Aihe: basistiks?
1
jackdaniels
13.06.2008 22:33:41
Olen huomannut että bassoa on kivempi soittaa levyn mukana kun jopa kuulee oman soiton(soittanun kitaraa pari vuotta) ja kun soittourani jää makuuhuone tasolle olen ajatelllu että oisko basso mulle parempi soitin.?Mielipiteitä kiitos
absqua
13.06.2008 22:37:07
Olen huomannut että bassoa on kivempi soittaa levyn mukana kun jopa kuulee oman soiton(soittanun kitaraa pari vuotta) ja kun soittourani jää makuuhuone tasolle olen ajatelllu että oisko basso mulle parempi soitin.?Mielipiteitä kiitos

Sulle paras soitin on se, jota SINÄ haluat soittaa.
Jos basso kiinnostaa ja tuntuu mukavalta, niin anna palaa vaan.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
L.Ruoska
13.06.2008 23:31:58

Monet basistit soittaa kitaraa kanssa. Osta itselles joku halpa basso käytettynä ja kokeile vähän aikaa. Saat kuitenkin käytetystä omasi takas jos tinkaat vähän ostaessa etkä kohtele kaltoin omistuksesi aikana sitä joten ei paha sijoitus.
Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!
jackdaniels
14.06.2008 05:43:45
Monet basistit soittaa kitaraa kanssa. Osta itselles joku halpa basso käytettynä ja kokeile vähän aikaa. Saat kuitenkin käytetystä omasi takas jos tinkaat vähän ostaessa etkä kohtele kaltoin omistuksesi aikana sitä joten ei paha sijoitus.

On jo alle satasen harley benton ja guitar rigin läpi kuulostaa jopa ookoolta.Tässä avoimin mielin testalen,toistasex oon vetäny kokonaan vain south of heaven bassolla
tmmy
15.06.2008 03:49:39
tästä saadaan vielä hyvä kännisten basistien palsta.
www.monovisio.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)