migreeni 08.06.2008 17:40:28 (muokattu 08.06.2008 17:44:35) | |
---|
Noi minun mutet kuulostaa melko surkeille. Ne ei kuulosta silleen tiukalle niinku tossa kappaleessa. Miten saisin niistä paremman, onko sillä väliä mistä kohti otelautaa mutee ja koko kämmenelläkö se tehdään? Kämmensyrjällä tehdään juu. Maun mukaan voi painaa kättä kieliin, mitä kovempaa painaa, sitä tiukempi mute. Yks juttu muuten mikä ihan oikeesti kannattaa pitää mielessä (mikäli olet rockin/raskaamman musiikin ystävä) on että soita plekukädellä helvetin kovaa. Hakkaa niitä kieliä vaan, jos ne menee poikki niin ostat uudet. Se on yks juttu mikä erottaa hyvät kitaristit paremmista. Jos kieliä hiplaa, niin se myös kuulostaa hiplaukselta eikä sitä saa millään säröllä tai yybervahvarilla kuulostamaan tarpeeks rankalta. Harjoittelun iloa :) E: Ja treenaa ENSIN downpickaus kuntoon ennen kun rupeet sahaamaan. Mä tein just sen virheen (ku piti olla nopee heti...) että harjoittelin sahauksen kunnolla ensin ja downpickaus olikin sitten ihan perseestä... Se on myös yks juttu mikä saa soiton groovaamaan paremmin ja tarkemmin. E2: Lisää: Mä yleensä demppaan pelkästään punotut kielet, niitä varten kompit pääasiassa on. Eli sun ei tarvitse Painaa kättä siihen tallaan kokonaan kiinni vaan tavallaan "antaa sen lepää" kielien päällä. Tarkoitan nyt siis niitä matalimpia, E A D. |
agre 11.06.2008 10:17:44 | |
---|
Nyt onnistuu tuo kappale melko hyvin niin kysyisin vielä että olisiko Good Charloten - river sopiva kappale minulle? Melko helpolta näyttäis ainakin. "All you have to do is be yourself and have a good time playing music" |
MrQ 11.06.2008 12:38:56 | |
---|
Noi minun mutet kuulostaa melko surkeille. Ne ei kuulosta silleen tiukalle niinku tossa kappaleessa. Miten saisin niistä paremman, onko sillä väliä mistä kohti otelautaa mutee ja koko kämmenelläkö se tehdään?
pidetään se demppiräpylä rentona, niin rentona kun osataan ja rytkytetään ihan vaikka ala-eetä tunteja putkeen kunnes on löytynyt sellainen oikeantuntuinen rentous. demppejäkin on erilaisia. |
kitaristijeesus 13.06.2008 02:09:41 | |
---|
Kiitos vastauksista. Todella hyvä sivusto tämä Muusikoiden.net tulee nopeasti vastaus ja kilttiä porukkaa :) loppujen lopuksi mnet on, ja kouluttaa sut myös säälimättömäks pilkunnussijaksi ja armottomaks kamarunkkariks :| gas painaa.... asdfsaasdasd |
Nyt onnistuu tuo kappale melko hyvin niin kysyisin vielä että olisiko Good Charloten - river sopiva kappale minulle? Melko helpolta näyttäis ainakin. Kokeile vaan. :) ei biiseistä välttämättä kannate kysellä täällä. koitat vaan eri biisejä ja katot miten ne menee. jos on vaikeita niin siirry helpompaan ja palaa sitten vaikeampaan. mut elä luovuta siks että "joku tuntuu liian vaikealta", koska taidot kehittyy aina soiton mukaan. Mut ku valkkaat biisejä niin tosiaan kuuntelemalla selviää monesti et onko se vaikeahko vai ei. :P ... which is nice. |
Sam Hotman 14.06.2008 16:53:45 | |
---|
Opettele Judas Priestin Breaking The Law. ''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder |