Jormaz 12.06.2008 01:22:22 | |
---|
Triathlonia varten kannattaa laihduttaa lihakset pois, jos tyypillä on habaa niin ei se jaksa juosta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Hetfield 12.06.2008 01:43:50 | |
---|
Triathlonia varten kannattaa laihduttaa lihakset pois, jos tyypillä on habaa niin ei se jaksa juosta. Jeps, hieman tuli sitäkin tehtyä. Aikalailla maksimissaan oli lihasmassa sitä ennen, nyt joku 2/3. Onneksi tuossa saa lihakset takaisin todella pienellä vaivalla verrattuna todellisuuteen =P I quit the band... Now I just play with myself. |
-Lassi- 12.06.2008 10:50:20 (muokattu 12.06.2008 10:50:48) | |
---|
Mun mielestä sitte ku on saanu tehtyy sen vapaaehtosen tehtävän, jossa tarvii ryöstää kymppitonnin edestä tavaraa, niin se ukkeli ei väsy koskaan. |
The Boss 12.06.2008 16:47:17 | |
---|
Mun mielestä sitte ku on saanu tehtyy sen vapaaehtosen tehtävän, jossa tarvii ryöstää kymppitonnin edestä tavaraa, niin se ukkeli ei väsy koskaan. Mikäs tehtävä tämä onkaan? |
papitsu 12.06.2008 17:23:26 | |
---|
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Hetfield 12.06.2008 18:28:29 | |
---|
Mun mielestä sitte ku on saanu tehtyy sen vapaaehtosen tehtävän, jossa tarvii ryöstää kymppitonnin edestä tavaraa, niin se ukkeli ei väsy koskaan. Mietinkin, että onko jonkun tehtävän jälkeen tuo mahdollisuus. San Fierrosta vahingossa löysin kyseiseen tehtävään vaadittavan pakun. Täytyy sekin joskus kikkailla läpi. I quit the band... Now I just play with myself. |
foetor ex ore 12.06.2008 19:45:22 | |
---|
Itellä ei kokemusta näistä uudemmista GTA:sta. Ykköstä ja kakkosta tulee kyllä hakattua! Jos aloittais topicin johon sais listata ärsyttävimpiä juttuja peleissä, niin mun suosikki ois se alkup. gta:n poliisi joka pidättää sut, vaikka on juuri sytytetty palamaan liekinheittimellä! |
Hetfield 12.06.2008 20:24:45 | |
---|
Jos aloittais topicin johon sais listata ärsyttävimpiä juttuja peleissä, niin mun suosikki ois se alkup. gta:n poliisi joka pidättää sut, vaikka on juuri sytytetty palamaan liekinheittimellä! Sehän kertoo vain poliisin omistautumisesta työhönsä viimeiseen saakka =P I quit the band... Now I just play with myself. |
Alphie 14.06.2008 14:15:50 | |
---|
Mitäs on ihmiset mieltä siitä, että kumpi on parempi GTA3 vai GTA Vice City? Pitäs ostaa nyt kesäksi pelattavaa tämmöselle hieman vanhentuneelle koneelle (P4 2,6GHz, GeForce 6800LE, 768MT RAM). Steamin kautta noita hieman vanhempiakin pelejä saa varsin edullisesti ja helposti. |
Tampio 14.06.2008 15:10:06 | |
---|
Mitäs on ihmiset mieltä siitä, että kumpi on parempi GTA3 vai GTA Vice City? Pitäs ostaa nyt kesäksi pelattavaa tämmöselle hieman vanhentuneelle koneelle (P4 2,6GHz, GeForce 6800LE, 768MT RAM). Steamin kautta noita hieman vanhempiakin pelejä saa varsin edullisesti ja helposti. Vice City. Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |
Mitäs on ihmiset mieltä siitä, että kumpi on parempi GTA3 vai GTA Vice City? Pitäs ostaa nyt kesäksi pelattavaa tämmöselle hieman vanhentuneelle koneelle (P4 2,6GHz, GeForce 6800LE, 768MT RAM). Steamin kautta noita hieman vanhempiakin pelejä saa varsin edullisesti ja helposti. Jos haluat laajan mutta silti kompaktin pelin, GTA3. Jos haluat överiksi vedetyn Tamagotchin, VC. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: CULT OF LUNA, PYRAMAZE, EDENBRIDGE, ARCH ENEMY ja COMMUNIC :: |
Kimmo72 14.06.2008 15:45:18 | |
---|
Kylhän se VC on tunnelmaltaan paljon parempi kuin kolmonen. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
hapan 14.06.2008 15:48:13 | |
---|
Kylhän se VC on tunnelmaltaan paljon parempi kuin kolmonen. No eikä ole. Kolmosessa on paljon intensiivisempi tunnelma ja mun mielestä NYC kuvattu hyvin, eli tylysti, kuten pitääkin. VC, tai pikemminkin WC, on mun mielestä hiukan sellainen hölmö väliveto kolmosen ja San Andreasin välillä. |
papitsu 14.06.2008 15:54:46 | |
---|
Vice City on parempi. Siis jos sattuu tykkäämään pastellinsävyistä ja kasarimusiikista, kuten minä. Jos enemmänkin synkkyys ja muu tuommoinen vetoaa, niin sitten GTA III on pelisi. Parhaimman elämyksen tosin saat, kun pelaat molemmat pelit huolella läpi. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Informaatiokameli 14.06.2008 16:14:37 | |
---|
Vice City on paras GTA-peleistä meikän mielestä, kolmosta tosin en ole kokeillut koskaan jostain kumman syystä. San Andreas on jo liian laaja, alkoi vaan ahdistamaan kun pelimaailma on niin helekkarin iso eikä gansta-meininki oikein toiminut mulle. Nelonenkaan ei oikein iskenyt odotetulla tavalla ainakaan pikaisen kokeilun jälkeen. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Rakoni 14.06.2008 19:26:36 | |
---|
Vice City on paras GTA-peleistä meikän mielestä, kolmosta tosin en ole kokeillut koskaan jostain kumman syystä. San Andreas on jo liian laaja, alkoi vaan ahdistamaan kun pelimaailma on niin helekkarin iso eikä gansta-meininki oikein toiminut mulle. Nelonenkaan ei oikein iskenyt odotetulla tavalla ainakaan pikaisen kokeilun jälkeen. San Andreas on kyllä liian iso. Mulla meni muistaakseni 50-60h päästä juoni läpi, eikä tuohon edes lasketa koko pelimäärää, koska tuli otettua loadia erittäin useaan kertaan. GTA4 taas on hivenen liian lyhyt, nyt on pelikellossa 25h, juoni läpi ja 65% mittarissa. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
Alphie 14.06.2008 20:32:49 | |
---|
Parhaimman elämyksen tosin saat, kun pelaat molemmat pelit huolella läpi. Tämä onkin varmaan se todennäköisin vaihtoehto näistä. :D Mietin vain, että kumman sitä ostaisi ensin. Kiitoksia vinkeistä kaikille! |
nappero 14.06.2008 22:26:21 | |
---|
Ite ostin XBOX 360 ja siihen GTAIV, puhtaasti taloudellisista syistä. PS3:sen hinnallahan saisi kirkkaasti ainakin kaksi xboxia, ja eipä se bluray-asema sinänsä kiinnosta, kun eipä tule olemaan taulutelkkaria varmaan moneen vuoteen. Mitä peliin tulee, niin odotukset on aika korkealla. Ja uskoisin etten tule pettymään.. Hehellou. |
Rakoni 15.06.2008 00:13:58 | |
---|
PS3:sen hinnallahan saisi kirkkaasti ainakin kaksi xboxia Arcaden kyllä, muttei muita. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
nappero 15.06.2008 00:36:33 | |
---|
Arcaden kyllä, muttei muita. Itse sain käytetyn Pro:n alle kahdensadan. hihii... Hehellou. |