mikkosah 13.06.2008 21:47:34 | |
---|
Onko kukaan saanut sooloa ylös? Itse en..Mistä sen löytäis kun google ei tunne? Lets go through the wall!!!! |
Burn 13.06.2008 22:00:53 | |
---|
Siinähän ruiskitaan pelkkää D-mollipentatooooonista, korvien höristely tuskin on mikään amerikan temppu. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
mikkosah 13.06.2008 22:29:12 | |
---|
Siinähän ruiskitaan pelkkää D-mollipentatooooonista, korvien höristely tuskin on mikään amerikan temppu. EI kerro mulle mitään tuo D-molli pentagoni :) Lets go through the wall!!!! |
kid ego 13.06.2008 22:57:59 | |
---|
EI kerro mulle mitään tuo D-molli pentagoni :) ------------------------------------------10--13-- ----------------------------------10--13---------- --------------------------10--12------------------ ------------------10--12-------------------------- ----------10--12---------------------------------- --10--13------------------------------------------ |
papitsu 13.06.2008 23:25:40 | |
---|
^ Ja samat äänet muualtakin otelaudalta. Eli D-mollipentatoniseen kuuluu sävelet D, F, G, A ja C. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Askorbiinihappo 14.06.2008 02:08:05 | |
---|
EI kerro mulle mitään tuo D-molli pentagoni :) Häh? Siis kuvauksesi mukaan sulla on Esp SV(aika helvetin kallis kitara, btw), etkä tiedä, mikä mollipentatoninen? Anteeksi, nyt vaan, mutta nyt äkkiä Suuri Kitarakirja kauniiseen käteen ja opiskelemaan, tai sitten tuolta Musiikin teoria ja säveltäminen-alueelta luet niitä FAQeja. Tsemppiä opiskeluun! Skaaloja, erityisesti pentatoninen, on hyvä osata muutama, jos soolotella meinaat. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
kid ego 14.06.2008 08:36:03 | |
---|
^ Ja samat äänet muualtakin otelaudalta. Eli D-mollipentatoniseen kuuluu sävelet D, F, G, A ja C. Näitä mäkään en osaa luetella :D |
Burn 14.06.2008 09:29:10 | |
---|
Häh? Siis kuvauksesi mukaan sulla on Esp SV(aika helvetin kallis kitara, btw), etkä tiedä, mikä mollipentatoninen? Kitarat ym. munanjatkeethan ovatkin mitä mainioin mittari ihmisen kyvykkyydestä. Toi on vähän sama kun että jos jollain on mersu niin kyseinen henkilö on varmaan aivan helvetin loistava kuski. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
mikkosah 14.06.2008 09:59:28 | |
---|
Kitarat ym. munanjatkeethan ovatkin mitä mainioin mittari ihmisen kyvykkyydestä. Toi on vähän sama kun että jos jollain on mersu niin kyseinen henkilö on varmaan aivan helvetin loistava kuski. Niimpä, toisilla on varaa ostaa kunnon vehkeet vaikkei osaakaan soittaa. Toisilla on koristeena itse amiksessa väsätty tinakitara:) Lets go through the wall!!!! |
Toiset taas osaavat soittaa vaikkeivat tiedä halaistua sanaa teoriaa. Itsekin opin mitä erinimiset skaalat ovat vasta kuukausi takaperin, enkä ole huomannut mainittavaa kohoamista soittotaidossani :) www.mikseri.net/blindways |
r0b1n 26.06.2008 11:42:21 | |
---|
Tai sitten joku ostaa heti alkuun hyvän kitaran ja ei ole vielä kerennyt perehtyä teoriaan. Aika kinkkinen |
Räkkipeli 26.06.2008 12:29:12 | |
---|
Tai joku osaa soittaa hyvin ja on ahkera musiikin opiskelija, mutta ei ole varaa kunnon vehkeisiin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-Cale 26.06.2008 13:05:49 (muokattu 26.06.2008 13:06:54) | |
---|
Häh? Siis kuvauksesi mukaan sulla on Esp SV(aika helvetin kallis kitara, btw), etkä tiedä, mikä mollipentatoninen? Anteeksi, nyt vaan, mutta nyt äkkiä Suuri Kitarakirja kauniiseen käteen ja opiskelemaan, tai sitten tuolta Musiikin teoria ja säveltäminen-alueelta luet niitä FAQeja. Tsemppiä opiskeluun! Skaaloja, erityisesti pentatoninen, on hyvä osata muutama, jos soolotella meinaat. Hah, typerintä mitä olen hetkeen tältä palstalta saanut lukea. Edit: Omien kommenttien jälkeen siis. |
Kasu-_- 26.06.2008 18:49:44 | |
---|
Häh? Siis kuvauksesi mukaan sulla on Esp SV(aika helvetin kallis kitara, btw), etkä tiedä, mikä mollipentatoninen? Kyllähän se omastakin mielestä välillä näin pitäisi mennä, että sillä ensimmäisellä Harley Bentonilla opetellaan troopperi, paranoid ja nothing else mattersin soolo ja sen jälkeen voi siirtyä seuraavaan kitaraan, jolla taas pääsee opiskeluissa vähän eteenpäin pentatonisiin yms. Sitten kun ostaa überkitaran, niin sillä saa soittaa mitä haluaa ja osaa jo kaikenlaisia kivoja kikkoja. Näin ihan vitsinä siis vaan. Jos joku ottaa tosissaan niin työntäköön sormen hanuriinsa. Joillain vaan on rahaa enemmän, kuin toisilla ja sekös meitä kateellisia harmittaa. Drunk'n'roll |
Epämuusikko 27.06.2008 01:32:41 | |
---|
Hah, typerintä mitä olen hetkeen tältä palstalta saanut lukea. Edit: Omien kommenttien jälkeen siis. Minusta tuo oli yksi Pulseofthenönnönnöön parhaista kirjoituksista. Ainoastaan Papitsun kirjoitus oli tässä ketjussa sitä parempi. Duo Rehband & Voltaren.
Bustard #1 |