

Mutta se vaan on niin, prkl :)
-Kevättäminää
Skebameizi
18.04.2008 00:41:04

Ainoa biisi, jonka ODOTAN ja oletan löytyvän settilistasta, on Everlong.

Eiköhän Everlong ole tullut about joka keikalla vuodesta 1997 lähtien. Harmi että Dave vetelee sen nykyään yksinään... Siinä biisissä on livenä niin paljon poweria ku kattelee vaikka tuubista jotain koko bändin raapasuja ko. viisusta...
www.neverend-hq.net www.myspace.com/neverendfinland
HaloOfFlies
09.06.2008 17:51:19

Foo Fighters, Jimmy Page ja John Paul Jones viime viikonloppuna Wembleyllä:

http://www.gigwise.com/news/43697/w … laying-with-foo-fighters-at-wembley

Olisipa ollut kiva olla tuolla...
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Jag
09.06.2008 18:17:38 (muokattu 09.06.2008 18:18:33)

Foo Fighters, Jimmy Page ja John Paul Jones viime viikonloppuna Wembleyllä:

http://www.gigwise.com/news/43697/w … laying-with-foo-fighters-at-wembley

Olisipa ollut kiva olla tuolla...

Eilen tuli "akustista" liveä kakkoselta. Ei kyllä bändi parhaimmillaan tuollaisessa ilmaisussa ole. Sunnuntainahan nämä näkee. Kohta pitäisi rueta jonkinnäköistä kuumetta nostattamaan

e. niin ja lienee selvää että pelkästään Foosta puhuin :)
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
koera
15.06.2008 06:48:41
Kohta auto kohti Seinäjokea. Pääseeköhän tänä iltana onnen kyynel?
Im on seafood diet: I see food, I eat it.
Stain
15.06.2008 20:02:10
Haha, soitin äsken siskolle joka on paikan päällä toisessa rivissä. This Is A Call kuulosti puhelimen välityksellä.. ihan hyvältä!
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
musatuukka
16.06.2008 11:00:16
Laittaakaas joku settilistaa mitä soittivat Provinsissa?
Jazz se on saatanan musiikkia!
Tuomas
16.06.2008 11:00:24

Oli muuten ns. perhanan kova livebändi. Loistavaa.
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 11.06.2008 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 10.06.2008
Alla
16.06.2008 11:11:24

Nojaa, mun mielestä veto oli varsin tylsä ja intohimoton kokonaisuutena. Triangelisoolo, tarinointi, jammailu ja muut biisien ulkopuoliset jutut olivat paikoitellen kyllä ihan hauskoja, mutta jotenkin söivät sitä tappamisen meininkiä mitä itse kaipasin. Itse soitto kyllä lähti hienosti, mutta sitten se taas lässäytettiin kohta. Ja tosiaan tuo kaikkien aikojen paras Everlong pilattiin sillä himmailulla.
Tuomas
16.06.2008 11:14:37

Nojaa, mun mielestä veto oli varsin tylsä ja intohimoton kokonaisuutena. Triangelisoolo, tarinointi, jammailu ja muut biisien ulkopuoliset jutut olivat paikoitellen kyllä ihan hauskoja, mutta jotenkin söivät sitä tappamisen meininkiä mitä itse kaipasin. Itse soitto kyllä lähti hienosti, mutta sitten se taas lässäytettiin kohta. Ja tosiaan tuo kaikkien aikojen paras Everlong pilattiin sillä himmailulla.

En mä tiedä, mun mielestä se oli just Foon näköinen konsertti. Olis ollut vähän tylsää jos ne olisivat lähteneet kilpailemaan jossain riehumisessa vaikka Billy Talentin kanssa.

Mutta kukin kokee tietty asiat omalla tavallaan :)
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 11.06.2008 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 10.06.2008
RKoo
16.06.2008 11:40:23

Suurinpiirtein

The Pretender
Times Like These
Cheer Up Boys(Your Make Up Is Running)
DOA
Learn To Fly
This Is A Call
Long Road To Ruin
Breakout
Stacked Actors
Skin & Bones
Marigold
My Hero
Cold Day In The Sun
But,Honestly
Everlong
Monkey Wrench
All My Life
Best Of You

Järjestyksestä en ole 100% varma mutta nuo biisit tuli.

Foo Fightersin keikan arvioiminen on hiukan hankalaa - vaikka eilinen ei ollut missään nimessä paras keikka mitä olen FF:ltä nähnyt, niin silti, paras bändihän se on edelleen tämän hetken rockbändeistä. Ei sillä niin väliä oliko se hyvä vai ei, se oli paras kuitenkin.
eve.liina
16.06.2008 11:43:04 (muokattu 16.06.2008 11:44:07)

Juu laittakaa settilista!!

Itse olin niin hurmoksessa, että en muista, kun että ensimmäisenä oli Pretender, sitten Times like These... Ja Everlongin jälkeen oli Monkey Wrench.

Taisin tulla uskoon tuon keikan aikana :'D

Edit. Joo, olin vähä hidas..
Jos olisit laulu kirjoittaisin sinut pintaani Omaan kylkeeni ylös sävelin Kohisten hiljaa alkunuoteista viime tahteihin Juurista latvustoon, ylös taivaisiin
koera
16.06.2008 12:33:53
Taisin tulla uskoon tuon keikan aikana

Mulla on jotenki ihan sama fiilis, ihan ku olis kokenu jonkun heräämisen.

Oikeasti varmaan paras keikka, mitä oon ikipäivänä nähny. Foo Fighters on aina ollu mulle erittäin lähellä sydäntä, mutta ei koskaan se THE bändi, joten lähdin reissuun ilman mitään hillittömiä päänsisäisiä hyperyksiä ja elämää suurempia ennakko-odotuksia. Mutta yllättäen keikka olikin ihan täydellinen ja paras ikinä. Oon vaan jotenkin aivan sanaton, ihan uskomatonta.. ei oo järkee, miten kova se oli.
kyseinen
16.06.2008 13:28:46 (muokattu 16.06.2008 13:33:00)
Suurinpiirtein

The Pretender
Times Like These
Cheer Up Boys(Your Make Up Is Running)
DOA
Learn To Fly
This Is A Call
Long Road To Ruin
Breakout
Stacked Actors
Skin & Bones
Marigold
My Hero
Cold Day In The Sun
But,Honestly
Everlong
Monkey Wrench
All My Life
Best Of You

Järjestyksestä en ole 100% varma

Breakout tuli kolmantena, sen muistan. Ja sen, että tuo loppu on Stacked Actorsista alkaen täysin oikein.

Ei ollut minustakaan ihan samaa FF:ää mitä 6 vuotta sitten todistin, jotenkin oli pömpöösimpi meininki. Musiikki ja soitantakin siirtynyt yhä enemmän altsusta perinnerokkiin päin kallelleen. No, bändikin isompi ja suositumpi, että siinä mielessä kai näin pitää käydäkin. Silti, kuten RKoo sanoi, tää bändi (ja Dave) on niin tolkuttoman kova, että hieman latteemmallakin setillä (IMO) tai vedolla laitetaan sukat pyörimään isommaltakin porukalta.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
stratocaster
16.06.2008 14:34:01
Jes! Ehottomasti parhaimpia keikkaelämyksiä ikinä. Keikka oli yhteinäinen kokonaisuus, minusta ne munille puhaltelut oli välillä ihan ok, en ite ois ainakaa jaksanu kahta tuntia putkeen hyppiä menemään. Stacked Actors oli keikan suosikki osaltani. Everlong kyllä sai kylmät väreet kulkemaan ympäri kehoa, en sitten tiedä olisiko niitä mennyt enemmän jos biisi olisi esitetty kokonaan rokisti.. Joka tapauksessa aivan hillittömän hyvä keikka, tätä odotinkin.
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
koera
16.06.2008 15:21:11
Kohta auto kohti Seinäjokea. Pääseeköhän tänä iltana onnen kyynel?

Everlonging/Monkey Wrenchin kohdilla tämä kyseinen kyynel sitten tuli.
Oceancalibra
16.06.2008 15:53:38
Uskomaton keikka oli kyllä! Nyt odotellaan sitten videoita keikasta yle areenaha noita näyttää?

Best of You toimi ku maito kahvissa! Oooo oo ooooooo!
Fortune
16.06.2008 16:25:35 (muokattu 16.06.2008 16:26:20)
Olihan se kyllä. Rehellisesti stadionia ja pompöösiä, mitä sitä feikkaamaan.

Kukapa ei haluaisi olla Dave Grohl, mieshän on joka pojan unelma-asemassa ja nauttii siitä silminnähden. Ja hitto vie, kyllähän stadionvedossa pitääkin olla pitkiä ja tylsiä bluesjameja :D Kyllä ne menopalatkin sitten maistuivat, kun oli kontrastia. Billy Talentia rakastan myös, mutta kyllä kokonainen keikkasetti ilman sen kummempia suvantoja vaatii paneutumista ja ei toimi ollenkaan niin hienosti kuin Foon monipuolisuus.

Best of Youkin toimi tässä tilaisuudessa, vaikka muuten vihaan kappaletta yli kaiken Foo Fightersin tuotannossa. Tai en vihaa, mutta se ei herätä minkäänlaista intohimoa. Tylsää yhden osan kierrätystä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)