S3k7u 29.05.2008 16:45:15 | |
---|
Mut on NYT meinattu hakata! Onneni oli vain se, että kyseinen henkilö oli jostakin syystä invaliidi vaunussa Tapiolassa. Sattui sinä perjantaina olemaan rasvaiset hiukset joten laitoin ponihännälle (kait joidenki mielestä homoa?) Sitten olin siinä Tapiolan ortodoksi kirkon kohalla, ku sieltä tulee invaliidi vaunu jossa lähes tyhjässä vaunussa takana istuu kaksi skiniä tai mitä olivatkaa, niiltä ne näytti.. lyhyet chelsea hiukset.. se naulitsi kasteellansa minut ja näytti agressiiviselta ja näytti siinä samassa keskaria, mä olin vähän niinku wtf? sit katoin vaa sitä ku se meni ohi.. sit mietin loppu matkan että kuka helvetti toi oli.. siitä asti oon alkanu pelätä, eteenki kaljuja nahkatakki, rautaristi tyyppejä..:D |
kassper 03.06.2008 13:39:38 (muokattu 03.06.2008 13:39:54) | |
---|
Savonlinna, voi elämä! Amikset (en mustamaalaa koko joukkoa sillä sieltäkin tulee hyviä tyyppejä) ei voi uskoa näkemäänsä kun taikkarilaiset kävelee ohi. "Mikä v*tun hippi tuokin on?" "Se on sosiaalipummi!" Hoho. Näitä nyt ei kannata noteerata mitenkään. Sit ku alkaa tulla iholle, niin voi vähän jo valpastua. Viiskulman grilli on hyvä mesta. Ystäväni meinas ottaa yhteen aikaan joka kerta matsia siellä, kun omasi pitkät hiukset ja oli melko skrode siihen aikaan. Loppujen lopuks aika harva taikkarilainen on saanu turpaan ikinä... Tosin se yks piestiin hengiltä joskus kauan sitten Mertalassa, mut toisaalta siellä lakoo jengiä muutenkin... No, Ikaalisissa oli kyllä lukiolaisetkin tollasia. Ite olin siellä "narkkareiden ja homojen hippikoulussa". Heh, itehän asuin joskus skidinä Ikaalisissa pari vuotta. Olin sitten siellä vähän aikaa kesäduunissa tossa muutama vuosi sitten. Olin tulossa kaupasta ja eikö ohiajavasta autosta joku jänöjussi huutanu jotain "mikä-vitun-homo-siellä hiihtää-painu-vittuun-meidän-kylästä". En sen kummemmin kiinnittäny huomioo, mut se auto kaarto sit takasin ja pysähty vähän kauemmas odottelemaan. Pääsin kohalle, niin autosta hyppäs vanha luokkakaveri ja tuli kättelemään ja pyytelemään anteeks ihan nolona... Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Pääsin kohalle, niin autosta hyppäs vanha luokkakaveri ja tuli kättelemään ja pyytelemään anteeks ihan nolona... Hoho! Itellä ei ole tullut mitään ongelmia pukeutumisen kanssa, tosin en omistakkaan pitkiä hiuksia ja en muutenkaan pukeudu musiikkimakuni mukaan. Never forgive, never forget. |
AngusYoung 18.06.2008 22:06:16 | |
---|
Skini huutaa: "80 -luku meni jo!" Minä vastaan: "40 -luku meni jo!" |
kitaristijeesus 30.06.2008 03:38:22 | |
---|
jos näyttäis lemmyltä tai zakkilta niin sais antaa turpaan ulkonäön takia. tämmösen kitaristin naruilla ei juuri teräsmiestä leikitä : ( asdfsaasdasd |
Sam Hotman 30.06.2008 14:56:16 | |
---|
OFFTOPIC Kuka tekee Oletko saanut pillua vaatteiden takia? ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
Wolfgang 30.06.2008 15:11:30 | |
---|
OFFTOPIC Kuka tekee Oletko saanut pillua vaatteiden takia? Voit kertoa tähän ketjuun.. Rohkeesti vaan. Itse sain kerran vaatteista huolimatta. soulmates never die. |
Sam Hotman 30.06.2008 16:14:14 | |
---|
Voit kertoa tähän ketjuun.. Rohkeesti vaan. Itse sain kerran vaatteista huolimatta. Siihen taisi se kerta jäädäkkin ;) ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
Roksennus 01.07.2008 00:25:46 | |
---|
OFFTOPIC Kuka tekee Oletko saanut pillua vaatteiden takia? Sain vuonna '87 ja heti perään '96! "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
Gandhi 02.07.2008 11:08:13 | |
---|
Mut on NYT meinattu hakata! ... se naulitsi kasteellansa minut ja näytti agressiiviselta ja näytti siinä samassa keskaria, mä olin vähän niinku wtf? sit katoin vaa sitä ku se meni ohi.. sit mietin loppu matkan että kuka helvetti toi oli.. siitä asti oon alkanu pelätä, eteenki kaljuja nahkatakki, rautaristi tyyppejä..:D Olipa turpaansaanti lähellä, kun oikein keskaria näytti! :) Kerran olen meinannut saada turpaani lavalla, mutta se johtui varmaan vaatteita enemmän musiikistani. Järjestäjätaho oli töidensä tasalla ja estivät otsaanlyöntikilpailun, jossa olisin todennäköisesti ollut kokoerosta päätellen ottavana osapuolena. Kyseessä oli ilmeisesti noin 40-kymppinen kiljupunkkari, jolla tuli jotain hiiva-o.d. flashbackeja. Ei kai vaatteiden perusteella voi saada turpaansa, ellei sitten ole 15-vuotias, jolloin kaikki on mahdollista. |
Sam Hotman 03.07.2008 17:37:37 | |
---|
Ei kai vaatteiden perusteella voi saada turpaansa, ellei sitten ole 15-vuotias, jolloin kaikki on mahdollista. No toivottavasti mä en sitten saa. ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
The Metal 04.07.2008 22:19:00 | |
---|
ihmettelenkin välillä miks mua ei yritetä tappaa,vaikka pukeudenkin koko kaupunkiin verrattuna "oudosti" ..Kaikki muut jotain hoppareita.. |
Minushuman 09.07.2008 14:21:07 | |
---|
Ei kai vaatteiden perusteella voi saada turpaansa, ellei sitten ole 15-vuotias, jolloin kaikki on mahdollista. Eikös tuolla Briteissä ollut jotain otsaanlyönti skabaa Black Label Societyn liivejä päällään pitävien ja jonkun paikallisen 1% jengin kanssa? "Darkest motherf****r on the planet - Just so close to death I know I am it." |
Trendkeel 09.07.2008 22:22:02 | |
---|
"Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! Katselin huvikseen nettikaupasta kitaroista, ja harvemmin sinne Gibsonin puolelle eksyn. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |
Nidhöggr 09.07.2008 23:30:19 | |
---|
|
-Cale 09.07.2008 23:36:42 | |
---|
Eiköhän se enemmän munaa ota. Tuskin saa...? |
Rauniotorni 09.07.2008 23:49:55 | |
---|
It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Ottoko 10.07.2008 00:16:52 | |
---|
Behold bastard son.
I am the evil one. |
Seba 10.07.2008 10:17:40 | |
---|
Missä helvetissä te oikein asutte kun kaikilla on tuntuu olevan ongelmia pukeutumisen tai ulkonäön kanssa ja pitää senkin takia matsia ottaa? Koko nuoruuteni pyörinyt pitkin espoota ja helsinkiä pitkätukkana milloin minkäkin näköisenä eikä koskaan ole sen asian tiimoilta tullut ainoatakaan selkkausta. Pohjanmaalla aikoinaan kun siellä ei liuhulettejä näkynyt, tuli joitain pieniä tilanteita, mutta ne johtui lähinnä siitä että olimme ulkopaikkakuntalaisia, joka on ihan yhtä viisas syy tulla rähisemään :) Jotain hippihuuteluita sai aina joskus hyvin harvoin kuulla, ja niihin yleensä vastasi jotain aiheeseen liittyvää ja ei tilanteita syntynyt. Pillua tuli kyllä saatua silloin enemmän kuin tarpeeksi, mikä oli tietysti ihan positiivista. |
Pinstripe-chap 10.07.2008 23:43:52 | |
---|
Eipä ole tullut eikä mitään läheltäpiti tilanteitakaan pahemmin ollu. Tampereella sillon tällön kun piipahtaa niin pelonsekaisia katseita saa osakseen ketjujen, niittien, tummien vaatteiden ja melko pitkän letin takia. Ja ehkä dimmu borgirin t-paidan takapuolellakin on oma vaikutuksensa:Religion sickens me! Pikku muksut myös yleensä välttävät. Sinänsä ihan hauskaa saada osakseen edes jonkinlaista kunnioitusta. :D Satunnaisia huutoja kyllä tulee mutta ei sen ihmeempiä. Itse olen ammattikoululainen eikä kellään ole mitään ongelmaa minua vastaan olleen vaikka melko pienessä kylässä asunkin... Itseäni taas hopparit ja fruittarit huvittaa mutta enpä heille koskaan mitään rupea aukomaan. Niin ja kun pesää saadaan niin se tapaahtuu ainakin omalla kohdallani alasti. ;) |